Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hellas for noviser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 20:30   #61
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Rethymnon er kjempeflott når en reiser uten barn. Var der senest i fjor høst på kjærestetur med bare mannen og meg. Har vært der flere ganger og gamlebyen er utrolig koselig. Hadde aldri reist dit med unger, for stranda kan være skummel pga. understrømmer.

Det er det mange seier. Og der kan en få god pris på flotte hotell på stranda. PÅ stranda. Me like.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:42   #62
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det er det mange seier. Og der kan en få god pris på flotte hotell på stranda. PÅ stranda. Me like.

Du må uansett krysse hovedveien for å komme på stranda, men det er bare få meter. Det er deilig lang strand der. Forrige gang bodde vi vel ca. 1,5 km fra sentum og hadde fin gåtur inn. Men det ligger hoteller hele veien der. Gamlebyen i Rethymnon er utrolig koselig å gå på kveldstid og masse små koselige og gode resturanter. Forrige gang vi var der så tok vi også dagstur til Santorini med båt. Vår tok utrolig lang tid siden dette er noen år siden, men nå så jeg det var kommet hurtigbåt som tok ca. 3 timer over mener jeg å huske. Santorini er også fantastisk og oppleve, særlig når en kommer inn sjøveien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:44   #63
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Rethymnon er det mange som skryte av på jobb når en reise uten barn.

Hvis du liker eksos og bilstøy mens du er på stranda så

Det ligger en kjempestor veg like ved stranda. Du klarer ikke oppdrive strand uten å høre bilstøy og eksos. Masse eksos-støy og eksosluft i gamlebyen også. Pluss at det er så store bølger at en ikke kan bade ca halvparten av dagene. Aldri igjen.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:46   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvis du liker eksos og bilstøy mens du er på stranda så

Det ligger en kjempestor veg like ved stranda. Du klarer ikke oppdrive strand uten å høre bilstøy og eksos. Masse eksos-støy og eksosluft i gamlebyen også. Pluss at det er så store bølger at en ikke kan bade ca halvparten av dagene. Aldri igjen.

Opplevde du det også, Elisabet?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:54   #65
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Opplevde du det også, Elisabet?

Ene gangen bodde vi rett etter enden av hovedgata hvor den går oppover igjen, og der er det ikke bilvei forbi, så ikke plaget av støy. Det er ca. 3 km fra sentrum og alle taxier stopper i enden av hovedveien. Nå sist bodde vi midtveis til sentrum og der er stranda ganske bred, så vi lå langt fra veien og var ikke plaget av veien. Eksoslukt har jeg ikke merket enda vi har sittet på resturantene helt ute på gata, så det må være noen dårlige biler som tilfeldigvis kjører forbi. Gata er veldig trafikert, men en bor da tross alt i en by. Var ikke plaget av trafikken på den brede stranden der vi var.

Som jeg sa så er stranda litt skummel der, så jeg ville aldri reist dit med unger. Det er gjerne rødt flagg flere dager, men som oftest gult og av og til grønt. De har "gjerdet" inn flere områder med tau ute i vannet sånn at en kan få dukket seg, men det er ikke stedet jeg hadde lagt på svømmetur for å si det sånn. Mye understrømmer der. Når vi var der i 1 uke i slutten av august i fjor så var det vel 2 dager jeg ikke badet pga. rødt flagg og skumle bølger, men da blåste det så mye at jeg hadde ikke behov for å bade heller egentlig. Eller så er det basseng på hotellene, selv om de ikke er så store der i Rethymnon. Hvis du skal sammenlikne med f.eks. Platanias på andre siden av Kreta, så er det akkurat like mye rødt flagg der på stranden. Da må du nærmere Chania om du ikke skal ha det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:35   #66
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas for noviser

Av steder i Hellas har jeg vært på Kos, Korfu, Rhodos og Kreta - av disse fire er Kreta mitt hjerte nærmest, er der hvert år. Kos var party party i 1998, Korfu var skittent og kjedelig med dårlig mat, Rhodos helt ok. Kreta er som nevnt tidligere her et bankers førstegangs reisemål hva gjelder Hellas - alt er absolutt ikke like flott og fint der nede, men det er en øy med mange muligheter; noe for alle. Jeg trives best vest for Heraklion, har alltid Rethymnon som hovedsete, men reiser en god del rundt på øya - det er så mange vakre plasser +++

Har vært i Rethymnon 10 ganger nå vel, 5 av dem har jeg reist med barn og synes det er helt storveis! Vi bader dog lite i sjøen, liker oss best ved bassengkanten. Når det er sagt så har aldri våre strandturer vært preget av hverken eksos- eller støyplager, trass i den nevnte hovedveien nær stranden. Det er områder der stranden er langt bredere også, spesielt nærmest gamlebyen og sentrum, der man kan ligge et godt stykke unna trafikk og annet. Rethymnon er en universitetsby og travel som sådan, men den har så mange små nydelige smug og pitoreske plasser, fantastiske restauranter med helt vidunderlig mat (gjerne restauranter innover i den riktig så gamle delen av byen, de ser kanskje ikke så fancy ut, men det er virkelig der det er best mat å få) og i det hele tatt. Absolutt et godt valg for par på tur altså!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:37   #67
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Vi skal også tilbake til Kreta i sommer. Den øya er herlig. Leie bil og reise til sydsiden rett over fra Rethymnon er også en stor opplevelse.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:40   #68
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Rethymnon er det mange som skryte av på jobb når en reise uten barn.

Fint med barn også
Skikkelig koselig by.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:42   #69
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

EInaste eg syns er litt pussig er at det er billigaste reisemålet i heile Hellas. Så SÅ bra er det kanskje ikkje? Eller? Eg vil jo gjerne det skal vere bra da.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:47   #70
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

EInaste eg syns er litt pussig er at det er billigaste reisemålet i heile Hellas. Så SÅ bra er det kanskje ikkje? Eller? Eg vil jo gjerne det skal vere bra da.

Jeg tror du må tenke over hva du vil, by (er det ikke 50 000 innbyggere da tro?) eller lite, mer fredelig sted (Lilleput reiser).

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:47   #71
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hellas for noviser

Lilleput har ledig både til Peloponnes og Lesvos den lørdagen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:47   #72
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi skal også tilbake til Kreta i sommer. Den øya er herlig. Leie bil og reise til sydsiden rett over fra Rethymnon er også en stor opplevelse.

Ja, den turen har vi tatt flere ganger - det er jo flott bl.a i Chora Sfakia, Matala, Fragokastello m.fl. Stranden ved Fragokastello er herlig, ja Matala også synes jeg - hver på sitt vis.



Matala


Strand ved Fragokastello

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:49   #73
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

EInaste eg syns er litt pussig er at det er billigaste reisemålet i heile Hellas. Så SÅ bra er det kanskje ikkje? Eller? Eg vil jo gjerne det skal vere bra da.

Vil tro det har litt å si at det er den største greske øyen med flest turister, så det finnes flere rimeligere alternativer og det går flere fly mm. Det er større næring der nede enn de fleste andre plasser.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:57   #74
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellas for noviser

Jeg har vært på Rhodos 2 ganger på slutten av 1980-tallet, Samos i 1990 og Kreta (Platanias) 2004.

Forrige lørdag kom vi fra Rethymnon på Kreta. Vi bodde her: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...Pages/Bio.aspx

Vi var 6 personer. Min mann og jeg, og våre barn på 10, 16 og 18 år. Eldstejenta hadde kjærest. Min kusine og mannen hennes var også på samme hotell som oss. Vi stortrivdes på Rethymnon. Barna våre trivdes best på stranda og var der for det meste. Noen få ganger var det understrømmer så man måtte holde seg på grunt vann, og noen få ganger kunne man ikke bade. Dersom man badet på innsiden av moloen så var det stort sett greit å bade hele tiden.

Vi stortrivdes på hotellet og jeg likte meg best i bassenget der. Jeg har aldri likt å bade i havet. Hotellet lå i utkanten av gamlebyen. Det var utrolig koselig å rusle rundt i gamlebyen om kvelden. Masse trange gater, restauranter, butikker osv. Siden det bor mange grekere i Rethymnon så er det mulig å finne billige restauranter om en vil. Maten var god og jeg syns kreterne er flinke med mat. Det var langt mer variert i Rethymnon enn jeg har opplevd andre steder i Hellas. Mulig det har skjedd en del på matfronten siden jeg var der sist.

Jeg vil anbefale Rethymnon. Da vi var på Samos i 1990 så var det greit, men jeg syns øya var litt for liten og det var lite tilbud der i forhold til butikker og sånt, om en ønsker det. Vi bodde i Pythagorion. Denne gangen sto valget mellom Rhodos eller Kreta, men jeg ville tilbake til Kreta. Det er masse å oppleve der. De har også badeland der, og små tog man kan kjøre småturer med på 2-4 timer. Det koster fra 10-15 euro for en voksen. En kan også ta hurtigbåt til Santorini og andre øyer. Det kostet fra 125 euro til 143 euro. Det er en dagstur.

Vi leide 9-seters bil for 80 euro pr. dag. Da dro vi til Elafonissistranden på vest-Kreta. Utrolig fint der og flott å ta med barn dit. Så var vi i Chania i gamlebyen der og spiste på kvelden. Dagen etter kjørte vi til Knossos ved Iraklion og etterpå kjørte vi til den største fjellbyen på Kreta. Det var en opplevelse det og. Knossos anbefales med svensk guide. Det var en flott opplevelse. Guiden var også flink med veslejenta på 10 år så det ble spennende for henne og.

Om du lurer på noe så bare spør.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:58   #75
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg tror du må tenke over hva du vil, by (er det ikke 50 000 innbyggere da tro?) eller lite, mer fredelig sted (Lilleput reiser).

Eg trur vi har enda på noko byaktig. Eg skulle gjerne lagt på ei øde strand, men kjæresten med litt meir lopper i blodet enn meg vil ha litt meir action.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:06   #76
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Dersom man badet på innsiden av moloen så var det stort sett greit å bade hele tiden.

Men nå er det vel ikke akkurat anbefalt å bade i havna i en såpass stor by..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:34   #77
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas for noviser

Me var på bryllupsreise til Santorini. Anbefales!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:35   #78
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Men nå er det vel ikke akkurat anbefalt å bade i havna i en såpass stor by..

Det var en molo som var utenfor havna, og den innerste delen av stranden lå bak den. Havna er bak stengt bak en annen molo også. Stranden lå utenom dette. Nei, bada i havna skal man ikke såklart. Jeg så noen som gjorde og kommenterte det til min mann. Jeg ville ikke gjort det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:36   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas for noviser

Dyre reiser til Santorini virker det som?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:47   #80
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas for noviser

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har veldig lyst til å reise til Chios.

Opprinnelig lagt inn av Wanda, her.

Vi var på Chios uten barn i 2002, reiste med Lilleput. Litt mindre turistifisert enn mange andre øyer, på godt og vondt. Har stort sett rullesteinsstrender, med ett unntak. Begrenset utvalg av restauranter. Kjører alle veiene på øya på én dag. Finnes noen lokale landsbyer, forøvrig begrenset mulighet for aktiviteter. Vi var der i én uke og det holdt for å si det slik

Etter å ha vært til sammen over fire måneder på Chios, lurer jeg på hvor du har vært, Wanda. Hvis du bare har sett en strand som ikke var rullesteinsstrand, kan du umulig ha sett godt etter. Noe av det fine med Chios er nettopp variasjonen i type strender. Og som Hellas femte største øy, sier det seg selv at det er nok å ta av både når det gjelder veier og spisesteder. Jeg deler gjerne tips om fine steder hvis du er interessert, Sjuggerpløm.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 08-07-10 kl 11:03.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no