Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 22:59   #721
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Over til neste, jeg har nettopp funnet ut at jeg har 11000 å bruke på meg selv, me, mich når både skatt- og feriepenger har kommet.

Åh! Heldignøff!

Gammel 01-06-10, 22:59   #722
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Skal man fungere også???
Trodde man bare var ansatt et sted jeg, ikke at man i tillegg måtte fungere og event jobbe.
Lakenskrekk er vel egentlig en sykdom, kan man bli sykemeldt for det?

Vel, man må kanskje det for å bli bra. Eksponeringsterapi har som regel best effekt på fobiske tilstander, og kuren mot lakenskrekk må vel da være å ligge mye i senga? 14-dagers sykmelding for å ligge, med andre ord.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:00   #723
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg la meg ofte i ettida før, å være på jobb til 7.30 var rimelig heftig da. Trikset var vel å komme seg ut i frisk luft så fort som mulig. Frokost og tannpuss tok jeg på jobb.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:00   #724
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nei jeg får vel i grunnen melde pass jeg også å satse på at dere klarer å nå 1000 i løpet av natten

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:01   #725
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Her er det visst noen som har glemt å gjøre hjemmeleksen sin!
[snip]bla, bla, bla[/snip]

Steike, du har tungt for å ta et hint.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men hvorfor bruker du ulike skrifttyper og skriftstørrelser?!

For at vi skal skjønne at det er en datakyndig vi har med å gjøre.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:01   #726
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Åh! Heldignøff!

Aldri hatt så mye! Skyldes vel at vi ikke skal på ferie i år, skal bare vente på at bølla skal komme seg ut av magen.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:01   #727
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Over til neste, jeg har nettopp funnet ut at jeg har 11000 å bruke på meg selv, me, mich når både skatt- og feriepenger har kommet.

Å, så herlig!

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:01   #728
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nattens dronning og dagens vrak. Dessuten får jeg vite om jeg får elever opp i muntlig i morgen, så jeg tror jeg kommer til å tilbringe natten her.

007 er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:03   #729
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Kommer sikkert til å svi av et par tusen på poden og bølla kjenner jeg meg selv rett.
Sambo skal svi av sine 11000 på øl i Polen, han skal med andre ord drikke seg i hjel. :snufs:

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:03   #730
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er nattens dronning og dagens vrak. Dessuten får jeg vite om jeg får elever opp i muntlig i morgen, så jeg tror jeg kommer til å tilbringe natten her.

Hos meg er ennå natten ung, så vi kan dele en flaske vin, hvis du vil.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:03   #731
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Har det stor betydning for deg om de kommer opp? Det er ikke du som forbereder oppgavene, er det?

Forresten liker jeg egentlig å sitte opp, jeg også. Det er deilig å sitte oppe når det er helt stille i huset. Men særlig smart er det ikke, så jeg kommer meg vanligvis i seng i anstendig tid. :glorie:

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:04   #732
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:06   #733
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Lykke til med muntlig 007!

Jeg lurer på OM enkelte har skjønt at dette er et forum og ikke en lang blogg jeg.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:07   #734
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hos meg er ennå natten ung, så vi kan dele en flaske vin, hvis du vil.

Åh. Den som kunne drukket seg sjarmerende brisen på rødvin!
Men, nei. Jobb i morgen.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Har det stor betydning for deg om de kommer opp? Det er ikke du som forbereder oppgavene, er det?

Jeg forbereder, jeg lager tema, jeg må lese meg opp og jeg kommer til å være dritnervøs for at de ikke skal vise hva de er god for.

007 er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:07   #735
Frantzen
Passiv

Standard

HVA?! Er ikke dette en blogg??

Gammel 01-06-10, 23:07   #736
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal dere legge dere? hvem skal sitte oppe med meg da? Jeg må være oppe leeeenge enda. Lese til eksamen og ikke minst HA eksamen. Med tanke på det er det kanskje like greit dere legger dere?

Ellers kjøper jeg helt klart at alle leger her kun opererer for å få operere, ikke for å redde liv. Det er jo så gøy! Tipper de stiller diagnoser i vildensky, uavhengig av hva folk feiler, bare så de har noen å legge på Bordet. Fæle, fæle legene.

Kastet jeg mat til trollene nå?

Gammel 01-06-10, 23:10   #737
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Jeg er terapeut og sår ville tanker i hodene på folk for å sikre meg nok pasienter!

God natt!

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:10   #738
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Åh. Den som kunne drukket seg sjarmerende brisen på rødvin!
Men, nei. Jobb i morgen.

Jeg forbereder, jeg lager tema, jeg må lese meg opp og jeg kommer til å være dritnervøs for at de ikke skal vise hva de er god for.

Da ble det med ett veldig forståelig at du ikke er likegyldig til det.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 23:10   #739
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til med muntlig 007!

Jeg lurer på OM enkelte har skjønt at dette er et forum og ikke en lang blogg jeg.

Min illusjoner er knust!

Gammel 01-06-10, 23:11   #740
Frantzen
Passiv

Standard

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.