|
|
#741 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag? #19Team pinnekjøtt her, poteter og kålrabistappe. Noen som ikke liker pinnekjøtt, de får medisterkaker og svinestek med saus og grønnsaker. Andre juledag er det svineribbe her. |
|
|
|
|
#742 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er det til middag? #19+1 på pinnekjøtt
|
|
#743 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag? #19Boeuf bourguignon til middag i dag. Planen var multekrem med krumkaker til dessert, men det ble noen kransekakestenger fra fryseren. Sist redigert av Shun : 24-12-25 kl 19:49. Årsak: la til viktig informasjon |
|
|
|
|
#744 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag? #19Her er det både pinnekjøtt og ribbe og alt av tilbehør |
|
|
|
|
#745 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er det til middag? #19Kalkun med fløtesaus og ihjelkokte grønnsaker.
|
|
#746 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag? #19Det ble ribbe med potet, rødkål, surkål, rosenkål frest i panna med hvitløk, chili og honning. Veldig godt. |
|
|
|
|
#747 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det til middag? #19Ribbe, medisterkaker, julepølse, Rødkål, poteter, gulrøtter, rosenkål og saus. alle ble så mette at vi ikke orket dessert.
|
|
#748 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva er det til middag? #19Team ribbe. Nam, det ble godt.
|
|
#749 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva er det til middag? #19Team kalkun her. Den enkle varianten med kalkunbryst da vi bare var 4. Ble veldig godt. |
|
|
|
|
#750 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva er det til middag? #19Jeg er egentlig på team pinnekjøtt, men resten av familien liker verken pinnekjøtt eller ribbe. I år prøvde vi oss på crispy duck, og det var en stor suksess. Jeg fikk gnagsår/blemme etter å ha finsnittet en haug med gulrøtter (må lære meg bedre teknikk til et annet år), men ellers bare glede og fornøyde gjester. Iskrem, karamellpudding og krumkaker kjøpt i siste liten ble dessert.
|
|
#751 |
|
|
Sv: Hva er det til middag? #19I går hadde vi ribbe, medisiterkaker, sossiser og pølser, med potet, gulrøtter, rosenkål, saus og salt potetgull. Og vi hadde også kalkun, ettersom det er det ungene liker best.
|
|
|
#752 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er det til middag? #19Husker ikke hvor det var jeg lurte på hva vi skulle finne på å spise 1. juledag. Faciten ble definitivt begynnelsen på en ny tradisjon: Vi laget italiensk porchetta (ribberull) servert med gnocchi i salviesmør, eple- og fennikelsalat, ovnsbakte cherrytomater og kremede parmesanbønner. Så fantastisk godt at det definitivt ikke blir siste året vi går for dette. Faktisk var tilbehøret så godt at jeg hadde vært storfornøyd også som vegetarianer. |
|
|
|
|
#753 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er det til middag? #19I dag ble det ferskt nybakt grovbrød til middag. Pålegg etter smak. I morgen blir det restene fra julaften. |
|
|
|
|
#754 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva er det til middag? #19Lunchen ble middag her idag, og rester fra julaften blir det imorgen.
|
|
#755 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det til middag? #19Pinnekjøttrester i går, taco i dag. (Jeg greier ikke mer enn to dager med pinnekjøtt på rad.)
|
|
#756 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva er det til middag? #19Mannen min er team pinnekjøtt som flere her, men siden det er det verste jeg vet er det helt utelukket som julaftenmat (jeg pleier å lage det til ham en gang i romjulen og så spiser vi andre noe annet). På julaften hadde som vanlig kalkun med fløtegratinerte poteter, rosenkål stekt med bacon, honningbakt gulrot og pastinakk, løk/salviestuffing og hjemmelaget saus. Riskrem med bringebærsaus til dessert.
|
|
#757 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag? #19
|
|
#758 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er det til middag? #19Indisk take away i dag.
|
|
#760 |
|
|
Sv: Hva er det til middag? #19I dag blir det pinsa her, skinke til Lillesøster, pepperoni til Storebror, og hvit pinsa til meg, med spekeskinke, fetaost osv.
|
![]() |
|
|