Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 23:02   #61
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.734
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Det må man si, den er jo litt mer verneverdig enn gjennomsnittelig skapfyll her i huset da. (Som jeg jevnlig truer med å kaste, selv om det både er helt og lukter rent. Bare rett og slett aldri brukes.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:03   #62
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg syns det er bra du prøver å redde den! "Preservation is the new Acquisition" :just made that up:

Hva med nedfrysning, ja? Det skal jo drepe bakteriene, som vel er det som lukter? Sånt no har vel amm'erikanerne? Kokevask? Kjele på komfyren, så får du mer enn 54 grader.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:06   #63
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.853
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Parafin og svovel er det som skal til. Dynk den godt med parafin og sett en tent fyrstikk bortil. Virker alltid

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:08   #64
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Terpentin, i store mengder. Og en fyrstikk.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.

Sist redigert av torsk : 03-10-11 kl 23:14.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:08   #65
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Oj, jeg er bare så forrige innlegg!

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:13   #66
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hva er terpenti? :terper:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:14   #67
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Du måtte vente fem minutter så jeg ikke kunne rette opp uten at det vistes, ja?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:16   #68
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Følger spent med!!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:24   #69
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Ja, men bare fordi jeg falt for come-backet ditt vis-a-vis duplikatmeldingen.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 08:23   #70
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvis du gjør mange forskjellige ting i én operasjon, og skjorta så blir luktfri, så vet du ikke hva det var som gjorde utslaget.

Jeg lufter og tørker den mellom, men nå lukter den skikkelig natron, så det er liksom ikke gitt om det er en svettelukt under der et sted. Men gallesåpe er jo prøvd før uten nevneverdig effekt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 08:50   #71
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.659
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hm, men frysing dreper jo ikke bakterier, de bare hindrer at de formerer seg så fort, så når den kommer ut av frysen vil bakteriene våkne fra dvalen igjen.

Og jeg har samme erfaring som Missa, klær som har blitt svettet i når man har infeksjoner og antibiotika, de stinker. Jeg har kokvasket noen klær, man har blitt nødt til å kaste de for det om.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 09:09   #72
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.624
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Putt den i en plastpose og legg den i fryseren fram til neste feltarbeid.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 09:12   #73
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Legg den i en kiste sammen med de andre feltgreiene, grav kista ned i bakken mellom feltperioder.

  Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:01   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.480
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Men altså "noen" må forstå at lukt er like ødeleggende for en genser som hull.

Hullete genser: kasseringsverdig
Stinkete genser: kasseringsverdig.

Man må jo ikke bruke noe, selv om det er minner knyttet til det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:40   #75
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså "noen" må forstå at lukt er like ødeleggende for en genser som hull.
Hullete genser: kasseringsverdig
Stinkete genser: kasseringsverdig.
Man må jo ikke bruke noe, selv om det er minner knyttet til det.

Det har du rett i, og "noen" har forstått det.

Men T-skjorta det er snakk om er jo ikke alene. Jeg produserer en del møkkete klaer på jobb og fritid, og om dette ekstremtilfellet av en skjorte kan berges vil vi også vite hva som kan gjøres med andre skjortene, soveposen etc. Den er derfor en (mer eller mindre bokstevelig talt) prøveklut for flere ting.

Dessuten, selv om akkurat denne ikke hadde hatt affeksjonsverdi (og det har den), og selv om jeg hadde hatt en lønn hvor det å sende Au-pairen ut for å kjøpe en ny hver gang noe ble møkkete hadde virket som en god ide (og det har jeg ikke), så hadde jeg likevel vært litt fascinert over at det gikk an for noe å reagere som den skjorta, og derfor nyskjerrig på om og hvordan det var mulig å bli kvitt det som har satt seg i den.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 04-10-11 kl 20:11.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:02   #76
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det har du rett i, og "noen" har forstått det.



Hva er det for en smiley-kode egentlig? lol liksom? FP skuffer.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:52   #77
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Parafin og svovel er det som skal til. Dynk den godt med parafin og sett en tent fyrstikk bortil. Virker alltid.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Terpentin, i store mengder. Og en fyrstikk.

Ja, noen ganger er det ikke vits i å prøve en gang. Har allerede brent flere sokker, boxere, trøyer og bukser enn jeg liker å tenke på. Spesielt sokker. Etter den overnevnte turen i fjor brant vel kollegene mine og jeg tilsammen en halv H&M butikk i sokker før vi forlot landet.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 04-10-11 kl 19:00.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 08:24   #78
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.659
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det har du rett i, og "noen" har forstått det.

Men T-skjorta det er snakk om er jo ikke alene. Jeg produserer en del møkkete klaer på jobb og fritid, og om dette ekstremtilfellet av en skjorte kan berges vil vi også vite hva som kan gjøres med andre skjortene, soveposen etc. Den er derfor en (mer eller mindre bokstevelig talt) prøveklut for flere ting.

Dessuten, selv om akkurat denne ikke hadde hatt affeksjonsverdi (og det har den), og selv om jeg hadde hatt en lønn hvor det å sende Au-pairen ut for å kjøpe en ny hver gang noe ble møkkete hadde virket som en god ide (og det har jeg ikke), så hadde jeg likevel vært litt fascinert over at det gikk an for noe å reagere som den skjorta, og derfor nyskjerrig på om og hvordan det var mulig å bli kvitt det som har satt seg i den.


Men om du forbruker klær på jobb, da har man vel kanskje (i Norge) rett på litt klesbidrag, har man ikke?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 09:57   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.480
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det har du rett i, og "noen" har forstått det.

Men T-skjorta det er snakk om er jo ikke alene. Jeg produserer en del møkkete klaer på jobb og fritid, og om dette ekstremtilfellet av en skjorte kan berges vil vi også vite hva som kan gjøres med andre skjortene, soveposen etc. Den er derfor en (mer eller mindre bokstevelig talt) prøveklut for flere ting.

Dessuten, selv om akkurat denne ikke hadde hatt affeksjonsverdi (og det har den), og selv om jeg hadde hatt en lønn hvor det å sende Au-pairen ut for å kjøpe en ny hver gang noe ble møkkete hadde virket som en god ide (og det har jeg ikke), så hadde jeg likevel vært litt fascinert over at det gikk an for noe å reagere som den skjorta, og derfor nyskjerrig på om og hvordan det var mulig å bli kvitt det som har satt seg i den.

Jeg regner med at grunnen til at akkurat denne t-skjorta ikke vil gi slipp på lukten, er fordi den ble brukt daglig over en periode, hvor den ikke ble vasket mellom hver gang? Det er vel ikke slik at alle t-skjortene dine som du har svettet i én gang aldri blir rene igjen?

Selvsagt forstår jeg at man ikke kan pælme alt man har hatt med på slike turer hver gang, men akkurat det som er nærmest kroppen tror jeg at jeg hadde latt gå, altså. Du får tilgi min uvitenhet over hvordan forholdene er i Gobi-ørkenen eller hvor det nå var, men er det mulig å f.eks. bruke lakenpose i soveposen slik at man ikke svetter rett i den? Og ha med et par lakenposer man kan skifte underveis? Våtservietter slik at man får vasket seg før man tar på klær igjen? Flere skift? Rene bomull og bambusklær uten syntestiske fibre?

Affeksjonsverdi har jeg all mulig forståelse for, jeg har f.eks. en meget kort clubbingkjole kjøpt i London i '96, men jeg bruker den ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 08:25   #80
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Nå gjenstår det å varme den opp til kroppstemperatur, men etter en halvtimes koking i vann med store mengder baking soda så lukter den ikke, altså! Har ikke tatt gallesåpe på, bare vasket den med vanlig ikke-fungerende miljøvennlig vaskemiddel i maskina for å få bort baking sodaen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no