|
|
#741 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går tok vi opp litt rester fra fryseren pga jobbing. Pestokjøttboller med spagetti, grønnsaker og brun saus |
|
|
|
|
#743 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag er planen hjemmelaget pizza med biff og bearnaise.
|
|
|
#745 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Mamma serverer raspeballer. Gleder meg!
|
|
#746 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag skal vi ha komler med kjøtt, pølse, gulrot og kålrot. |
|
|
|
|
#747 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!beef bourguignon |
|
|
|
|
#748 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Nå lager jeg i stand brunsj til et vennepar som kommer hit om en times tid, da blir det en diger focaccia med oliven, rødløk, hvitløk, syltet paprika, soltørkede tomater, maldonsalt, rosmarin og fersk basilikum. Og så skal jeg lage tofuscramble (smaker og ser ut som eggerøre, magisk) og juksebacon til, det elsker ungene. Og kanskje appelsinsjokofondant etterpå, er jo enda helg!
|
|
#749 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Reinsdyrfilet med rosenkål og gulrotpuré.
|
|
#750 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag blir det enchiladas med meksikansk ris, bønnestuing og salat (og rømme og salsa og alt det der også selvsagt).
|
|
#751 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag er det lapskaus. Hadde en del grønnsaker som måtte brukes opp
|
|
#752 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Igår ble det taco og idag:
|
|
#753 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Reinsdyr høres fortryllende ut!
|
|
#754 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!
Høres sørgelig velkjent ut.
|
|
#755 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi dro i hyrten og styrten hjem fra hytta for å ikke bli stuck i komboen snø+rushtrafikk. Det greide vi. Men mat? Det tenkte ingen på. Tomatsuppe tror jeg det blir. Har hjemmelaget tomatsaus i fryseren.
|
|
#756 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Glemte helt at det var søndag i dag, så det ble ikke handlet så mye i går. Skal sette noen kyllinglår på langsteking nå før eldste drar på kamp, og så spiser vi når hun kommer hjem, regner jeg med. Lage noe god marinade, har yogurt, tomatpure, hvitløk og litt snadder å lage marinade av, og så får vi finne på noe godt tilbehør. Ris og pommes frittes... Har litt ris, og litt poteter jeg tenkte råsteike, og så noen grønnsaker fra frysen blandet i risen, det er så godt. Og tykke tomatskiver marinert med hvitløk som får stå på benken i en time eller tre, med litt salt oppå. Mmmmm det er så godt, kan spise det alene, jeg. :P
|
|
#757 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fajitas
|
|
#759 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fårikål. For n'te gang i høst. Jeg tror det blir lenge til neste runde. |
|
|
|
|
#760 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Lammekoteletter og salat. |
![]() |
|
|