|
|
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva er det til middag i dag?"Lars Magnen" smakte fortreffelig! (den uten hvit saus). |
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?
Det er vel kanskje ikke helt stuing, men jeg deler opp løk, sopp og squash o9g surrer dem på panna. Tilsetter 2 ts rømmekolle og pepper. Smaker deilig til fiskekaker og inneholder få kallorier. |
|
|
|
|
#3 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva er det til middag i dag?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Fullkornsmakaroni i form med tomat- og kjøttsaus. Gratineres med ost.
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er det til middag i dag?Pølsegryte. Hadde et kilo (!) grillpølser i frysen (rester fra grillsesongen). |
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag hadde vi pannekaker og kyllingsuppe. |
|
|
|
|
#10 |
|
Originala
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Kjøttboller av karbonadedeig, hakket ingefær, litt melk, salt, pepper og kanel. |
|
|
|
|
#11 |
|
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt kyllingfilét, med hvitløk og creme fraiche, med ris, asparges og gulrøtter. |
|
|
|
|
#12 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?Pai med skinke, purre og ost |
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er det til middag i dag?Pastasløyfer med kremet saus av smør og fløte, med urter og parmesan. Serveres med artisjokkhjerter, soltørkedetomater, hvitløk og reker, alt stekt kjapt i panne. |
|
|
|
|
#14 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Det ble Mims middagspai med salat til. Kjempegodt og akkurat nok til 4 voksne og to småspiste.
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg har kjøpt AXA fullkornsmakaroni på Meny.
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det til middag i dag?Og vi kjøper fullkornsmakaroni på Mega. Skruer også, og penne.
|
|
#18 |
|
supermamma-katt
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Hva er det til middag i dag?Ertesuppe
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag er jeg ikke helt sikker, men har en pakke med fettreduserte knakkpølser som jeg tenkte å dele i små biter og steke med litt hakket løk. Og så har jeg noen få poteter som jeg kan lage mos av, kanskje med litt gulrot blandet i. Jeg har også rester av kyllinggryte, men ikke stort å ha ved siden av.
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er det til middag i dag?I dag blir det pølser og brød. Det er det eneste vi rekker av "ordentlig" mat før juletrefest klokka 17.00.
![]() |
|
|