Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 12:34   #761
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Kule sko Obelix. Så din eldste på skolen i går med sine puma så jeg skjønner at det kun er dette som gjelder.
Jeg skulle bytte batteri på min ipod mini, men det gikk dårlig. Jeg ødela et eller annet i forsøket så jeg har kjøpt en ny (nano 4GB).

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 12:39   #762
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Disse bor nå hos meg.

Oi, finnes det fine sportssko?

Gammel 30-05-07, 12:44   #763
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

quote=Jålebeinet;414168]Kule sko Obelix. Så din eldste på skolen i går med sine puma så jeg skjønner at det kun er dette som gjelder.
[/quote]

Ja, det er endel PUMA her nå ja

Sitat:

Jada... Alt for mange fine desverre..

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 14:13   #764
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Massssse fint. Men de er ikke til annet enn det man bruker vanlige sko til.
Egner seg ikke til sport liksom.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 14:30   #765
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Massssse fint. Men de er ikke til annet enn det man bruker vanlige sko til.
Egner seg ikke til sport liksom.

OK, da kan jeg styre unna. Et sporty image vil jeg ikke risikere å pådra meg unødig.

Gammel 30-05-07, 18:22   #766
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag fikk jeg en topp fra LaRedoute og et dongeriskjørt og topp fra HM.
Alt passet! Så nå er jeg klar for sommeren!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 18:53   #767
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg en helt nydelig silkebluse i supertynt silkestoff med matchende sandaler i dag
Kjøpte det hos Cara, fra Day
Så egentlig sandalene først, og så viste hun i butikken meg blusen

...skulle egentlig kun ha en jeans til anklene (fikk kjøpt det også)

Det er samme stoff i båndet man knyter rundt ankelene som i blusen

Tatt i speilet

Gammel 30-05-07, 18:57   #768
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Lekkert!!

Azi er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 19:02   #769
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er toppen fra LaRedoute:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-07, 19:56   #770
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært innom det røykfrie røykskadesalget igjen, og fått med meg en kjempefin helt mørkemørkeblå innsvinget dobbeltkneppet ulljakke (ytterjakke) med messingknapper. Den går til midt på rompa og satt veldig fint. Ikke helt sesong for den nå, men den blir fin å ta fram til høsten.

Og så kjøpte jeg en lyseblå melert ribbestrikket tynn genser i nydelig kvalitet, med fine perlemorsknapper nesten opp til albuene.

Og en grå kjole som satt veldig fint, med gull- og perlebroderier på et felt under brystet. (Ikke min vanlige stil, men den satt så fint).

Og en rutete snuppete skjorte i lyseblått og oliven og hvitt.

Mye nytt tøy på meg i det siste, men når det er 70% på alt og mye kvalitetstøy så er det veldig fristende.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-05-07, 19:52   #771
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpte meg tights!
Og en kjole på Lindex

Synes ikke tights ble så ille likevel

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-05-07, 19:55   #772
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Obelix: De var kjempe kule!

Gammel 31-05-07, 19:56   #773
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Angelique: Den blusen var jo helt herlig, og utrolig flotte sandaler!! Jeg fikk fryktelig lyst på slike!

Gammel 31-05-07, 20:06   #774
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Angelique: Den blusen var jo helt herlig, og utrolig flotte sandaler!! Jeg fikk fryktelig lyst på slike!

Skal ha de på i morgen på jobb, og silkeblusen er så deilig å ha på

Guniss: du ble SUPERfin i tights.Antrekket var skikkelig tøft

Gammel 31-05-07, 20:20   #775
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Disse er på vei til meg i posten:

Gammel 31-05-07, 21:16   #776
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Her er gårsdagens shopping!

Denne satt kjempe fint, og det er baksiden av trusen jeg har tatt bilde av.

Jeg skal se om jeg finner overdelen i 38, i 36 ble det så stramt rundt, og selvsagt var
de tomme i 38. Men jeg må muligens på Vestkanten en dag, så da får jeg se etter den der!

En utrolig deilig og myk kne-bukse, som er litt rynkete på sidene fra Only/VM

Denne fra BikBok har jeg siklet etter leeenge!! Og den er sinnsykt myk og deilig!
Og min voksende mage passer meget fint inni!

Gammel 31-05-07, 21:17   #777
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Snuppa måtte få litt nye sommerklær!

Denne kjøpte jeg i 92, og godt var det, for den sklei ned, så den måtte strammes inn.

Badetøy fra Lindex med solfaktor 40+. Satser på at det andre fra i fjor fortsatt passer i tillegg.

Jeg hadde akkurat fortalt venninnen min at jeg er fryktelig svak for sauer og kuer, og to sekunder etterpå fant jeg en grønn
t-skjorte til Leona, med en gøy ku på. Den får det komme bilder av senere, den er til vask!

Gammel 31-05-07, 21:42   #778
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Denne fra BikBok har jeg siklet etter leeenge!! Og den er sinnsykt myk og deilig!
Og min voksende mage passer meget fint inni!

Åh, denne var fiin! Fikk veldig lyst på en sånn selv (til tross for at jeg verken har eller skal ha voksende mage. ). Var den dyr?

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 31-05-07, 21:50   #779
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Åh, denne var fiin! Fikk veldig lyst på en sånn selv (til tross for at jeg verken har eller skal ha voksende mage. ). Var den dyr?

400 kr, det er helt grei skuring. Den er vanvittig myk, og jeg ser for meg at den blir gull
når vi reiser til syden om halvannen uke! (Skrev først synden )

Dessuten kan jeg jo også bruke hvite tights og mine hvite, nye mokkasiner til, går ikke det?

Gammel 31-05-07, 22:04   #780
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått meg en omslagskjole fra HM og en tunika fra samme sted.

Skal på blåtur i morgen, og da må man ha fine klær som man kan sprelle litt i.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.