Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 23:05   #761
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Some people have skeletons in their closets.

I usually put mine in the trunk.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 07-10-12, 23:05   #762
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Ute og spankulerer i det fine været! Passerer noen i nabolaget da det plutselig slår meg at jeg alltid ser dem sittende i samme stilling morgen, middag og kveld, vår, sommer, høst og vinter. Ny tanke: Er det to life-sized dukker eller er de stoppet ut, og uansett:
Hvor CREEPY er vel det...?!

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 07-10-12, 23:27   #763
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Et lite tankekors!!! Den første suspen ble brukt i ishockey i 1874. Hjelmen ble først brukt i 1974. Det tok altså menn hundre år før de forsto at hjernen også er viktig....

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 09-10-12, 10:49   #764
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Siden stein, saks, papir brukes ofte hjemme, bl.a. for å avgjøre hvem som skal gå på toalettet og tørke minste når hun er ferdig, falt denne i smak:

Gammel 09-10-12, 17:52   #765
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Konge, mrc!
Føler denne definitivt har "dele-på-FB-potensiale" altså.

Gammel 12-10-12, 08:53   #766
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Sjekker om det er armlene på bussete og beføler mann på låret. God fredag!

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 14:48   #767
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Sjekker om det er armlene på bussete og beføler mann på låret. God fredag!

Gammel 12-10-12, 18:09   #768
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Min venninnes status, som jeg gjerne deler:

Kjære alle voksne. Barn og tenåringer kan bli begeistra for og forelska i folk langt eldre enn seg sjøl. Uansett hvor flatterende en slik oppmerksomhet er for deg, det er ditt ansvar som voksen å trekke deg unna og ikke oppmuntre følelsene. At et barn er forelska i deg betyr IKKE at det er ok med klining, seksuell snakk eller sex.

Hvis du likevel tråkker over grensa, ha i hvert fall ryggrad og moral nok til å ta ansvaret for dine ord og holdninger. Så mye skylder du barnet.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 12-10-12, 18:44   #769
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var god, Kaija - sånn er det med den saken.

Gammel 12-10-12, 22:50   #770
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Min venninnes status, som jeg gjerne deler:

Kjære alle voksne. Barn og tenåringer kan bli begeistra for og forelska i folk langt eldre enn seg sjøl. Uansett hvor flatterende en slik oppmerksomhet er for deg, det er ditt ansvar som voksen å trekke deg unna og ikke oppmuntre følelsene. At et barn er forelska i deg betyr IKKE at det er ok med klining, seksuell snakk eller sex.

Hvis du likevel tråkker over grensa, ha i hvert fall ryggrad og moral nok til å ta ansvaret for dine ord og holdninger. Så mye skylder du barnet.

Poster en av mine FB-venner den, kommer jeg til å spørre om vedkommende mistenker meg for å være en sånn jævel.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 02:09   #771
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 10:59   #772
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I'm so glad people have those baby on board stickers on their car, it's like I was gonna rear end you but saw that sign and didn't. Phew.

Gammel 13-10-12, 20:41   #773
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Noen må seriøst ta å snakke til den personen på gilde som driver å promper i pakkene med kokt skinke! Makan!!

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 20:53   #774
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Noen må seriøst ta å snakke til den personen på gilde som driver å promper i pakkene med kokt skinke! Makan!!

Lurer på om det er broren til den personen som promper i pakkene med kyllingfilet hos Prior...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 21:24   #775
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 21:29   #776
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sitat:

Kjære menn. Tiden på året er kommet da vi igjen skal fokusere på brystkreft og forebyggelse av dette. Så fang kjæresten din og grafs henne grundig på brystene... legg merke til om det er noen knuter eller forandringer. Og be henne om å sjekke testiklene dine når dere først er i gang.

Hvem sier at kreftforebygging trenger å være kjedelig? Gjør noe aktivt istedet for "hemmelige" kampanjer på Facebook kun for damer ·

Denne fant jeg på feeden i dag.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 13-10-12, 22:19   #777
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

:forebygger brystkreft:

Gammel 13-10-12, 22:24   #778
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Denne fant jeg på feeden i dag.

Så respektfullt og vakkert.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 01:27   #779
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

SOM HØNA TENKTE DA HANEN LØP ETTER HENNE:
"Stopper jeg nå er jeg lett på tråden - og løper jeg videre blir det ikke no’ på meg….............. - jeg SNUBLER...... "

Gammel 14-10-12, 02:56   #780
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler og ler av denne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 195960_163263997065926_120291918029801_392877_2303259_n.jpg (16,3 KB, 123 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.