Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 22:44   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjøpte skikkelige vintersko i dag, fra Timberland. Hadde lyst på noe nytt som både er skikkelig varmt og som tåler både sørpe og -25°C. Disse er 100 % vanntette, har et deilig tykt og varmt fôr, samt resirkulert såle av gummi, så der fikk jeg jammen vært litt ekstra miljøvennlig også!

Gammel 05-10-10, 23:07   #2
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Absalone: Kule sko! Hvordan er Timberland i str? Tenkte å bestille på nett.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 23:17   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjøpte skikkelige vintersko i dag, fra Timberland. Hadde lyst på noe nytt som både er skikkelig varmt og som tåler både sørpe og -25°C. Disse er 100 % vanntette, har et deilig tykt og varmt fôr, samt resirkulert såle av gummi, så der fikk jeg jammen vært litt ekstra miljøvennlig også!

Hvor??

Gammel 05-10-10, 23:19   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

http://timberland.no/ har gratis frakt.

Gammel 05-10-10, 23:19   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tja, min erfaring er at de er helt normale til litt små. Jeg prøvde disse i str. 8, 8.5 og 9, hvor alle kunne brukes, mens jeg landet på 8.5 ettersom de ga meg litt ekstra plass uten å bli for store. Det tilsvarer norsk 39.5 og stemmer på en prikk med min størrelse etter to barn.

Gammel 05-10-10, 23:20   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Kjøpte mine på Eurosko, men de kan også bestilles fra Timberland på nett (fraktfritt). 1 499,-.

Gammel 06-10-10, 00:04   #7
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjøpte mine på Eurosko, men de kan også bestilles fra Timberland på nett (fraktfritt). 1 499,-.

Vurderer, vurderer....

Ema er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 00:54   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ull/silketrøye og -longs fra Sparkjøp. 50% rab.

Samt denne:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 08:23   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De var kule og så varme og gode ut, Absalone!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 11:20   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 21:29   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne vesten:

Denne tunikaliknende toppen i mange forskjellige farger.

Og et supermjukt og deilig skjerf pluss en tøff caps som jeg ikke finner bilder av hos H&M.

Gammel 07-10-10, 13:52   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kommer fangsten fra min London-tur. Det ble et skjørt fra Boden-butikken, og damen bak kassa syntes det var veldig rart at jeg ikke skulle ha mer. Jeg gadd ikke nevne at jeg hadde brukt nesten tre timer på å komme meg dit - slik sett burde jeg vel gjort storhandel.

Først etterpå slo det meg at jeg allerede har et petrolfarget, utskrådd kordskjørt med sirkelapplikasjoner(!). Jeg hadde det sågar med meg i bagasjen.

Deretter gikk turen til White Stuff, etter tips fra Zöe her inne. Også her var det mye som falt i smak, og jeg endte opp med et blålig skjørt og en brunlilla kjole. Fine detaljer på klærne der, og fine farger! Ikke helt ulikt Boden og Noa Noa, egentlig.

Som en siste krampetrekning gikk jeg tilbake til Desigualbutikken og kjøpte en kjole som jeg hadde prøvd noen dager tidligere, under mottoet "kjoler som faktisk passer, vokser ikke på trær". Det var dog trær kjolen, og den hadde alle mine farger: grønt, svart, lilla og bringebærrødt.

Jeg sporet ellers opp Fly London-butikken i Covent Garden, men de petrolfargede støvlettene jeg hadde sett meg ut, satt ikke helt god på foten. For øvrig fikk jeg med meg fire BH-er og like mange truser, samt en fin lilla sports-BH fra ShockAbsorber. Det var noen nye undertøyskjeder (sikkert ment for et yngre publikum ) som ikke hadde cupstørrelser i sitt system, men opererte ut fra prinsippet om at alle som bruker 65, har akkurat (s)like pupper. Det viste seg å passe meg utmerket!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 14:55   #13
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flotte ting Elinblu!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 17:32   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvletter fra Catarina Martins

Claire er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 23:24   #15
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Støvletter fra Catarina Martins

De var lekre !

Gammel 07-10-10, 23:39   #16
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og denne jakken i brunt.

Gammel 07-10-10, 23:59   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg så disse på en forbipasserende i dag, og de var faktisk mye finere på enn jeg trodde!

Gammel 08-10-10, 00:03   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg så disse på en forbipasserende i dag, og de var faktisk mye finere på enn jeg trodde!

Jeg er i alle fall veldig lykkelig eier.

Og av denne:

Gammel 07-10-10, 19:30   #19
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne tunikaen i mørk blå ble min i dag.

Gammel 07-10-10, 19:57   #20
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Enda mer fjellklær. Buksa var sjokoladebrun da.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.