Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-16, 17:26   #761
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Matkasseselgere som ikke skjønner at jeg ikke kan kjøpe selv om jeg er vegetarianer når de andre i familien ikke er det. Jeg kan jo bare velge med ekstra grønnsaker! Ok....Jeg spiser NOK tilbehørsmiddager rundt i det ganske land når jeg er på besøk. Hjemme vil jeg ha middag.

Gammel 10-08-16, 17:37   #762
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Adams trodde ikke meg i allefall, men jeg liker faktisk måltidsplanleggingen. Først prøvde han seg med at vi omtrent var de eneste i gata som ikke hadde Adams matkasse. Deretter kom han med kronargumentet: "Nå når vi har snakket sammen 10 minutter synes jeg du skylder meg å ta en prøvekasse." Jeg måtte til slutt bare legge på midt i enetalen hans. Jeg kan ikke si jeg er imponert over hvem Adams velger til å representere seg.

Nei, han som var her var veldig på. (For det meste liker jeg både å handle inn og planlegge, men det hender jo jeg går lei, og akkurat nå er jeg sjølforsynt med en hel del grønnsaker og jeg handler kortreist kjøtt så sant jeg kan. Jeg tok i litt, uten at det hjalp stort.) Jeg synes jo jeg må kunne si nei takk og så få være ute på min egen tomt, men han her gikk ikke før jeg stakk sjøl.

Telefonsalg slipper jeg stort sett unna. Jeg tar sjelden telefonen når det er ukjente numre, ringer heller opp igjen når jeg har sjekka hvem det er. (Sikkert en kilde til irritasjon hos enkelte andre. )

Gammel 10-08-16, 18:05   #763
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adams matkasse leverer høyt på irritasjonsfronten, ja. 'Vi har bare kasser til fire personer, men dere trenger vel ikke spise så mye?'. (fem personer, hvorav to ungdommer. Det går endel mat ...).

Gammel 10-08-16, 21:49   #764
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde Leger uten Grenser på døra her om dagen. Da ble jeg faktisk mer enn skikkelig irritert. Hun kom omtrent inn i gangen min. En ting er at de står på gata. Da kan jeg unngå øyenkontakt, mumle litt, fikle med mobilen og så videre men jeg ble fullstendig satt ut når de plutselig banket på.

Gammel 10-08-16, 21:52   #765
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irriterer meg skikkelig at jeg fortsatt bor så ufattelig langt unna sentrum. 20 minutter med bane er tortur.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 10-08-16, 22:23   #766
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At det er siste feriedag og tre uker føles som tre dager.

Gammel 10-08-16, 22:38   #767
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg har rotet meg inn i ha/ta ansvar for mye av Storesøsters klassetur, når jeg egentlig mener at andre for en gangs skyld kan step up. Let it go, er mannens mantra når jeg sutrer, men det er 1 uke til de skal dra og jeg klarer ikke la være å ta grep når turgruppe, kontaktlærer og kontaktforelder ikke gir lyd og det dukker opp ting som må fikses. Det er jo bare ungene det går utover, men jeg blir sprø av alle voksne som rundt om bare lener seg tilbake og regner med at det ordner seg. HVEM er det som sørger for at det ordner seg, sier jeg bare

Gammel 10-08-16, 22:39   #768
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

At jeg har fått ny pc, og på denne fungerer ikke backspace som "tilbake" i chrome.

Gammel 10-08-16, 23:01   #769
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lus og lusegg, fins det en enkel måte å få det bort?

Gammel 10-08-16, 23:28   #770
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det irriterer meg sinnsykt at jeg aldri kan gå en tur på mer enn ca 45 min uten at jeg holder på å tisse på meg. Det begrenser livet mitt for å si det mildt.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 10-08-16, 23:47   #771
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du fått det utredet, Anne C? Du kan jo ikke ha det sånn!

Gammel 11-08-16, 00:24   #772
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Adams trodde ikke meg i allefall, men jeg liker faktisk måltidsplanleggingen. Først prøvde han seg med at vi omtrent var de eneste i gata som ikke hadde Adams matkasse. Deretter kom han med kronargumentet: "Nå når vi har snakket sammen 10 minutter synes jeg du skylder meg å ta en prøvekasse." Jeg måtte til slutt bare legge på midt i enetalen hans. Jeg kan ikke si jeg er imponert over hvem Adams velger til å representere seg.

Heller ikke imponert over dem. De godtar ikke et nei for et nei.

Gammel 11-08-16, 07:07   #773
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

AnneC; gå til legen! Jeg fikk hjelp og har et nytt liv. Ble prioritert kjapt for operasjon for å kunne stå i jobb. (Læreren kan jo ikke stikke av tre-fire ganger i en unfervidningsøkt) Klarer lengre perioder nå (opptil to skoletimer, faktisk!).

Gammel 11-08-16, 08:27   #774
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vondt i nakken er bare sååå unødvendig og irriterende.

Gammel 11-08-16, 08:52   #775
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At noen på jobben forventer at jeg har full oversikt første uka over ting som har foregått over sommeren andre steder. NEI! Jeg prøvde faktisk å unngå å lese all e-post I ferien min.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 11-08-16, 11:51   #776
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nettsider med kurs uten prisinformasjon

Gammel 11-08-16, 12:02   #777
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som prøver å kjøre meg ned i et fotgjengerfelt og så bare gliser og kjører videre.

Gammel 11-08-16, 12:03   #778
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frost. Det var de potetene lizzm

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 11-08-16, 12:38   #779
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Frost. Det var de potetene lizzm

Jeg måtte lese den tre ganger før jeg skjønte det. Hva har poteter med Frost-filmen å gjøre? *påvirket av treåringen*

Gammel 11-08-16, 13:40   #780
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

At plutselig alle andre kommer fra ferie, er kjempeklare til å jobbe, og dynger ned de som har vært her en stund med tusen oppgaver "fordi vi jo har vært på jobb en stund allerede og sikkert fått unna masse allerede.... "

Neida. Joda. :snufs:

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.