Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-24, 19:55   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Märtha Derrek og Durek Verrett - jo, det klinger bra.

Fnis. En skrivefeil, der, ja.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 15:40   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant en fin kommentar, som jeg tror sier mye om det å være berømt generelt, men sikkert enda mer for de som er "født berømte". Tenkte flere her kunne like lese den

https://www.nrk.no/ytring/det-kan-fr...nes-1.17022464

Gammel 30-08-24, 21:14   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Fant en fin kommentar, som jeg tror sier mye om det å være berømt generelt, men sikkert enda mer for de som er "født berømte". Tenkte flere her kunne like lese den

https://www.nrk.no/ytring/det-kan-fr...nes-1.17022464

Jo takk. Det er greit å bli minnet på hva folk blir utsatt for bare på grunn av hvem de er, uten å egentlig ha gjort noe for det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 19:12   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat lest og humret for meg selv, av denne: https://www.minmote.no/mote/brud/a/z...elte-monarkiet

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-24, 22:34   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Denne er også god:
https://www.aftenposten.no/meninger/...flix-galleriet

Gammel 01-09-24, 10:39   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så pinlig med laken for å skjule bruden på vei inn til og snakking til pressen for å gi mat til Netflix-dokumentaren.

Gammel 01-09-24, 13:51   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Så pinlig med laken for å skjule bruden på vei inn til og snakking til pressen for å gi mat til Netflix-dokumentaren.

Det var så amatørmessig, det ble bare enda mer sirkus Jeg tenkte jeg skulle sende enn ett 1.000,- - tips til "I'm the boss", aka manageren til Martha om at det finnes telt man kan kjøre helt inntil, sågar også rygge inn i så man kan slippe gjester inn og ut.

Generelt, dette blir som Harry og Megan, vil være offentlige på sine premisser. Martha er og vil alltid være datteren til Kong Harald, så dersom hun virkelig ønsker å distansere seg fra kongehuset er dette tiden å gjøre det på, hun står fritt til å ta Durek sitt etternavn (evt finne seg ett eget) , og leve som influenser eller hva hun ønsker.

I Norge vil hun aldri bli anonym, for hun er nr 4 i arverekken, men av verdens befolkning på 8 milliarder er det kun 5,5 millioner som har et forhold til hennes tittel, hvorav mange ikke bryr seg, som resten av verden. Så hvor stort er egentlig problemet? Jeg anbefaler boken "Den edle kunsten om å gi Faen" på det sterkeste.

Gammel 01-09-24, 14:44   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Laken, altså. Jaja, jeg har ikke sett bruden, verken med eller uten laken. Skal ikke si saken ikke interesserer meg i det hele tatt, siden jeg gadd å lese i tråden her. Men mer enn det fikk jeg ikke med meg av bøtteballetten. Får håpe nyhetene får plass til nyttigere saker framover nå da.

Sist redigert av Kaija : 01-09-24 kl 15:08.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 11:26   #9
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig i at de der lakenene var litt pinlige, men det er herlig å se hvor lykkelig Märtha er. Jeg unner henne virkelig alt godt.

Og så er det kanskje også litt pinlig at vi, altså offentligheten, mener at vi har rett til å følge hennes vigsel fra A til Å. Ja, hun er i arverekken, men hun representerer ikke, hun tjener sine egne penger, og sjansen for at hun blir monark er vel tett opp til null.

Jeg kan forstå at kongen og kronprinsen har blitt satt i en vanskelig situasjon når bryllypen blir kommersialisert, men jeg sliter nok litt med indignasjonen for øvrig.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 14:25   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg syntes er gøy med bryllup (uansett hvem) er kjoler, borddekorasjon, blomster o.l. Og jeg må jo si, kjolen til Martha, fargevalg av blomster og borddekorasjon - ikke min kopp med te. Skulle jeg ha giftet meg nå, som +50, hadde jeg nok gått for en kjole med lange ermer, litt enklere.

Gammel 01-09-24, 14:50   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg hadde på tv igår mens jeg holdt på med mitt. Litt underholdende å høre kommentarene fra gjester etter vielsen. En artist/gjest ble spurt om hvordan det hadde vært da ho spilte en av kveldene før: "Dritfett, ass. Crowden var helt med". :kulturkollisjon:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 15:37   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er pinlig at hun solgte egne klær på festen.

Midt blant festkledte gjester hadde prinsessen et eget, eksklusivt bryllupsutsalg av klesmerket Hést! Prinsessen - som selv eier en stor andel av suksessbedriften - hadde for anledningen flyttet en butikk ned til resepsjonsområdet der gjestene minglet.

Like ved brudeparets gavebord var det mulig for bryllupsgjestene å kjøpe siste kolleksjon av merket.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 15:38   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.

Gammel 01-09-24, 15:54   #14
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Er det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.

Helt enig. Jeg kommer aldri til å ofre ei krone til Märtha. Og å selge sine egne produkter i bryllupet sitt? Ble det SÅ dyrt at hun måtte selge produkter for å finansiere det?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:26   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble klærne solgt på festen?

Gammel 01-09-24, 16:28   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ble klærne solgt på festen?

Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 17:14   #17
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.

De skulle solgt medaljonger også

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 17:45   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fy flate. Ble det det altså, solgt H-klær. Uff, så flaut. Håper de to har det fint og at det varer..

Gammel 01-09-24, 16:31   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri likt de uformelige Hest-genserne, men smaken er jo som baken…

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-24, 16:32   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en glitrende idé! Tjene inn litt penger. (Jeg blir fortsatt overrasket over disse sprellene, tydeligvis).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.