|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er egentlig helt enig med Java. Og det om Carl I. Hagen kunne jeg sagt i enhver samtale med omtrentlig alle jeg kjenner, så da hørte det ikke hjemme i denne tråden.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg kunne stått på en såpekasse og ropt "Carl I Hagen", og bare det, med SKINGRESTEMME midt i byen når som helst, føler jeg.
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVi kunne ha en dedikert såpekasse hvor vi byttet på å stå og skrike ut navnene til frustrerende populister: TRUMP! BOJO! BOLSONARO! CARL I. HAGEN!
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TIkke minst!
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOg AMUNDSEN som peker på venstresida UTEN FNUGG AV BEVIS fordi en av de j---a SIAN-FOLKA blir drept. Han bør være diskvalifisert fra enhver post som har med justis å gjøre for evig tid!
|
|
#8 |
|
villende
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er så EITRANDES forbanna på alle de som har valgt å drite i smittevernreglene, sånn at samfunnet må stenges ned igjen når vi skal inn i ÅRETS ALLER VERSTE MÅNED! Om ikke november var ille nok fra før... |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Fy faen ja!!! Jeg er så møkkalei!
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Samme her. |
|
|
|
|
#11 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DETTE!!!
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Hvis de surrer inn hele hodet så kanskje ...
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Jeg er så vanvittig enig. |
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THva er det med ordet FLINK? Satan! Man kan være så flink som bare det, og bli syk, eller har du kanskje ikke vært flink nok - om du blir syk?!!!! |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TI dag har jeg hørt at 'vi bruker FORKLE så smitten skal ikke skal spre seg' ! |
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKan folk slutte å GENERALISERE?!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#20 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor er likes på FP når man trenger det!?
![]() |
|
|