|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Märtha Louise og mediaFant en fin kommentar, som jeg tror sier mye om det å være berømt generelt, men sikkert enda mer for de som er "født berømte". Tenkte flere her kunne like lese den
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha Louise og media
Jo takk. Det er greit å bli minnet på hva folk blir utsatt for bare på grunn av hvem de er, uten å egentlig ha gjort noe for det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg har akkurat lest og humret for meg selv, av denne: https://www.minmote.no/mote/brud/a/z...elte-monarkiet |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Märtha Louise og mediaDenne er også god:
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Märtha Louise og mediaSå pinlig med laken for å skjule bruden på vei inn til og snakking til pressen for å gi mat til Netflix-dokumentaren.
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Laken, altså. Sist redigert av Kaija : 01-09-24 kl 15:08. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Märtha Louise og mediaJeg er enig i at de der lakenene var litt pinlige, men det er herlig å se hvor lykkelig Märtha er. Jeg unner henne virkelig alt godt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Märtha Louise og mediaDet jeg syntes er gøy med bryllup (uansett hvem) er kjoler, borddekorasjon, blomster o.l. Og jeg må jo si, kjolen til Martha, fargevalg av blomster og borddekorasjon - ikke min kopp med te. Skulle jeg ha giftet meg nå, som +50, hadde jeg nok gått for en kjole med lange ermer, litt enklere.
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Sv: Märtha Louise og mediaAltså, jeg hadde på tv igår mens jeg holdt på med mitt. Litt underholdende å høre kommentarene fra gjester etter vielsen. En artist/gjest ble spurt om hvordan det hadde vært da ho spilte en av kveldene før: "Dritfett, ass. Crowden var helt med". :kulturkollisjon: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
Sv: Märtha Louise og mediaJeg synes det er pinlig at hun solgte egne klær på festen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Märtha Louise og mediaEr det er klesmerke jeg aldri skal ha er det det.
|
|
|
#14 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Visstnok stand ved siden av gavebordet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Märtha Louise og mediaFy flate. Ble det det altså, solgt H-klær. Uff, så flaut. Håper de to har det fint og at det varer..
|
|
![]() |
|
|