Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 11:36   #721
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.198
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg hadde ikke klødd meg i hodet en gang, bare sett at jeg fikk en prikk med et og tenkt, kanskje ingenting, eller at det var hyggelig.

Jeg ville sikkert ikke sjekket hvilket innlegg det var for engang, bare konstatert at jeg hadde fått en blid prikk, så ironien ville vært helt bortkastet på meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 11:38   #722
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville sikkert ikke sjekket hvilket innlegg det var for engang, bare konstatert at jeg hadde fått en blid prikk, så ironien ville vært helt bortkastet på meg.

Også du, til og med, som er dronningen av subtile fornærmelser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 11:40   #723
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.198
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Også du, til og med, som er dronningen av subtile fornærmelser.

Praise from Caesar.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 11:43   #724
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Praise from Caesar.

Jeg er ikke like subtil som deg, men jeg er minst like fornærmende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 11:46   #725
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville sikkert ikke sjekket hvilket innlegg det var for engang, bare konstatert at jeg hadde fått en blid prikk, så ironien ville vært helt bortkastet på meg.

Jeg sjekker av og til hvilket innlegg det er for, men det er kun hvis jeg har skrevet flere innlegg i den aktuelle tråden, for da er jeg litt nysgjerrig på hvilket av dem som er prikket, men det er ikke så ofte jeg gjør det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 12:05   #726
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg rødprikker stort sett kun folk som kommer inn i tråden uten å bidra med annet enn negativitet og irrelevante ting. Altså at de ikke svarer på det som er i saken, men kommer med noe som er helt på siden og som i tillegg slenger dritt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 12:21   #727
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er omstridt om er passiv-agressiv altså. Jeg bruker den bare som et smil, for min del. Du må nok slå til med dersom du skal være sikker på å bli oppfatet riktig.

Så den grønne prikken jeg fikk, som starta med og slutta med var ironisk og passiv-agressiv.
Også jeg som trodde forslaget mitt i juletråden var et bra forslag! Det var altså ikke det, da? Jeg velger alikevel å ta den helt grønn, jeg. Forslaget mitt var kanongodt, spør dere meg.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 15:13   #728
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Den smilyen er vel relativt omstridt den og, om den er "snill" eller _snill_

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 15:31   #729
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Den smilyen er vel relativt omstridt den og, om den er "snill" eller _snill_


Neinei. Den er ikke omstridt, den er definert som ond

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 15:53   #730
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Den smilyen er vel relativt omstridt den og, om den er "snill" eller _snill_

Den er ikke omstridt i det hele tatt. Hvis noen bruker den mot deg er de enten sterkt sarkastisk eller temmelige uerfarne FP-brukere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 15:55   #731
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Så den grønne prikken jeg fikk, som starta med og slutta med var ironisk og passiv-agressiv.

Enten det, eller så kom den fra en person med ikke veldig menge innlegg, tipper jeg.

Og det er selvsagt helt lov til å heve seg over sarkasmer (og mistenkte sarkasmer) når som helst. Noe annet skulle tatt seg ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 16:46   #732
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Personlig synes jeg det er mest hederlig å gi min misnøye til kjenne i tråden også, når jeg rødprikker. Dette er fordi en rødprikk vanligvis er noe jeg fyrer av når jeg på en eller annen måte er uenig med vedkommende, enten det nå gjelder fremtoning, holdninger eller bare at vedkommende ikke stemmer SV. Når jeg også kommenterer i tråden, gir jeg vedkommende en mulighet til å svare på tiltale i diskusjonen. Slikt blir det bedre diskusjoner av, og jeg slipper gjerne barnslige forklarings-PM-er, som jeg ikke har interesse av å lese.

Det er en rødprikkevane det står respekt av!

Jeg synes nemlig at å vrenge ut av seg gørr per rødprikk også ikke gi mulighet til å svare (fordi man ikke "orker å forholde seg til PM'er, altså") er noe det ikke står respekt av. Det er bare barnslig bitching.

Jeg er helt uinteressert i å korrigere andre per rødprikk - alt av interesse (for min del) foregår i tråden.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 17:47   #733
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes nemlig at å vrenge ut av seg gørr per rødprikk også ikke gi mulighet til å svare (fordi man ikke "orker å forholde seg til PM'er, altså") er noe det ikke står respekt av. Det er bare barnslig bitching.

Det er jeg helt enig med.
Det jeg sliter med er de gangene jeg argumenterer i tråden, rødprikker og det deretter kommer PM-er som svar på en (begrunnet) rødprikk. Det er da jeg ikke gidder å svare på bakrommet, det kan skrives i tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 17:56   #734
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er jeg helt enig med.
Det jeg sliter med er de gangene jeg argumenterer i tråden, rødprikker og det deretter kommer PM-er som svar på en (begrunnet) rødprikk. Det er da jeg ikke gidder å svare på bakrommet, det kan skrives i tråden.

Å skrive i tråden er absolutt en fordel.

Når det er sagt, har folk som har ønsket å plukke en høne med meg på bakrommet ført til konsktruktive samtaler g en ny fortåelse av hverandre og situasjonen. Men så har ikke jeg et dramatisk forhold til PM'er heller da - jeg snakker med folk på både den ene og andre måten uten å fusse over kanalen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 18:49   #735
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Å rødprikke uten å svare på PM hvis mottakeren har spørsmål, er som å rope "din promp!" smelle med døren og låse seg inn på rommet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 18:51   #736
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Å rødprikke uten å svare på PM hvis mottakeren har spørsmål, er som å rope "din promp!" smelle med døren og låse seg inn på rommet.

Ja, ikke sant?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 18:58   #737
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Å rødprikke uten å svare på PM hvis mottakeren har spørsmål, er som å rope "din promp!" smelle med døren og låse seg inn på rommet.

Næh, det er det vel ikke.
Jeg gidder ikke å begrunne side opp og side ned eller høre på den ene unnskydningen etter det andre for en rødprikk, altså. Jeg gidder heller ikke bruke tid på å svare pr PM, jeg har sagt mitt både i tråden og i kommentarfeltet til prikken. Det får holde - det er da bare en tilbakemelding om at en er negativ til noens innlegg, ikke et søksmål eller en rettslig anklage?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 19:00   #738
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Så lenge du er åpen for å fortsette dikusjonen i tråden, så er alt vel!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 19:00   #739
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har alltid fascinert meg over PM-utveksling etter rødprikking. Det ligger virkelig ikke for meg. Hvis man mener at man har så gode argumenter at de motbeviser rødprikken, hvorfor ikke ta det i den aktuelle tråden så alle får se?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 19:01   #740
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har alltid fascinert meg over PM-utveksling etter rødprikking. Det ligger virkelig ikke for meg. Hvis man mener at man har så gode argumenter at de motbeviser rødprikken, hvorfor ikke ta det i den aktuelle tråden så alle får se?

Tråden er best.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no