|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Dampet salmalaks, wokgrønnsaker og pepperotkrem. |
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Igår ble det deilig kvelds-middag i sofakroken med tv; Biffsnadder(coop selger ofte ting som går ut på dato om ett par dager til halv pris, biff er best så nærme den datoen som mulig) med pommesfrites, berne til mannen og kryddersmør til meg.
|
|
#3 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går laget mannen in hjemmelaget blomkålsuppe med olivenbrød til meg (fordi jeg hadde sagt at jeg hadde så lyst på det).
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vossakorv og heimelaga potetstappe.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Det blir hjemmelagde tandoori-burgere i brød, servert med båtpoteter krydret i tandoorikrydder.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 25-10-12 kl 19:33. |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Brennsnut!
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Hjemmelagde fiskeboller (uten melk og gluten), oppi rester fra gårsdagens kålrabi/blomkål/pastinakk-mos som ble blandet med fiskekraft og laget til suppe, med purreløk oppi og karrystrø på toppen. Nam!! |
|
|
|
|
#8 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Trenger tips til noe superenkelt og godt! :-)
|
|
#9 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fredag er tacodag. Idag blir det kyllingfajitas.
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi skal endelig ha en avslappende og rolig hjemmefredag, så da blir det nok taco.
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Taco.
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag kommer min mor og bror på middag her, og da skal jeg lage soyamedaljonger med poteter, deilig brun saus, rosenkål, kålrabistappe og tyttebær.
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Jobbhelg, så kjøpte sushi i går |
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går tok vi opp litt rester fra fryseren pga jobbing. Pestokjøttboller med spagetti, grønnsaker og brun saus |
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Idag har jeg planlagt pannekaker til glede for barna. Igår hadde vi sitronkylling ala trines matblogg, men den var skremmende lik HV sin her inne.
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!
Oppskrift?
|
|
#17 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi skal ha hjemmelaget tomatsuppe med hjemmebakt loff. *sulten* |
|
|
|
|
#18 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Jeg og Even skal ha spareribs med ovnsstekt potet. Gubben skal ha hamburger og Imre skal ha kylling og ris.
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Makiruller! Jeg har tang, blomkålris underveis, salmalaks og reker, agurk, avokado, vårløk... Også har jeg endelig fått mine coconut aminos, som ... tja ... ikke er helt ulikt soyasaus kanskje. Men mildere i smaken. Og siden jeg er usikker på om jeg kan spise wasabi så bruker jeg istedet en most avokado med revet pepperrot i. Gleder meg! |
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Mmm, det hørtes godt ut, Konsulenten. Min mann maser om å snart ha maki igjen, så det må vi ha på mandag, tenker jeg. Eller kanskje i morgen. Vegansk da, jeg bruker tofupinner, mango, agurk og avokado inni, dødsgodt. Bør det lages dagen før, eller holder det at det står kaldt i noen timer før servering? Jeg syntes nemlig det var enormt mye bedre dagen etter, sist jeg laget det, men da hadde jeg servert det nylaget og lunkent dagen før.
![]() |
|
|