|
|
|
|
#1 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Donald TrumpJeg tror de gjør seg en skikkelig bjørnetjeneste, republikanerne. Tenk over de mange republikanerne som samvittighetsfullt utfører tjeneste ved valglokalene. Det kan ikke være morsomt at presidenten påstår at alle der, inkludert dem, ikke gjør en skikkelig jobb eller gjennomfører fusk. Jeg tipper på at det er mange sure mennesker som vil huske på dette senere. |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpJeg er skikkelig, skikkelig bekymret.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Donald TrumpJeg tror mannen er gal nok til å forsøke statskupp. Og jeg tror tilhengerne hans er galne nok til å starte borgerkrig. Jeg tror ikke han kommer til å innrømme tap, han kommer til å fortsette å fornekte valgresultatet og jeg er veldig, veldig bekymra for hva som skjer når han innser at han må ut av det hvite hus.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Donald Trump
Her er jeg også. Helten er ikke så bekymra, men det er til gjengjeld søskna hans og deres familie der. De er født og oppvokst i de værste områdene og er i tillegg fargede demokrater. |
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Det er bokstavelig talt helt "Texas" der borte. Jeg har britiske og norske venner, og flere snakket i forkant av valget om å flytte hjem. Noen av disse har enda ikke slått seg til ro på tanken om at Biden er deres neste president. Det er drastisk å skulle flytte hele livet ditt med mann og barn pga en politisk leder. De føler seg rett og slett ikke trygge.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 17-11-20 kl 01:42. |
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Donald TrumpVi så siste episode av UXA i dag. Ble ikke noe mer optimistisk av det akkurat.
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Donald TrumpSynes det er svært godt å lese at Biden vant 47 av de 50 største byene med stor margin. Selv byene i knallrøde stater. Sånt gjør godt for sjelen.
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Donald TrumpSkal man le eller grine.
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Etter 4 år med alt som har kommet derfra, ville ikke blitt overrasket om det var sant
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpDet er så SJUKT.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#16 |
|
Tatt på
|
Sv: Donald TrumpDet er en bekreftelse på at her har det vært snusk i maskineriet og kun egeninteresse når presidenten i det hele tatt vurderer å forhåndsbenåde barna (nære medarbeidere) og personlig advokat.
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Donald TrumpDet er bare en pitteliten sak han må finne ut av først..
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Donald TrumpJeg kjenner jeg ikke kommer til å puste skikkelig med magen før den oransje trassungen er båret hylende og skrikende ut av det hvite huset pg Biden har låst døra bak seg.
|
|
#20 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Det værste er at jeg trekvart seriøst tror det er sannsynlig at han må dras ut med makt. |
|
|
![]() |
|
|