Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 19:11   #761
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Du er en elendig mor som faktisk er en mobber!

Mei er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 19:33   #762
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er en elendig mor som faktisk er en mobber! Tipper selvtilitten din er like stor som en ert, derfor tør du tøffe deg på nett og slenge dritten din ut der, mens du egentlig er en ynkelig liten reddhare.

Det der var så hinsides at jeg nesten vurderte å gi den en grønning for å være hysterisk morsom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 19:48   #763
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Er det ikke lov til å ta igjen da? Jeg tar ikke igjen på en stygg måte eller kaller noen dumme. Jeg ble kalt dum av sitron, og forsvarer meg selv. Derfor de svarene. Les nå alt da før dere får hakeslipp og sjokkskader.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 19:51   #764
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke lov til å ta igjen da? Jeg tar ikke igjen på en stygg måte eller kaller noen dumme.

Å kalle noen en dårlig mor kan vel ikke kalles annet enn stygt?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 19:51   #765
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke lov til å ta igjen da? Jeg tar ikke igjen på en stygg måte eller kaller noen dumme. Jeg ble kalt dum av sitron, og forsvarer meg selv. Derfor de svarene. Les nå alt da før dere får hakeslipp og sjokkskader.

Egentlig kalte du deg selv dum.

Gammel 15-03-09, 19:53   #766
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, å bruke personangret tilbake er sjikkelig modent.

Gammel 15-03-09, 19:56   #767
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Har dere komt til dårlig mor-delen? På tide å følge med i diskusjonen?

007 er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:02   #768
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Ok, jeg strøk ut dårlig mor greiene, men er skuffet over Sitron som åpent skriver akkurat det hun vil uten å få konsekvenser for det. Jeg ble skuffet over hennes utsagn både her og på prikk. Man lærer barn å ikke mobbe, å det skal da gjelde oss voksne også!

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:04   #769
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sannheten kan svi, Kråka. Og hun mobbet deg ikke.

007 er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:08   #770
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Jo. Absolutt!!!

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:11   #771
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jo. Absolutt!!!

Greit Kråka, du har møtt på en her som kan være veldig rett fram og krass, men jeg synes det er andre ting du heller skal ta med deg videre fra denne diskusjonen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:13   #772
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Lykken : ja det gjør jeg også.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:36   #773
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mobbing hvis jeg sier at du minner veldig om Kråka i Mamma Mø?

Sitronen går over streken innimellom, synes jeg, og da blir hun strekt for det. Jeg synes ikke akkurat det er hetsing hun har holdt på med her. Dette er nesten som kozemozing å regne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:51   #774
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=567343

Lest denne?

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:52   #775
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ehm, er det denne vaksinen vi snakker om her? Jeg lar ikke barna mine få den heller, men det har absolutt ingen verdens ting med det ordinære vaksinasjonsprogrammet å gjøre.

Gammel 15-03-09, 20:56   #776
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ehm, er det denne vaksinen vi snakker om her? Jeg lar ikke barna mine få den heller, men det har absolutt ingen verdens ting med det ordinære vaksinasjonsprogrammet å gjøre.

Den skulle inn i barnevaksineprogrammet jo, men de vil utsette den.
Vaksine er vaksine, samme HVILKEN vi diskuterer vel.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:58   #777
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=567343

Lest denne?

Lest den nå. Er det ikke fint at de vil utsette en vaksine som de mener må utredes mer? Dette gjelder livmorhalskreft, så hvis det viser seg senere at det er trygt å tilby dette, så er det vel et flott framskritt på kreftfronten, synes du ikke? Og denne nemda har nok litt mer faglig tyngde for å uttale seg enn diverse homeopater.

Bioteknologinemnda er et frittstående, rådgivende organ som er oppnevnt av Regjeringen.
Nemnda er høringsinstans for norske myndigheter i forbindelse med saker som vedrører moderne bioteknologi.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 15-03-09, 20:59   #778
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Å skulle komme inn i det ordinære programmet og å være med er to forskjellige ting.
Her har usikkerhet fått de til å utsette det og det sier vel også litt om at de slenger ikke inn vaksiner i programmet for morro skyld.
Eller kanskje de egentlig gjør det for å gjøre oss syke...

Gammel 15-03-09, 20:59   #779
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Selvsagt er det ikke det samme, kjære deg.

Gammel 15-03-09, 21:00   #780
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Nei, men det er derfor du trekker fram irrelevante vaksiner inn i denne diskusjonen, sånn som hepatittvaksiner og annet for voksne. Vaksiner er ikke like.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.