Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-23, 23:53   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Glad og glad, men en utrolig festlig historie da.
Jeg skulle sende blomster til min mor til morsdagen sist helg. Ingen blomsterbutikker leverer der de bor, så en venninne av min niese skulle plukke opp buketten til en 450-lapp jeg hadde bestilt og svinge innom til min mor med.
Mamma fikk leveransen og ringte, helt oppspilt, en så utrolig flott og gedigen bukett, altså.
Hun sendte meg bilde, og jeg
Tok kontakt med blomsterbutikken, og det viste seg at mammas blomst var forvekslet, og hun hadde fått en hilsen fra en storfamilie til et 90-åring, til den nette sum av 2500 kroner.
Avstand (8 mil) og logistikk gjorde at butikken ba meg ønske min mor god morsdag og kose seg Max med den gedigne buketten.

Herlig forveksling!

Gammel 17-02-23, 23:58   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Herlig forveksling!

Ja, sant.

Gammel 18-02-23, 00:11   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Glad og glad, men en utrolig festlig historie da.
Jeg skulle sende blomster til min mor til morsdagen sist helg. Ingen blomsterbutikker leverer der de bor, så en venninne av min niese skulle plukke opp buketten til en 450-lapp jeg hadde bestilt og svinge innom til min mor med.
Mamma fikk leveransen og ringte, helt oppspilt, en så utrolig flott og gedigen bukett, altså.
Hun sendte meg bilde, og jeg
Tok kontakt med blomsterbutikken, og det viste seg at mammas blomst var forvekslet, og hun hadde fått en hilsen fra en storfamilie til et 90-åring, til den nette sum av 2500 kroner.
Avstand (8 mil) og logistikk gjorde at butikken ba meg ønske min mor god morsdag og kose seg Max med den gedigne buketten.

Herlig!

Gammel 18-02-23, 00:22   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så nydelig Nextlife.

Hytte, fyr i peisen, rødvin.

Gammel 18-02-23, 01:02   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hytta

Og egentlig en veldig fin uke med fantastiske opplevelser og en kropp som har klart litt mer enn hva den har kunnet siden... nei, huff, det gidder jeg ikke å bruke tid på å tenke over, for dere hører ikke til i glede-tråden

Gammel 18-02-23, 10:34   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Møtte på mormors barndomsvenninne i går og hadde en fin prat med henne. De har kjent hverandre i 80 år og snakkes fortsatt flere ganger i uka. Nå er helsa blitt dårligere, så de får ikke besøkt hverandre like ofte som før men de ringes. Så godt at de har hverandre fortsatt nå som ektemennene er død/dement.

Gammel 22-02-23, 15:14   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Robotstøvsugeren har gitt meg en feilmelding "brush bar maybe stuck, please check". Jeg har sjekket og snurret på den aktuelle børsten og fjernet hår etc. og den har startet igjen, men samme feilmelding kommer igjen og igjen. Nå tok jeg meg tid til å lese bruksanvisning og fant ut at den aktuelle børsten kunne tas ut og rengjøres bedre. Det var hår rundt sidene som jeg ikke hadde fått til å fjerne. Det gjorde jeg nå og hurra hurra den går som bare det igjen.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 22:30   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Mimmi Tamba i Semper Eadem, den burde du få få med deg. Det var helt fantastisk, stemmebruk, musikk, kostyme, spill. Jeg ble helt salig rett og slett. Løp og kjøp på Det Norske Teater, Oslo.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 23:20   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Mimmi Tamba i Semper Eadem, den burde du få få med deg. Det var helt fantastisk, stemmebruk, musikk, kostyme, spill. Jeg ble helt salig rett og slett. Løp og kjøp på Det Norske Teater, Oslo.

Ja, det var virkelig bra! Vi gikk tilbake og så det en gang til, så nå har vi sett den både fra første rad og fra midt i salen. Fabelaktig flott!

Gammel 23-02-23, 01:44   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det var virkelig bra! Vi gikk tilbake og så det en gang til, så nå har vi sett den både fra første rad og fra midt i salen. Fabelaktig flott!

Hmm, kanskje det er det vi skak.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-02-23, 14:40   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sol!

Gammel 18-02-23, 17:43   #12
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Sol og varme.
Besøk hos Mutter'n, hun blir alltid så glad. Jeg også.
Treff og lønsj med Mellomste og familien, ute ved vannet med is som bar både voksne og barn.
At jeg har orket så mye i dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-02-23, 16:18   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

I dag er jeg glad og takknemlig for den personen som fant vantene jeg mistet på spaserturen i går. Hen hadde hengt dem opp på et gjerde ut mot fortauet. De lyste mot meg da vi gikk den veien for å se om vi fant dem.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-02-23, 16:51   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Så hyggelig, Strå.

Idag er jeg glad for årets første sitte ute i solen og kjenne den varme i ansiktet.

Gammel 19-02-23, 20:52   #15
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Så hyggelig, Strå.

Idag er jeg glad for årets første sitte ute i solen og kjenne den varme i ansiktet.

Ja, veldig hyggelig.
Og ja, herlig med sol som varmer.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-02-23, 17:21   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist lunsj på UTESERVERING! På det ultrakule «hjørnet til Mike».

Jeg får trua på at våren nærmer seg.

Gammel 19-02-23, 18:33   #17
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har spist lunsj på UTESERVERING! På det ultrakule «hjørnet til Mike».

Jeg får trua på at våren nærmer seg.

Uteservering? I Norge? Dæven, jeg må flytte på meg. #pissvått.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 19-02-23, 21:18   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Uteservering? I Norge? Dæven, jeg må flytte på meg. #pissvått.

Dette var i Oslo. Det var i en lun solvegg, og vi fikk pledd utdelt av kafeen. Men vi spiste lunsj ute. Det var utrolig digg.

Gammel 20-02-23, 09:27   #19
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En liten gutt hadde mista en leke inne på butikken, og var utrøstelig. Datteren min fikk det hele med seg og så også at leken ble plukka opp av et annet barn. Hun torde ikke å si i fra, men jeg fikk gleden av å være mellommann, så gutten og leken ble gjenforent til stor glede for både gutten og mamman hans!

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 19:38   #20
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Tur med hunden, og følelsen av hva endorfinene gjør med kroppen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.