|
|
|
|
#2 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)
Joda, toalettet er gjemt inne i skapet under vasken. |
|
|
|
|
#3 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Det var da i det minste flaks at TVen og sengetøyet ikke kom på plass før etter at det hvite malingsspannet eksploderte. :Snøblind: |
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon) |
|
|
|
|
#7 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jeg ser for meg; "Jeg går å legger meg, kjære". "Ok, natta. Kommer snart, skal bare dusje først". Den ene prøver å sove, den andre tar seg en laaang dusj. Sammen sovner de i et overfuktig soverom, deilig.
|
|
|
#8 |
|
Einsam
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)FLOTT KUNSTVERK GIS BORT! (????) |
|
|
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Post nymodernisme? Altså det som kommer etter nymodernismen som kom etter modernismen?
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Skal det bildet være beroligende å se på? Hmmmmm.
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)
|
|
#13 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Er det forresten noen som har tatt seg bryet og mailet den som selger den bilstolen? Ble skikkelig irritert, kjenner jeg. Finner ikke annonsen på Finn lenger. Håper det ikke er solgt.
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Skal det være sort hvitt, så skal det være sort hvitt ...og UTELUKKENDE innslag av rødt, hvis noe, så da MÅ man jo selvsagt også velge en melger som markedsfører seg i rødt, nemlig A1 ...
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Det var virkelig overdose av alt. Liketil to brødbokser hadde de. Hva er greia med de takhengte bildene, og den sinnsyke overmøbleringen med dill og dall?
|
|
#18 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jeg har alltid visst at det er noe jeg ønsket meg uten å helt kunne sette fingeren på det. Inntil jeg så dette bildet |
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Tror de må ha fått de billig, det er jo på hele underetasjen utvendig og flere steder inne.
![]() |
|
|