![]() |
#761 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald Trump
Jeg har også hørt denne teorien, men ser ikke helt hvordan det skal gå for seg. En benådning er vel avhengig av at det har vært en rettssak og en dom? Det rekker man ikke før 20. januar. Tror vel heller ikke man rekker å tiltale ham innen den tid.
#762 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpHva driver han med nå?
#763 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Ser ut som det ikke trengs.
|
![]() |
![]() |
#764 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tenkte i mitt stille sinn at det beste med Trump er at han ikke starta 3. verdenskrig. Men det han driver med nå, gir meg en skikkelig klump i magen. Hva kan han finne på?
#765 |
Glamorøs
|
Ja, men der er "while in office". Mye av det Trump kommer til å tiltales for er saker utenfor presidentembetet.
#766 |
Shake it out!
|
Spekulasjoner på Twitter om han planlegger militærkupp siden han bytter ut forsvarsminister og diverse nå like etter valget. Det verste er jo at jeg tror mannen er gal nok, og med nok galninger rundt seg, til å gjøre det. Og hva skjer da? Må resten av verden gå inn da? Får vi 3. verdenskrig? Jeg klarer ikke å puste rolig før han er ute av det hvite hus.
#767 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Donald TrumpDet stod et sted at byråkratiet i det amerikanske forsvarsdepartementet er såpass tungt at det skal vanskelig gjøres å få til noe særlig med forandringer som vil merkes innen han går av. Jeg håper det stemmer. Av og til kan tungt byråkrati være en velsignelse.
#769 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpHan er ganske upopulær i militære kretser, tror jeg. Han har jo vært den minst krigerske presidenten på mange tiår, det skal han ha. (Sånn sett så er han en mer verdig mottaker av Nobels fredspris enn det Obama var, spør du meg.)
#770 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Donald TrumpHan må jo ha en plan bak alle disse oppsigelsene nå?
#771 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg gleder meg til Trump er ute han blir en figur vi kan le høyt og trygt av igjen. Nå er det bare skummelt. Hva pønsker han på egentlig? |
![]() |
![]() |
#772 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Obama fikk fredsprisen før han hadde gjort noe som helst. Den tildelingen sverter prisen like mye som det at mor Theresa fikk den. |
![]() |
![]() |
#773 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Donald TrumpNå har alle 50 stater avvist beskyldningene om valgfusk. Det skal vel ikke være så lett for høyesterett å lage mye krøll om dette da. Eller?
#774 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tenker at det er helt ok at de undersøker de påstandene som har kommet, så de får lagt dem bort, ferdig. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det har forekommet forsøk på fusk her og der, altså, fra begge sider. Politikken der er så betent og hissig og med en så "desperat" stemning, at det garantert er folk som mener at det kan legitimeres at de fusker. Ved tidligere valg så har det også forekommet fusk. Det som er påfallende er at det jevnt over er republikanere som roper mest om fusk, men de gangene man har etterforsket så er det en viss overvekt av repuplikansk fusk.
#775 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpJeg tror de gjør seg en skikkelig bjørnetjeneste, republikanerne. Tenk over de mange republikanerne som samvittighetsfullt utfører tjeneste ved valglokalene. Det kan ikke være morsomt at presidenten påstår at alle der, inkludert dem, ikke gjør en skikkelig jobb eller gjennomfører fusk. Jeg tipper på at det er mange sure mennesker som vil huske på dette senere. |
![]() |
![]() |
#776 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er skikkelig, skikkelig bekymret.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#777 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tror mannen er gal nok til å forsøke statskupp. Og jeg tror tilhengerne hans er galne nok til å starte borgerkrig. Jeg tror ikke han kommer til å innrømme tap, han kommer til å fortsette å fornekte valgresultatet og jeg er veldig, veldig bekymra for hva som skjer når han innser at han må ut av det hvite hus.
#778 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Donald TrumpVi så siste episode av UXA i dag. Ble ikke noe mer optimistisk av det akkurat.
#779 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Her er jeg også. Helten er ikke så bekymra, men det er til gjengjeld søskna hans og deres familie der. De er født og oppvokst i de værste områdene og er i tillegg fargede demokrater. |
![]() |
![]() |
|
|