Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-26, 08:17   #701
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

I dag er jeg glad for at jeg skal ha hjemmekontor. Det var den ene dagen som passet denne uka, og kombinasjonen t-baneproblemer og (underkjølt) regn med tilhørende glatte veier er det rett og slett godt å slippe.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-26, 12:00   #702
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endelig kommet meg ajour med regninger og familieregnskap og fått ryddet pulten min så jeg har oversikt igjen. Det gjorde at jeg syns jeg fortjener et varmt badekarbad, så der er jeg nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-26, 10:28   #703
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bryllupsdag og helg.

Gammel 27-02-26, 10:34   #704
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Direktøren min.

Han er egentlig en ganske liten og blid fyr. Men jeg har jobbet skikkelig i motbakke i det siste, fordi alle de virksomhetene vi skal samarbeide med har gjort iherdige forsøk på å trenere prosessene. Og i dag var han plutselig både høy og mørk, og satte skapet skikkelig på plass. jeg kjente at jeg ble både stolt og glad. Kanskje vil det gjøre arbeidshverdagen min litt lettere også.

Gammel 27-02-26, 10:44   #705
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Gressenkehelg, og forventningene om et glass vin med fine folk i ettermiddag!

Gammel 27-02-26, 11:13   #706
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tatt tak i en arbeidsoppgave jeg har utsatt, som jeg har gruet litt for.

Gammel 27-02-26, 23:21   #707
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå i kveld har jeg spist rakfisk, danset, og havnet på nacspiel med live tradisjonsmusikk og øl. Litt av en kveld.

Gammel 27-02-26, 23:30   #708
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Teater, Den stundesløse på Nationaltheatret.. Morsom.

Gammel 01-03-26, 09:25   #709
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Akkurat nå; pappa. Han er (sprek) pensjonist, og gjør altså alt for barnebarna om dagen. Han syns det er for kaldt (og for mye snø) for dem å gå til skolen, så han kjører rundt på Storesøster og venninnene hennes omtrent hver dag. Og han syns det er så koselig, fordi da prater de sammen og han får være en stor av livet til disse 17/18-åringene. I dag så kunne han ikke hente Storesøster på skolen, så da vippset de henne penger til bussen.
(Det er bittelitt frustrasjon også, fordi det er kun 2km å gå, så vi ønsker egentlig at hun skal gå…)

Pappa har kjøpt seg ny bil, nå trengte han el-bil fordi han brukte så mye penger på drivstoff for å kjøre rundt på ungene.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-26, 13:25   #710
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Fin lang tur med hunden. Våre turer alene er alltid skikkelig påfyll.

Gammel 01-03-26, 17:23   #711
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Fikk litt vårfølelse i dag. Fine turer med både hund og hest

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-26, 17:24   #712
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Har tom vært ganske så effektiv idag og fått gjort endel.

Gammel 02-03-26, 11:00   #713
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ryddet i sengklær. Har vært på fyllinga med 5 store gamle laken, og har kjøpt noen nye. Fikk litt vårfølelse nå.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-26, 14:24   #714
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er på reise i Midt Østen akkurat nå

Gammel 02-03-26, 14:40   #715
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Har hatt et veldig fint møte med dagtilbudet som Storebror skal begynne på nå når han er ferdig på videregående.
Og fikk et MYE bedre inntrykk av opplegget nå, mot hvordan det var da jeg jobbet der i 2010-2012.
Den gangen var det, ehm, kaotisk, nå er det mye mer system, og mer fast ansatte og i det hele tatt mer orden i sysakene.

Er vi heldige får han fortsette på Premieskapet, noe han liker godt nå og som gir han masse mestring. Også blir det også litt tid "på huset", men også "ute på jobb".

Jeg tror det blir bra.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-26, 16:30   #716
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er på reise i Midt Østen akkurat nå

Sant, er det du som pleier å være det? Har fått inntrykk av at det er en bruker her inne som ofte er det, tenkte på vedkommende da jeg så nordmenn fra Dubai, feks.

Gammel 02-03-26, 16:31   #717
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Har hatt et veldig fint møte med dagtilbudet som Storebror skal begynne på nå når han er ferdig på videregående.
Og fikk et MYE bedre inntrykk av opplegget nå, mot hvordan det var da jeg jobbet der i 2010-2012.
Den gangen var det, ehm, kaotisk, nå er det mye mer system, og mer fast ansatte og i det hele tatt mer orden i sysakene.

Er vi heldige får han fortsette på Premieskapet, noe han liker godt nå og som gir han masse mestring. Også blir det også litt tid "på huset", men også "ute på jobb".

Jeg tror det blir bra.

Så godt det må være for deg å få denne følelsen!

Gammel 02-03-26, 18:27   #718
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fantastisk fastlege, og de gangene når hen ikke er på jobb, så er vikaren minst like fantastisk.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-26, 20:35   #719
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Sant, er det du som pleier å være det? Har fått inntrykk av at det er en bruker her inne som ofte er det, tenkte på vedkommende da jeg så nordmenn fra Dubai, feks.

Jepp, det er nok meg. Pleier å reise dit mye i forbindelse med jobb.

Gammel 02-03-26, 21:00   #720
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jepp, det er nok meg. Pleier å reise dit mye i forbindelse med jobb.

Bra å høre at du ikke er der!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.