Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 17:49   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Alle de usigelig umorsomme bitstrips-bildene i Facebook-feeden min.

Ja, det finnes visst ikke grenser for dårlig selvinnsikt når det gjelder humor.

Gammel 11-11-13, 20:32   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldre som SER at det kommer biler og folk i et sett rundt hentetid, men som LIKEVEL bruker ekstrasikringen på porten, sånn selv om det kommer noen rett bak!!

Billister som er så forbanna trege at de bruker minst ett minutt på å se om det kommer biler ufra krysset, og som bruker tilsvarende, om ikke LENGER tid på å oste seg ut i veien, som bråbremser foran små fartsdumper og som bruker så ekstremt lang tid på å svinge av veien, at man kan ta seg en middels lang lunsjpause i bilen mens man venter!

Å gi en beskjed i barnehagen om morgenen, 09'ern er smurt på morgenen av en stor tube jeg har hjemme, men jeg skal kjøpe en mindre en nå i ettermiddag som han skal ha med seg i morgen, bare for å få beskjed når jeg henter at 09'ern må ha med seg krem de kan smøre ham med, for så å få den samme bedskjeden enda en gang, av en annen ansatt, rett før jeg når porten med den ekstra sikringen, selv om det er hentetid, ingen unger er ute og det kommer og går folk HELE TIDEN!!!!

Unger som absolutt skal vise deg en dans når du er potte sur, og du må smile når alt du egentlig vil er å se på film og spise godteri i fred!!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 11-11-13, 20:37   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt vanskelig å lære meg italiensk. Jeg er ikke noe god på språk, men vil lære mer italiensk.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 13:33   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reklamer som lyver. Fyren som slukner i drosjen, og den rolige, milde taxisjåføren som slår opp navnet han har på navneskiltet hos 1881, og kjører han trygt hjem. I virkeligheten hadde drosjesjåføren skreke "Svar da din jævla dust, se å kom deg til helvete ut av taxien min, din bevisstløse fjått!!!"

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 14:22   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Reklamer som lyver. Fyren som slukner i drosjen, og den rolige, milde taxisjåføren som slår opp navnet han har på navneskiltet hos 1881, og kjører han trygt hjem. I virkeligheten hadde drosjesjåføren skreke "Svar da din jævla dust, se å kom deg til helvete ut av taxien min, din bevisstløse fjått!!!"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 20:51   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nesjda, ikke overalt, her kan man glatt sovne i drosja og likevel bli kjørt hjem, dersom det er rette drosjesjåføren.

Gammel 12-11-13, 19:32   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist opp sjokoladen min, og så er det så halsbrekkende glatt ute at jeg ikke kan gå og kjøpe mer!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 19:55   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reiser hjem i morgen natt, og er ikke brun. Det er jeg egentlig aldri, og det bekymrer meg egentlig ikke, men det blir sånn MAS av det. Folk får en blanding av vantro og skadefryd når man ikke blir BRUN!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 20:39   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg reiser hjem i morgen natt, og er ikke brun. Det er jeg egentlig aldri, og det bekymrer meg egentlig ikke, men det blir sånn MAS av det. Folk får en blanding av vantro og skadefryd når man ikke blir BRUN!

Fryktelig slitsom den ferien din, altså, Candy!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 23:04   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fryktelig slitsom den ferien din, altså, Candy!

Jeg VET!

- No. 4 -
Gammel 12-11-13, 20:10   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått middag på jobb i dag, så jeg orket ikke å spise middag da jeg kom hjem. Forferdlige greier, altså.

Gammel 12-11-13, 23:08   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moren til lillesøsters nye venninne drikker ikke kaffe .

apan er ikke aktiv  
Gammel 13-11-13, 13:21   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Siste virkelig store ilandsproblem: jeg er på verdens størst mall, med alle verdens beste butikker. Og er for alle praktiske formål blakk. Hmfp.

- No. 4 -
Gammel 13-11-13, 14:02   #14
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Blakk er vel et u-landsproblem? men de roter seg kanskje ikke inn på verdens største Mall. Sympati.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 13-11-13, 14:18   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Blakk er vel et u-landsproblem? men de roter seg kanskje ikke inn på verdens største Mall. Sympati.

Hvis det er snakk om "midlertidig blakk når det passer som dårligst fordi jeg gjerne skulle brukt masse penger på ting jeg ikke trenger" er det def. et I-landsproblem.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-13, 14:15   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, dette er rette plassen!

Jeg må sende tilbake et lass med klær til H&M og Ellos, fordi str. 34 er for stort. Ikke at det gjør noe, jeg kan gå naken i julen, jeg, eller i en fløyelskjole med reinsdyr på. Alltid ønsket meg.

Gammel 13-11-13, 20:51   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

"Blakk fordi jeg har brukt pengene på å reise til Dubai og bo på luksushotell" tror jeg passerer langt inn i skamrødmeland av ilandsproblemer.

- No. 4 -
Gammel 13-11-13, 21:00   #18
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nye fine vintersko innkjøpt, også er det altfor varmt til å bruke de.

Nina er ikke aktiv  
Gammel 14-11-13, 12:10   #19
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Nye fine vintersko innkjøpt, også er det altfor varmt til å bruke de.

Jeg brukte skoene allikevel, og nå koker føttene mine.

Nina er ikke aktiv  
Gammel 13-11-13, 21:02   #20
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha thaimat, men er stappmett og kvalm etter taco.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.