|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Gruffetråden1. Hundehår! |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådenJeg er skikkelig irritert på 12 åringen som etter to dager i spillerhus på Dana cup har fått tre advarsler for dustete ting som han har funnet på. Det er tre helt berettigede advarsler, og det er nesten så jeg håper de kaster ut hele ungen både fra huset og Dana. Da skal han få det fryktelig kjedelig sammen med oss resten av uka. Han lever i en "meg selv" boble om dagen, og han er helt klart på god vei inn i puberteten. Jeg gruer meg skikkelig til de neste årene med han. Snurte-storebror på snart 16 er en drøm i forhold til hva nummer to kan komme til å bli. Jeg har gruet meg i mange år allerede. |
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gruffetråden
Skjønner du «nesten håper» han blir kastet ut. Håper resten av turen blir flott for dere alle.
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: GruffetrådenJeg er lei av å ringe Telenor for å fyllt på med mer data, 15 gigabyte er jo ingenting. Joda, det er fint med den alltid på nett garantien men jeg syns de kunne hatt mulighet til å fylle på mer når det er snakk om mange dager uten nett.
|
|
|
#6 |
|
Ad astra
|
Nå har vi fleksi-abb, men før kunne jeg bare gå inn på Telenorappen og kjøpe datapakke ved behov?
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg skal ikke kjøpe, jeg får datapakker fordi de ikke klarer å levere bredbånd et jeg betaler for.
|
|
|
#8 |
|
Ad astra
|
Aha! Det blir noe annet ja! Da skjønner jeg enda bedre frustrasjonen!
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja,sånn ellers har jeg nok mobildata på telefonen. Det som også er irriterende er at siden lillebror har ring kontant så får han ikke egen data, men må dele med meg. Jeg håper ikke posten har tenkt å vente helt til 31. Juli med å levere det modemet.
|
|
|
#10 |
|
Sv: GruffetrådenJeg synes det er ganske gørr å bruke familieferien/feriebudsjettet på Danacup. |
|
|
|
|
#11 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådenHodepine fra helvete og en følelse av at hele overkroppen svir. BAH! |
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden(Filleting i forhold til folk og fe som virkelig er rammet av tørke, men lell) Hagen min!
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: GruffetrådenDen forbannede gneldrebikkja til naboen som begynte å gjø klokken kvart over ett i natt og holdt det gående i mer enn en halvtime. Til slutt måtte jeg ut og sjekke om det var noe galt, siden den ikke gav seg. Men neida, den var bare alene hjemme og eier hadde latt vinduet stå litt åpent og dermed trodde den 20 cm høye pelsdotten at den var vaktbikkje og bjeffet bare noen gikk på veien utenfor. Og med ungdommer i nesten alle husene så gikk det folk i gata stadig vekk. Fikk ikke sove før klokka var over fire. Stas! Not!
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: GruffetrådenDe som sender ut hylete unger kl. 8 om morgenen i et felt med leiligheter tett i tett når alle der er på ferie. |
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: GruffetrådenMenssmerter i en alder av 42 er så meningsløst!
|
|
|
#19 |
|
Jeg har ikke spesielt lyst til å komme i overgangsalderen sånn egentlig, men jeg synes mensen som varer i 6-7 dager HVER gang er ganske bortkastet på en på 46 år. Pluss vondere menssmerter enn noen gang. Jeg føler med deg. |
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: GruffetrådenFørste dag av mensen her også, og smertene var uvanlig kraftige i dag. Passet ekstremt dårlig med varmt vær, IKEA-tur med påfølgende lemping og masse flytting.
![]() |
|
|