Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-10, 19:01   #721
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Tja, den skal liksom løfte og holde inn da!
Den sitter godt på, høy i midja for hold-inn effekt.

Gammel 25-09-10, 21:57   #722
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sort

Mørk blå

Sorte

+ et par sorte leggvarmere fra b.young.

Fornøyd med dagens fangst!

Gammel 25-09-10, 23:37   #723
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Eka: Det har du god grunn til å være - lekkersmekkert!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 26-09-10, 22:45   #724
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ullgenser fra Noa Noa

+ en dongritunika fra Fransa jeg ikke finner bilde av

Gammel 27-09-10, 16:53   #725
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Denne, men i petrol.

Denne, men i grått.

Og ei vid, grå bukse jeg ikke finner bilde av.

I tillegg kikka jeg bare innom en butikk for å se på denne, men i grått, og endte med å prøve både den grå og den røde og å kjøpe den røde. Så mye for vindsushopping, lissom.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 00:00   #726
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Denne, men i petrol.

Denne, men i grått.

Og ei vid, grå bukse jeg ikke finner bilde av.

I tillegg kikka jeg bare innom en butikk for å se på denne, men i grått, og endte med å prøve både den grå og den røde og å kjøpe den røde. Så mye for vindsushopping, lissom.

Hvor fant du den i grått i butikk?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 00:03   #727
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har svart deg på prikk.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 10:13   #728
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne jakken. Den er laaang og kjempegod! + matchende kjole til. Begge fra Container

Lyngfaget ullstrømpebukse og de blågrønne lange strømpene.

+ Litt fra Timo.

Kjøpte også en tunika og en kjole som jeg ikke finner bilde av på nett. Deilige lune høstklær.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 10:33   #729
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Lurer på det samme?

Neados er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 10:40   #730
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Sorte

Jeg ønsker meg også disse i sorte. Sant de kan brukes til skjørt og kjoler?

Gammel 28-09-10, 11:02   #731
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 11:04   #732
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg syns de blir for klumpete,

Gammel 28-09-10, 11:10   #733
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Kristine Vikse.jpeg

Kristine Vikse lang jakke i lammeull.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 11:26   #734
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Deilige lune høstklær.

Lekker. Kjøper du på nett eller i butikk?

Gammel 28-09-10, 12:17   #735
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Lekker. Kjøper du på nett eller i butikk?

Denne kjøpte jeg i butikk. Låvebutikken-Christinas Interiør.
(Hun sender forøvrig mot forskuddsbetaling. )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 12:19   #736
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen som ligner - mine framstår som noe nettere faktisk - i brunt. De ser usannsynlig klumpete i skjørt og kjole altså. litt som om man har vært ute og tråkket i dypsnø og kommet inn på jobb (eller hvor man skal, og glemte skoene hjemme

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 13:03   #737
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det mener jeg at de kan. Ikke sånn veldig pynta kjoler og skjørt, men til hverdags, ja.

Gammel 28-09-10, 15:00   #738
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nei jeg syns de blir for klumpete,

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Det mener jeg at de kan. Ikke sånn veldig pynta kjoler og skjørt, men til hverdags, ja.

Delte meninger.
Jeg tenker hverdagskjoler og skjørt, ja. Problemet mitt er at jeg ikke går i slikt hvis jeg føler meg for pynta. Jeg må røffe det litt opp og da tar jeg gjerne varme støvletter på kjøpet. Jeg kan ikke/klarer ikke/orker ikke å gå med høy hæl hver dag, da får jeg heller være litt klumpete tror jeg. (står i stil til resten av kroppen).

Gammel 28-09-10, 15:00   #739
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Vedlegg 33566

Kristine Vikse lang jakke i lammeull.

Åh. Hvor?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-10, 16:06   #740
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse i svart og grå "strømpe" i dag.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.