![]() |
#763 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Herregud kor glad eg er det ikkje fantes SMS då eg var 17
![]() |
#764 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg har priset meg lykkelig for å ikke være fjortis i mobilalderen, det var søren meg plagsomt nok å være singel tredvis med mobil.
#767 |
Kakemonster
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Sjokkerende var det vel ikke, men jeg fikk umiddelbart en litt sånn klein følelse av å ha sett noe som ikke var ment for mine øyne, om dere skjønner. Det var det der med å skille fiksjon fra virkelighet, da...
#768 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
![]() |
#769 |
By the Sea
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Sesong 3 er så utrolig bra! Mye, mye bedre enn de forrige - for noen skuespillerprestasjoner! Det er så nært og ekte at jeg nesten ikke kan tro det er sant.
#770 |
One of These Days
|
Helt enig! Synes ansiktsuttrykkene til Isak/Tarjei formidler utrolig mange følelser uten å si noe. |
![]() |
![]() |
#772 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Bare pusten hans i starten av siste klipp setter meg ut. Når han tror Even har dratt så hiver han etter pusten på en måte som gjør at jeg får en fysisk reaksjon og plutselig er Isak 17 år og helt knust. |
![]() |
![]() |
#774 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det svaret frå faren! Skjønner godt at det er vanskeleg for Isak å komme ut.
![]() |
#775 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det svaret fra faren var absolutt ikke det verste, jeg har sett eller hørt om. Gjør det jo ikke bedre i grunnen. Synes faren tok det bra, mens verre med forventet reaksjon til mor, ja. |
![]() |
![]() |
#776 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Men spørsmål om han tuller som den umiddelbare reaksjonen og så litt meir korrekt svar når han fekk tenkt seg litt om?
![]() |
#777 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeje, Sana åpner litt mer for Isaken. isak er konfrontrende i stilen sin mot far, men nå er han ute, enten far tror det eller ei. Nå bør vel en far oppsøke gutten sin? Jeg synes ikke mor bør treffe Evwn første gang i kirka uansett, jeg. Jeg synes hun bør forberedes noe.
#778 |
kan tilsettes alkohol
|
Jeg tror den første meldingen kommer som en respons på at Isak legger til at Even er et guttenavn. Det får hans egen melding til å kunne fremstå som tull, eller i hvertfall vanskeligere å tolke. Så tenker far seg om og sender en ny melding med en gang. Mors reaksjon blir nok ikke særlig bra, men det trengte han egentlig ikke å informere om. Isak vet det jo.
#779 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg synes Sana virker i overkant forståelsesfull til å være sann, men det kan jo hende at hun har hørt noen rykter og derfor ønsker å være en god venn.
![]() |
|
|