|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på hvor lenge jeg skal hoste. Har holdt på i åtte-ni dager nå og det er fortsatt kiling nedover luftrøret og tørrhoste. Når tenker man lege?
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi delte rom med Herremannen, 21, i sommer. Jeg kunne ha gjort det alene også. Jeg kunne ha delt rom med faren min også om det trengtes, men greit med to senger om den muligheten finnes. |
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Sønnen her ønsket ikke å dele seng lengre når han var 12 år. Nå er han voksen og vi deler gjerne hotellrom men da med to senger. |
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Har delt med min sønn, men husker ikke når vi sluttet. Noen steder er det digre senger.
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi deler fortsatt rom med snart 22-åringen når vi er på tur sammen. Husker dog ikke sist jeg delte seng med han, men det hadde ikke vært noe problem dersom det var "twin beds".
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om denne nettsiden/stedet er genuin…..
|
|
|
#7 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Jeg synes den ser ok ut, hadde lett tatt sjansen der. |
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hvor lang tid kan det ta en helt ubrukelig mamma p rydde er komplett kaotisk barnerom ?
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 13-10-24 kl 14:11. |
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg delte seng med knerten en natt i sommer. Han ville ha en pause fra søsteren som han egentlig delte rom med, og så passet det best at han sov hos meg. Det var en stor dobbeltseng. Den samme natta delte mannen og snuppa rom også, men der var det to senger.
|
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om noen her har en oppskrift på en 100% melkeproteinfri langpannekake. Trenger det til samlingen etter bisettelsen etter Mutter'n. |
|
|
|
|
#11 |
|
lettere utlada
|
Jeg har oppskrift på en gluten og melkefri sjokoladekake. Den er helt fantastisk god! Den kan også fryses. Jeg har ofte laget den med vanlig mel, men uten noe form for melk (her snakker vi melkeprotein allergi). Si ifra hvis du vil ha den.
|
|
#12 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Denne bakte jeg en gang som et melkefritt alternativ, var veldig god: https://gronnmatportal.no/2012/12/su...g-vaniljekake/ Ellers er alle veganske alternativ fritt for melkeprotein.
|
|
#13 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Til Jolie: Joda, de er det, men jeg er litt for sliten til å lete selv nå om dagen. |
|
|
|
|
#14 |
|
Lesende
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hvor mye kan jeg få for 800 gram lettkokte havregryn nå om dagen? Best før datoen er august i fjor. |
|
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Jeg løper og sjekker. ... |
|
|
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Det er bare å bruke vegansk margarin, eventuelt rapsolje, og plantemelk i stedet for melkeprodukter. Og skal det være sjokolade i må du passe på at den er melkefri.
|
|
#18 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva lurer du på i dag? #02Rapsolje er vel gull tenker jeg! Det får frem smakene i kakene på en god måte. Hva med å lage en langpanne eplekake med rapsolje og eplejus?https://www.aftenposten.no/oslo/sult...beste-eplekake
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
![]() |
|