Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd II

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-09, 23:44   #761
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd II

Den var helt nydelig Slaraffen!

Gammel 12-06-09, 05:58   #762
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er så flinke - og Heiko: De kjolene dine: Me like. Slaraffens kjoler like så.

Jeg har sydd min første bukse. Eller, den er ikke min, men bursdagsgave til min 5 år gamle niese.

Mønsteret har jeg laget selv og tanken var at den skulle ligne på IdaT sine bukser i fasongen...Vi får se om den blir brukbar til helga.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CIMG3142.jpg (167,2 KB, 27 visninger)
Gammel 12-06-09, 10:24   #763
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Så flink du er Bauche! Heldige tanteungen som får så fin bukse!

Men si meg: Når står du opp? Legger inn innlegg her før klokka 06?

Gammel 12-06-09, 10:43   #764
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Så flink du er Bauche! Heldige tanteungen som får så fin bukse!

Men si meg: Når står du opp? Legger inn innlegg her før klokka 06?

Spør lillebroren. Lille tykkebollen legger seg på tvers i sprinkelsenga i løpet av natta, så får han beina ut gjennom sprinkelen, men ikke inn igjen. Man våkner av slikt, ser det ut til. Jeg sto opp klokka 5 i morrest.

Gammel 12-06-09, 11:32   #765
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

slaraffen: Den var kjempefin! Jeg likte snittet veldig godt! Eget mønster?

Gammel 12-06-09, 11:42   #766
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her var det jammen mue fint

Heiko: Denne var knallkul

Så kul du er på håret!

Gammel 12-06-09, 15:44   #767
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Bauche: Den så veldig fin ut!

Gammel 12-06-09, 23:10   #768
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Veronal: Topp fra Burdas mainummer, skjørtet er etter eget hode.

Bauche: Den buksa så kjempedeilig ut. Vi har en Ida T som er for kort nå, til min store sorg.

Siste skrik?

Legger nå inn bilde uten pupper

Sist redigert av slaraffen : 16-06-09 kl 10:56.
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 12-06-09, 23:45   #769
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Slaraffen: den var DRITKUL!

Trollet er ikke aktiv  
Gammel 13-06-09, 01:44   #770
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, kuleste bikinien, Slaraffen!

Gammel 15-06-09, 16:04   #771
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den bikinien var dritkul

Gammel 15-06-09, 16:08   #772
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Heiko: De kjolene dine: (spesielt den fine som camomilla også kommenterte her nå) Er det stoff og stil-mønster, annet mønster, eller er du bare naturtalent når det kommer til å lage kjoler selv?

Og slaraffen: Nice rack! (og fin bikini)

Gammel 15-06-09, 21:24   #773
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk.
Bauche, jeg er intet naturtalent. Både mønster og stoff er fra Stoff og Stil, og litt juks/inspirasjon fra Siri-design.no
Det møsnteret er lett å sy etter og stoffet er meget billig. En slik kjole koster maks 150 kroner i materilell. Det er bare å hive seg rundt!

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 10:55   #774
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Retroveske inspirert av en gryteklut fra min lokale bruktbutikk:

Gammel 16-06-09, 11:06   #775
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Den var veldig fin Slaraffen!

Gammel 16-06-09, 11:50   #776
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Laffen, den ble KUL!!!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 17-06-09, 12:19   #777
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tusen takk.
Bauche, jeg er intet naturtalent. Både mønster og stoff er fra Stoff og Stil, og litt juks/inspirasjon fra Siri-design.no
Det møsnteret er lett å sy etter og stoffet er meget billig. En slik kjole koster maks 150 kroner i materilell. Det er bare å hive seg rundt!

Bare å hive seg rundt liksom.
Heldige du som har det talentet, jeg har det ikke, men er god for det da

Gammel 20-06-09, 19:08   #778
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lille prinsesse har fåt nytt sett med omslagstunika og posebukse.
Sydd av 2 sengesett funnet på Fretex. Kantbånd og knapper er nye.

Hodet flyter over av idéer til flere prosjekter. Det gjenstår bare å få tilbake maskinen min fra reperatøren (som nå har brukt 6 uker på den). Grr.
Humlen på knytebåndet er ikke plassert der med vilje, den bare ville lukte litt tror jeg.

Sist redigert av Gwen : 21-06-09 kl 09:57. Årsak: Bildet var borte?
Gwen er ikke aktiv  
Gammel 20-06-09, 19:24   #779
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har strikket meg et sjal, til kjølige sommerkvelder på den nye verandaen:

Gammel 20-06-09, 19:39   #780
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg må ha litt småarbeider som jeg kan ha med meg rundt omkring, jakken jeg holder på til meg selv er for stor til å dra med seg ut av sofakroken nå.

Kjappe soveposesokker til storesøster som skulle ligge ute under åpen himmel. Strikka i rester av Easy. Gode og varme, men ikke noe å gå med eller ha i støvlene.

Englemaskesjal hekla i Kitten Mohair jeg hadde liggende.

Babysokker som forhåpentligvis til høsten passer min lille nevø som kommer når som helst nå. Strikka i Fabel.

Emneord
strikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.