Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-20, 10:56   #721
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Kult, Timar!

Og så deilig, Luftslottet!

Gammel 17-12-20, 11:00   #722
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har vært skikkelig skuffet og lei meg for at jeg kommer dårligere ut enn jeg håpet i pågående omorganisering på jobb. Da hjalp det en god del på humøret at jeg, helt ut av det blå, mottok en pakke levert med bud på døra i går. Pakken inneholdt ymse goodies fra en bedrift jeg aldri har vært i kontakt med. Det fulgte også med et brev om at bedriften mente jeg var et av Oslos smarteste hoder (nuvel... ) og at de håpet jeg husket på dem neste gang jeg lurte på å bytte jobb!

Sånt har jeg ikke opplevd før, så det var stas! Og det hjalp litt på selvtilliten midt oppe i all gørra på jobb. Det skal sies at de neppe har håndplukket akkurat meg til å motta denne pakken, men på et eller annet vis har de nå snublet over navnet mitt.

Jeg tar gjerne i mot mer sånn smøring altså, helt i orden for meg!

Fantastisk!

Gammel 17-12-20, 11:24   #723
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har vært skikkelig skuffet og lei meg for at jeg kommer dårligere ut enn jeg håpet i pågående omorganisering på jobb. Da hjalp det en god del på humøret at jeg, helt ut av det blå, mottok en pakke levert med bud på døra i går. Pakken inneholdt ymse goodies fra en bedrift jeg aldri har vært i kontakt med. Det fulgte også med et brev om at bedriften mente jeg var et av Oslos smarteste hoder (nuvel... ) og at de håpet jeg husket på dem neste gang jeg lurte på å bytte jobb!

Sånt har jeg ikke opplevd før, så det var stas! Og det hjalp litt på selvtilliten midt oppe i all gørra på jobb. Det skal sies at de neppe har håndplukket akkurat meg til å motta denne pakken, men på et eller annet vis har de nå snublet over navnet mitt.

Jeg tar gjerne i mot mer sånn smøring altså, helt i orden for meg!

Dette gjorde meg glad.

Gammel 17-12-20, 11:24   #724
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Sluttavtale.

Så godt!

Gammel 17-12-20, 11:45   #725
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så bra!

Sluttavtale.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 17-12-20, 12:43   #726
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så glad i går. Det var så nedtur da julesamlingen for seksjonen ble avlyst, men sjefen lovet en god erstatning (som han på ingen måte omtalte som fullgod). Vi hadde 4 timers samling i går. Alle fikk bestille mat fra nærområdet der vi bor - jeg fant et sushisted som kunne levere til kl 12.

Vi hadde først en seanse hvor vi ga hverandre skryt, og sjefen var så flink til å fasilitere at det ikke ble kleint. Deretter hadde vi digitalt escape room - og det var kjempegøy. Og etter at vi hadde spist så hadde vi en quiz laget av en på seksjonen min som er quizmaster på ordentlig. Det var så trivelig og fint som det kan få blitt i disse dager.

Gammel 17-12-20, 18:41   #727
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg var så glad i går. Det var så nedtur da julesamlingen for seksjonen ble avlyst, men sjefen lovet en god erstatning (som han på ingen måte omtalte som fullgod). Vi hadde 4 timers samling i går. Alle fikk bestille mat fra nærområdet der vi bor - jeg fant et sushisted som kunne levere til kl 12.

Vi hadde først en seanse hvor vi ga hverandre skryt, og sjefen var så flink til å fasilitere at det ikke ble kleint. Deretter hadde vi digitalt escape room - og det var kjempegøy. Og etter at vi hadde spist så hadde vi en quiz laget av en på seksjonen min som er quizmaster på ordentlig. Det var så trivelig og fint som det kan få blitt i disse dager.

Høres flott ut!

Gammel 17-12-20, 18:42   #728
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble veldig glad for å hjelpe en skoleleder med en prosess før i dag. Nå er jeg glad for svar fra legen min om at en stor mørk føflekk var ufarlig.

Gammel 17-12-20, 18:49   #729
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sønnen er på shopping etter julegaver sammen med BPA assistenten sin. Vi har hatt BPA ordning i 2-3 uker, og det går bare strålende. Han er så sosial når de er her, koser seg, prater. Uten at han tømmes totalt for energi.

Isolde er aktiv nå  
Gammel 17-12-20, 19:41   #730
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nå er jeg glad for svar fra legen min om at en stor mørk føflekk var ufarlig.

Så bra! Sånne store mørke er skumle.

Jeg er ferdig med eksamen!

Gammel 17-12-20, 20:18   #731
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

I dag ble jeg glad på jobb egentlig. Høytider er er også høytid for problemer blant de som sliter mest blant oss. Idag har jeg ordnet med leilighet til noen som sårt trenger det og jeg får pisket hjelpeapparatet til å dra i samme retning. Jeg har handlet inn hvitevarer, seng og jobber med å skaffe utstyr. Pisker også i frivillige (kollega og familie) til å donere utstyr, juleduker,gardiner og denslags. Håpet er en jul med litt lavere skuldre og mindre blålys i farta. Mye kan sies om å jobbe i Nav,men kjedelig er det ihvertfall ikke.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 17-12-20, 20:29   #732
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Sønnen er på shopping etter julegaver sammen med BPA assistenten sin. Vi har hatt BPA ordning i 2-3 uker, og det går bare strålende. Han er så sosial når de er her, koser seg, prater. Uten at han tømmes totalt for energi.

Dette gjorde meg også glad.

Gammel 17-12-20, 20:29   #733
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sluttavtale.

Grattis!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 17-12-20, 20:46   #734
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gode ord fra en kjær kollega.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 17-12-20, 21:49   #735
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Meldingsutveksling med studenten:
Jeg: Alt bra? Ikke karantene? Klar til å reise hjem til jul? Når lander flyet? (Kl. 15.25)
Jeg: Svare på sms??? Kl. 19.15
Jeg: (kl. 20.40)
Studenten: Alt bra, ikke i karantene, flyet lander 12
Jeg: Takk!
Studenten: 12.40*

Er så fint med barn som virkelig utbroderer. Men han kommer hjem på lørdag!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 18-12-20, 13:21   #736
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sjekket postkassa og der lå det en pent innpakket pakke karameller med en julehilsen på. Fra et nytt nabopar i stikkveien som jeg aldri har hilst på.

Jeg ble skikkelig rørt - jeg har knapt sett dem og som sagt ikke hilst på dem. Hva gjør jeg for å vise hvor fint jeg synes dette er. Kan jeg legge et lite julekort i postkassa? Sende sms blir kanskje for "kaldt"?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-12-20, 13:29   #737
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Fredag og snart juleferie.

Gammel 18-12-20, 13:48   #738
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

I går fekk eg ein klem av 13-åringen. Han har alltid vore kosete, og denne overgangen til å ikkje ville dele ut klemmar, og som i seinare tid har blitt til at han ikkje gjengjelder klemmar heller, har vore litt brutal. Eg forstår det er naturlig, men likevel sårt. Så da han slo armane rundt meg da eg klemte han i går... Det varma skikkelig!

Gammel 18-12-20, 13:55   #739
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg sjekket postkassa og der lå det en pent innpakket pakke karameller med en julehilsen på. Fra et nytt nabopar i stikkveien som jeg aldri har hilst på.

Jeg ble skikkelig rørt - jeg har knapt sett dem og som sagt ikke hilst på dem. Hva gjør jeg for å vise hvor fint jeg synes dette er. Kan jeg legge et lite julekort i postkassa? Sende sms blir kanskje for "kaldt"?

Julekort er helt rett!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 18-12-20, 14:09   #740
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg starter på en velfortjent ferie. Det skal bli så sykt deilig å senke skuldrene og ikke tenke på jobb på lenge. Denne høsten har vært blytung. Men heldigvis har jeg fantastiske kolleger og elever, så de gjør hverdagen lettere å komme gjennom.

Anne C er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.