|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådMasse igjen av julemiddagen (ribbe med mye godt tilbehør), deilig å slippe å lage ny middag helt fra skrætsj på første juledag. Til dessert kan folk velge mellom fruktsalat og is og kaker og konfekt, evt alt sammen. |
|
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådVi har hatt rester fra i går, dvs helstekt kalkun med masse tilbehør. |
|
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFemåringen har ikke spist middag siden lillejulaften (noe kresen), så i dag får hun bestemme. Da blir det garantert carbonara.
|
|
#7 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådVi har hatt pinnekjøtt julaften, fisk og skalldyr 1.dag, kalkun 2.dag, og i dag skal vi ha tapas.
|
|
#8 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det pastasalat med spekeskinke og avokado! Ungene ønsket seg pannekaker...
|
|
#9 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådPlanen min gikk i vasken da de andre voksne i familien bestilte hjemmelagd pizza. Gjesten reiser i morgen så jeg gikk til nøds med på det. Hadde ingen planer om å styre på kjøkkenet idag, men jeg insisterer på at det blir kinesisk restaurant i morgen!
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådVi skal ha pasta carbonara med kalkunbacon i. Ungene har ikke spist noe særlig middag de heller de siste dagene, og jeg har vært og er dårlig, så noe som er lettspist kjennes lurt ut. I morgen blir det mer julete igjen med kalkunfilet!
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådPizza og grønn salat! Ordentlig deilig etter pinnekjøtt julafta, kalkun første dag og Lutefisk i går. Gler meg!!
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådGjør-det-selv-sushi (laks, sushiris, noriflak, agurk, vårløk, ingefær, wasabi og soyasaus). Deilig etter julematen!
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådVi har i grunnen hatt veldig lite julemat, pinnekjøtt julaften og kveite 1. dag, og etter det har det vært litt så som så med sykdom og tøys, så i dag skal vi ha kalkunfilet med masse godt til og is og kaker til dessert.
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådStekt torsk med poteter, grønnsaker og aïoli.
|
|
#16 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådJa, si det? Burger fra Best kanskje?
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådPannekaker, nytt forsøk på å få mat i ungene... Mulig vi voksne går for indisk i kveld, kjenner jeg.
|
|
|
#18 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådIndisk masalakylling med basmatiris, raita og naanbrød.
|
|
#19 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådSkulle ha en god medisterpølse med poteter, gulerøtter og surkål. Pølsa var helt klar sur ved åpning enda det var god dato. Gikk på butikken; kun samme type med samme dato igjen. De i ferskdisken spretta den og lukta og i det hele tatt så mente alle at den var fin. Vel, jeg var ikke enig, den gikk i søpla. Medisterpølse kan riktig nok lukte "rart" men direkte surt skal den da virkelig ikke lukte!? Det ble kjøpte medisterkaker til, alt for feite og smakløse. Jaja. Nå ligger ribbe til utvanning så i morgen blir det iallfall en god middag!
|
|
#20 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådFiskegrateng til ungene og biffsmørbrød til oss. Innvia sous viden i dag, og fikk det beste biffkjøttet. Slo til med å endelig få til aioli med stavmikser også, det har jeg strevd en stund med enda så lett det var.
![]() |
|
|