![]() |
#741 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #20Postnord tar utrolig lang tid hit også. Posten er mye raskere; en pakke fra Østlandet kommer gjerne fram på tredje virkedag, mot minimum sju virkedager med Postnord.
#742 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråd #20Posten og postnord bruker omtrent like lang tid her. Nå hjelper det ikke særlig å bestille noe med bergensbanen stengt...., det meste går jo med godstog over fjellet. |
![]() |
![]() |
#743 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråd #20Som regel kommer pakkene på en dag eller to. Uavhengig av om det er Posten eller PostNord. Men akkurat nå har det tatt over en uke med begge… |
![]() |
![]() |
#744 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #20Vaskemaskinrepratøren vår venter også på en pakke .... Og kommer derfor ikke til oss før den kommer. Så vi har ikke vaskemaskin enda og det kan fort nærme seg en måned ... Heldigvis er har vi mine foreldre som vasker klær for oss.
#746 |
Javel?
![]() Sv: Gruffetråd #20Et menneske i åpent landskap som har på armbånd, og armen dras frem og tilbake på pultene hele tiden……, du vet når man plutselig har begynt å legge merke til en lyd? Gådd |
![]() |
![]() |
#747 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #20Stakkars deg, Fintdethei. Du har min medfølelse.
#748 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #20
Det må da være oppsigelsesgrunn? Ja? Neida, men gådd, jeg hadde nok sagt pent fra ganske tidlig, for å unngå å vente til jeg blir halvgal og usaklig. |
![]() |
![]() |
#749 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #20Minner meg om på åttitallet en periode, på slutten av barneskolen, det var veldig in med slike tynne armringer i sølv, som vi kjøpte i boder på martna, blant annet. Det var om å gjøre å ha mange, flest mulig, alle jentene hadde slike, og det lagde forferdelig skramlelyd på pultene i klasserommet når vi skrev. Andre som husker disse?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-01-25 kl 23:41. |
![]() |
![]() |
#750 |
Javel?
Yes, jeg hadde mange sånne! Kan ikke huske det var et problem med lyder da, nei |
![]() |
![]() |
#751 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Du husker ikke det. Jeg husker at det var et mareritt. Uansett hvor pent jeg spurte om det gikk an å la være å dingle med dem så ble folk sure eller fornærmet. |
![]() |
![]() |
#752 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #20Tror lærerne var glade da disse etter hvert ble byttet ut med lydløse skinnsnorer.
#754 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Jeg har et armbånd, en enkel gullring, som lager klakkelyd når jeg skriver på tastatur hvis jeg sitter på møterommet. Jeg ble oppmerksom på den helt på egen hånd og tar den av meg/fester den høyere på armen. |
![]() |
![]() |
#755 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #20Klokke tas av hver dag på kontoret. Jeg orker ikke lyden og dunkingen. Og jeg har eget kontor.
#756 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Dette fikk meg til å tenke på en tidligere jobb der mange kvinner var ansatt, og gikk med høyhælte sko. Klakk-klakk. Jeg holdt på å bli gal, og foreslo til ei om å kjøpe seg El Naturalista, de hadde høyhælte sko med gummisåler. Da ble ho snurt, gitt... |
![]() |
![]() |
#757 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Strekk i leggen... Sannsynligvis en slitasjeskade fra sist uke - som ble raskt revet opp og satte meg ut av spill på trening i går. Har aldri hatt sånne skader eller vondter før, så egentlig er jeg sikkert heldig. Men fyttigrisen - så vondt, og så kjipt dersom jeg blir satt ut av trening i ukesvis som alle erfarne hinter om.
#758 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråd #20Hva er dette nye fenomenet med å se film på telefonen MED lyd, uten øreplugger?!?!
![]() |
#759 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hør, hør! |
![]() |
![]() |
|
|