Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-09, 19:07   #681
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Jeg så det.
Noen var lynraske.

Gammel 23-05-09, 19:10   #682
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg så det.
Noen var lynraske.

Ja, venninna mi kom akkurat innom hehe. Og hun er ikke her inne så hun viste ikke at jeg hadde annonsert at de var klare en gang.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 23-05-09, 19:25   #683
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Noen som vil ha noen meloner?

Gammel 23-05-09, 19:26   #684
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har slutta. Orket ikke mer pløying og såing. :snork:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 23-05-09, 20:01   #685
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

jeg er ledig.. Sparer til hus!

Gammel 23-05-09, 20:35   #686
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får en del druer ferdig rundt kl.23.30 i kveld,

Gammel 23-05-09, 21:19   #687
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har masse gresskar og enda flere trær klare for høsting. Hvem vil?

Gammel 23-05-09, 21:24   #688
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vil. Hvor finner jeg deg? Jeg har tilgang til fof, kisha og majsa

Gammel 23-05-09, 21:32   #689
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alle 3 som naboer. Møt meg hos FOF.

Gammel 23-05-09, 21:33   #690
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ok - jeg er yam

Gammel 23-05-09, 22:22   #691
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 23-05-09, 23:44   #692
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg får en haug med gresskar i kveld, men da er jeg å rocker med Europe! Så da er dere advart...i morgen "tidlig" er hele gården min oransje Tror Elmo har også...så her blir det litt å hente

Oi da må jeg jo nesten slå på pcen i morgen jo.

:ser at Superior var først og trekker meg:

Gammel 23-05-09, 23:50   #693
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

kisha: jeg dumper innom gården din nærmere halv tolv, så får du se

Gammel 23-05-09, 23:55   #694
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Kan man endre navnet sitt? Vet man kan endre gårdsnavnet.

Gammel 24-05-09, 00:07   #695
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Kan man endre navnet sitt? Vet man kan endre gårdsnavnet.

Ja, oppe på den øvre linjen er det en boks som heter account. Der kan du endre navnet ditt. Og kjønn.

Gammel 24-05-09, 00:13   #696
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

kisha: jeg dumper innom gården din nærmere halv tolv, så får du se

Det begynner å modnes, men noe står på 94% nå. Jeg skal komme innom kl. 23.30.

Gammel 24-05-09, 00:23   #697
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja, oppe på den øvre linjen er det en boks som heter account. Der kan du endre navnet ditt. Og kjønn.

Takker!
Jeg er totalt forvirret ang hvem som er hvem der inne av dere. Kanskje vi skulle vise FT-navnet her på et vis? Under nicket kanskje? F.eks FT: Svellen

Gammel 24-05-09, 00:26   #698
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg er Kisha på FT også.

Gammel 24-05-09, 00:29   #699
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Takker!
Jeg er totalt forvirret ang hvem som er hvem der inne av dere. Kanskje vi skulle vise FT-navnet her på et vis? Under nicket kanskje? F.eks FT: Svellen

Jeg har skrevet Inter i parantes etter navnet mitt.

Gammel 24-05-09, 00:32   #700
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tar gjerne i mot noen nye naboer og venner jeg også.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.