![]() |
#721 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Gruff: fikk nettopp beskjed om at jeg har D-vit-mangel. Det var jo ikke akkurat noen stor overraskelse, all den tid jeg har slurvet. Så gruffingen er over MEG SELV som kan være SÅ DUM å slurve med D-vitamin i vinterhalvåret?! Nå må jeg fylle på. Men kanskje jeg som en bonus vil oppleve en viss energiøkning.
#722 |
I endring
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Jeg gruffer litt over eksamen. Flott at man kan velge å skrive ut i fra sin egen organisasjon, men hvor anonym er man da egentlig?
#723 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Gruffer over DnB som kjøpte Sbanken. Nå fikk jeg epost fra Sbanken - et konsept fra DnB. Nei! Dere er ikke "et konsept"! Sbanken - oppkjøpt av haiene, kunne det stått heller. Frekkingene! |
![]() |
![]() |
#724 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Er det lov å gruffe over egne "barn"?
#727 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Klokka er kvart på to og vi er nettopp ferdige med å ha inn sauen. Som stakk gjennom gjerdet fordi det er så tørt at jordinga ikke funker så de får ikke strøm fra gjerdet.
![]() |
#728 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #14Jeg tenker at bedrifter burde kunne gi sine førstelinjeservicearbeidere lov til å sette grenser for ufine kunder/medlemmer. |
![]() |
![]() |
#731 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #14
#732 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Digresjon, men opprinnelig var uttrykket «the customer is always right in matters of taste», altså at det er kundens smak som teller, men av en eller annen grunn har uttrykket blitt amputert. |
![]() |
![]() |
#733 |
ekstremt trøtt
|
Kjenner til den, det er frustrerende.
#734 |
Klar
|
|
![]() |
![]() |
#735 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #14De gangene jeg blir hissig på kunderservice pleier jeg alltid å understreke at jeg er klar over at det ikke er de personlig som er årsaken til at jeg er i overkant sint, men at de gjerne må henvise meg videre til de somer ansvarlige. Jeg hadde nettopp en runde med Telia, som solgte meg en pakke, lovte meg skriftlig på sms at den skulle inneholde x og y, men så viste det seg at det bare var y. Og selv om jeg sendte over bevis på hva jeg var blitt lovet, så var det bare «nor our problem, og du kan ikke kansellere, fordi liten skrift gjør at den store skriften ikke gjelder.
#736 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg er vokst opp i butikk og lærte av bestefaren min: "Kunden har alltid rett, helt til de plutselig tar fryktelig feil"
![]() |
#737 |
Introvert optimist
|
Der er jeg også. Ev. så ber jeg dem videreformidle til noen som kan gjøre noe med saken, hvis de ikke kan sette meg videre.
#738 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Idioter som bare tenker på seg selv i trafikken.
![]() |
#740 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Sjølv om ein har ein pose smågodt liggande betyr ikkje det at ein må ete til og med dei bitane ein ikkje likar. Men slik gikk det, og no er eg kvalm. Det var det ikkje verdt.
|
|