Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-12, 15:09   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Det burde egentlig ha vært en slags 'knipse i panna'-prikk, som ikke er så sint som rødprikken, ut fra hva som sies her. En rosa-prikk faktisk.

Gammel 22-11-12, 15:15   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

En rosa-prikk faktisk.

Nå fikk jeg lyst til å rosaprikke noen!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:39   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mimret i tråden, og kommet fram til at jeg har blitt soft med årene.

Gammel 22-11-12, 19:44   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har mimret i tråden, og kommet fram til at jeg har blitt soft med årene.

Samme her. Skuffende soft.
Dessuten er det alt for lite snakk om sex og fotball fra denne kanten, jeg har virkelig tapt meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:59   #5
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

JEG REGNER MED Å FÅ MASSE RØDE PRIKKER GANSKE SNART. Og ikke fordi jeg glemte Caps Lock, men det er da snart jul? I den anledning skal jeg prikke masse smarte, morsomme, fine, gode, tullete innlegg fordi prikkene jeg gir gjerne kan komme fram i den andre enden som røde. I alle fall en stund.

Og jeg ønsker meg lilla prikker til advent. Dem kan vi gi til folk som er veldig flinke til å vente

Gammel 22-11-12, 20:22   #6
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har aldri rødprikket, har vel ikke helt sett behovet for det enda. Men det kommer vel.

Hva som skal til, vel det finner vi ut av.

Gammel 29-11-12, 12:42   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke huske å ha gitt noen noen gang på noe forum. Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator. Det er ihvertfall ikke nok at man er uenig eller har "teite" meninger. Jeg tenker at diskusjoner med folk med andre synspunkter er hele sjarmen med nettforum, jeg....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 12:48   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator.

Gammel 29-11-12, 13:33   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke huske å ha gitt noen noen gang på noe forum. Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator.

Seriøst?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 14:29   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator. Det er ihvertfall ikke nok at man er uenig eller har "teite" meninger. Jeg tenker at diskusjoner med folk med andre synspunkter er hele sjarmen med nettforum, jeg....

Jeg antar at du ikke mener at rødprikking er så ille at man bør melde fra om det til admin, men at det du mener er at du ikke synes man skal rødprikke over bagateller, bare over ting som er så ille at det kunne være verdt å melde fra til admin?

Jeg har aldri rødprikket noen for meninger eller synspunkter; de par gangene jeg har rødprikket, har det vært fordi jeg har blitt sint over "oppførselen" til noen. Typisk at jeg har opplevd dem som spydige eller ekle mot meg eller andre. Nå er jeg riktignok administrator selv, så sånn sett var det uaktuelt å varsle fra om sakene, men uansett var ingen av dem alvorlige nok til å tenke på offisielle represalier.

Gammel 29-11-12, 17:39   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg rødprikker veldig sjeldent. Kan ikke huske sist. Var sikkert noen som klarte å sette skikkelig "fyr" på meg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 23:21   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator.

Gammel 30-11-12, 09:05   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig bør man rødprikke oftere. Da får ikke folk kaffen i vrangstrupen og får lyst til å gråte seg gjennom helgen når de oppdager en på kontrollpanelet sitt.

Jeg blir litt fnisete når folk blir oppriktig lei seg for en rød prikk. EN RØD PRIKK.
"Åh, nei! Var det noen som ikke likte meg i et øyeblikk?! "

Gammel 30-11-12, 09:17   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

I dag kommer jeg til å være liberal og dele ut røde prikker til alle som sutrer mer om kalendere og dårlige eller gode foreldre i den forbindelse. LEI!

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 09:51   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Egentlig bør man rødprikke oftere. Da får ikke folk kaffen i vrangstrupen og får lyst til å gråte seg gjennom helgen når de oppdager en på kontrollpanelet sitt.

Jeg blir litt fnisete når folk blir oppriktig lei seg for en rød prikk. EN RØD PRIKK.
"Åh, nei! Var det noen som ikke likte meg i et øyeblikk?! "

Jeg er faktisk enig. Jeg skjønner ikke at en rød prikk skal være så innmari alvorlig, er vi litt sarte eller? Jeg rødprikker gjerne for meninger jeg synes helt på trynet, akkurat som jeg grønnprikker for meninger jeg er enig i. Jeg trodde det var slik det var ment å være?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 09:42   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal begynne å dele ut røde prikker til alle som er negative til julen.

Gammel 30-11-12, 09:48   #17
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det var en god ide, henger meg på den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 11:48   #18
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Rekker opp hånden.

Her har du et definisjonspørsmål. Jeg er negativ til Jul før Jul, og det.

Jeg derimot liker romjulen og julefred.

Advent er Advent og det starter i morgen. Jul er det ikke før den 24 (eller jeg gir lisens fom den 23.

Prikk i vei!

Jeg er forresten sur over å ikke ha lest noen flere "kalender-er-farlig-" eller "Jeg er dårlig mor" meldinger om adventskalender.

"Mensen-sur" og trenger utløp.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 10:05   #19
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg registrerer at alle som synes en rød prikk bare er en prikk har full pott med grønne prikker under nicket sitt. I prinsippet er jeg enig, altså, men når man har tilgang diverse steder på grunnlag av ryktepoeng kan det jo være litt kjipt å få minuspoeng. Hvis jeg hadde fått et par tipoengere i minus nå hadde jeg f.eks. mistet min nylig oppnådde tilgang til markedsplassen, og det hadde jo kanskje vært litt kjedelig (og ikke gi meg røde prikker for å skrive dette, da, please :P )

Gammel 30-11-12, 11:40   #20
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Kan ikke huske å ha gitt noen noen gang på noe forum. Jeg syns rødprikking er såpass alvorlig at det er omtrent på det nivået at man bør varsle administrator. Det er ihvertfall ikke nok at man er uenig eller har "teite" meninger. Jeg tenker at diskusjoner med folk med andre synspunkter er hele sjarmen med nettforum, jeg....

Kanskje vi må begynne å skrive i signaturen hvor alvorlig hver og en tar en rød prikk? Det er sjelden en rød prikk fra meg er så alvorlig som du f.eks ville oppfatte den.

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg registrerer at alle som synes en rød prikk bare er en prikk har full pott med grønne prikker under nicket sitt. I prinsippet er jeg enig, altså, men når man har tilgang diverse steder på grunnlag av ryktepoeng kan det jo være litt kjipt å få minuspoeng. Hvis jeg hadde fått et par tipoengere i minus nå hadde jeg f.eks. mistet min nylig oppnådde tilgang til markedsplassen, og det hadde jo kanskje vært litt kjedelig (og ikke gi meg røde prikker for å skrive dette, da, please :P )

Da har du ikke registrert meg. Jeg har ikke tilgang hverken her eller der, men synes røde prikker er helt greit og ikke tar dem heller ikke særlig alvorlig.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.