|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #20Tannlegetime på meg også, var sikker på at en liten fylling manglet, det iser og gjør vondt. Så er det bare muskel, kjeve og bitt problemer igjen. Har hatt luftveisinfeksjon siden 22. desember og sovet elendig og ikke trent bevegelighet rygg. Slapp unna med 800,- for ingenting.
|
|
|
#2 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #20
Åh, der sier du noe. Jeg sliter med det samme - men har også hanglet og har masse stress i kroppen, siden desember. Jeg biter sammen tenna så mye at det er vondt.
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Gruffetråd #20Pakken min har hatt status "på lager" i snart tre døgn i appen postnordn. Argh, butikken brukte i tillegg tid før de sendte så jeg har ventet litt.
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Min har nå i evigheter vært på terminalen her i byen. Kjipt da jeg reiser i dag og blir borte i nesten to uker.... |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Vanvittig! De skjønner tydeligvis ikke hva de gjør.
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #20Å, gud, hva svarte du?! De bør jo faktisk få tilbakemelding om at de regelrett skader avkommets muligheter!
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
At jeg grunnet taushetsplikt ikke kan kommentere eller diskutere enkeltsøkere. At søkere som har spørsmål er hjertelig velkommen til å kontakte meg om de lurer på noe. Så svarte jeg generelt og overordnet på hva praksis er rundt det personen spurte om, og hvorfor det må være slik. Synes selv jeg var saklig, tydelig og superhøflig. |
|
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Uff, det er virkelig det. Syntes rett og slett synd på søkeren, for jeg tor denne kontakten skjedde på foreldrens eget initiativ. Hadde noen blandet seg inn slik da jeg var ung jobbsøker, ville jeg blitt rasende og SÅ ille berørt. -Ikke at det var noen fare for at det skulle skje. |
|
|
|
|
#13 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #20Så utrolig kjipt at det skal ta så lang tid!
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Gruffetråd #20Postnord tar utrolig lang tid hit også. Posten er mye raskere; en pakke fra Østlandet kommer gjerne fram på tredje virkedag, mot minimum sju virkedager med Postnord.
|
|
#16 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråd #20Posten og postnord bruker omtrent like lang tid her. Nå hjelper det ikke særlig å bestille noe med bergensbanen stengt...., det meste går jo med godstog over fjellet. |
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #20Som regel kommer pakkene på en dag eller to. Uavhengig av om det er Posten eller PostNord. Men akkurat nå har det tatt over en uke med begge… |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #20Vaskemaskinrepratøren vår venter også på en pakke .... Og kommer derfor ikke til oss før den kommer. Så vi har ikke vaskemaskin enda og det kan fort nærme seg en måned ... Heldigvis er har vi mine foreldre som vasker klær for oss.
|
|
#20 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråd #20Et menneske i åpent landskap som har på armbånd, og armen dras frem og tilbake på pultene hele tiden……, du vet når man plutselig har begynt å legge merke til en lyd? Gådd |
|
|
![]() |
|
|