Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mye bruker dere på solbriller
H&M eller tilsvarende opp til 150,- 32 18,93%
Nåja, litt mer er kjekt. opp til 350,- 25 14,79%
Må ta i litt da! 1000 35 20,71%
tja, 1500-2000? 58 34,32%
opp til 3500. 10 5,92%
brokkoli/mer enn 3500 - kun det beste er bra nok for meg 9 5,33%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-16, 18:16   #61
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.799
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg bruker sånn ca 50 kr hvert tiende år, men hva andre bruker spiller ikke noen rolle. Kjøp deg de brillene du vil ha - (jeg ser uansett ikke forskjell).

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 18:18   #62
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er såpass nærsynt at jeg kunne neppe få briller, sol- eller ikke, som jeg liker, til under, tja, 6000, kanskje. Derfor har jeg bare kjøpt sånne store som går utenpå hele de vanlige brillene mine. Hadde jeg fått pene og brukbare solbriller med styrke til 3000, hadde jeg glatt kjøpt dem, så smertegrensen min er i alle fall ikke under dette.

Er det glassa som gjer dei såpass dyre? På Brilleland får ein solbrilleglass med styrke i vanlege infatningar. Eg var overraska over at eg fekk solbriller med korrigering for skeive hornhinner og styrke til under 3000.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 18:23   #63
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Har mine Wayfarer på fjerde året, men synes 1500 er "nok", disse betalte jeg vel rundt 1000 for.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 18:28   #64
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg bruker sånn ca 50 kr hvert tiende år, men hva andre bruker spiller ikke noen rolle. Kjøp deg de brillene du vil ha - (jeg ser uansett ikke forskjell).

Ikkje eg heller - så ein av dei tinga som er skummelt med billige solbriller, er at eg risikerer å kjøpe ein kopi eller fake merke, utan å vite om det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 19:26   #65
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.930
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ikkje eg heller - så ein av dei tinga som er skummelt med billige solbriller, er at eg risikerer å kjøpe ein kopi eller fake merke, utan å vite om det.

Men jeg merker forskjell på billige og dyrere når jeg bruker de. Ikke alle selvsagt, men jeg har testet ut litt forskjellig, og ender alltid opp med de som koster litt mer enn 100 kr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 19:42   #66
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men jeg merker forskjell på billige og dyrere når jeg bruker de. Ikke alle selvsagt, men jeg har testet ut litt forskjellig, og ender alltid opp med de som koster litt mer enn 100 kr.

Eg og. Særleg billige som har overvintra. Dei er ofte flimrete i glasset.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 20:48   #67
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Kjøper 3par for 10euro på markedet i Spania Det holder til mitt bruk.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 20:49   #68
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Kan bruke opp til et par tusen på et par. Gode solbriller er fantastisk godt å ha! Bruker dem mye når jeg kjører bil, året rundt. Passer godt på dem og bruker dem mere en en sesong

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 22:59   #69
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.289
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg har alltid bare kjøpt billige solbriller. Jeg bruker de mye, og er flink til å ta vare på dem, men har liksom aldri tatt meg råd til noen dyrere. Men jeg har veldig lyst på et par fra Toms. Jeg liker "One for One" konseptet deres, også har de jo mye fint da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 07:53   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.883
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg bruker ikke solbriller, ser dårligere med mørke glass. Har prøvd endel, men følte jeg var skikkelig luksusdyr den gangen jeg slo til på dem til 500,-.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 08:34   #71
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er såpass nærsynt at jeg kunne neppe få briller, sol- eller ikke, som jeg liker, til under, tja, 6000, kanskje. Derfor har jeg bare kjøpt sånne store som går utenpå hele de vanlige brillene mine. Hadde jeg fått pene og brukbare solbriller med styrke til 3000, hadde jeg glatt kjøpt dem, så smertegrensen min er i alle fall ikke under dette.

Tipser om å sjekke to for en-tilbud hos optikere. To par progressive for fem tusen fikk jeg sist, den ene er solbrille.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 12:33   #72
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg synes det er greit å bruke så mye penger du har/er villig til å unnvære til andre ting.

Jeg er gjerrig inntil det latterlige på enkelte ting, og bruker penger som en full sjømann på andre ting, og hvilke ting jeg prioriterer å bruke penger på, er jo ikke veldig ofte samsvarende med hva andre ville vært villig til å bruke på de samme tingene.

(Og denne diskusjonen minner meg litt om stelleveskediskusjonen vi hadde her )

Jeg har både billige solbriller, og et par som for meg var helt ublu dyre, og jeg sov knapt de første nettene etter å ha kjøpt de. Etter å ha eid de i 6 år, må jeg vel si at jeg er særs fornøyd med kjøpet. Jeg betalte 1400,- og fikk da en god rabatt.
Jeg merker stor forskjell på å bruke disse når jeg kjører bil, kontra billigbrillene, men siden jeg stort sett handler billigbriller på HM, kan jeg vel heller ikke forvente særlig komfort.

Nå vurderer jeg å investere i solbriller med styrke, spesielt til bilkjøring, siden linsetilvenningsprosjektet ikke går særlig bra. Da vil jeg anta at gnieren i meg får kjørt seg litt.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 28-05-16 kl 15:07.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 12:38   #73
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg har ikke sjekket billigbutikkene, men sist jeg kjøpte vanlige briller, hadde de et tilbud om å kjøpe RayBans-solbriller med styrke samtidig for en veldig rimelig pris. Men jeg fant fort ut at det ikke gjaldt for så sterke nærsyntbriller som jeg har. De blir så tykke i kantene når de er så sterke, så jeg kjøper alltid med spesialglass for å få dem tynne nok til innfatningene, og den typen spesialglass gjorde solbrillene veldig dyre. Men jeg skal sjekke neste gang jeg skal ha nye briller (som sikkert blir snart, jeg er nok i markedet for progressive glass med det første) og se om det har skjedd noe på glassfronten siden sist.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 14:21   #74
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg vurderte solbriller med styrke, men de skulle ha 3600 kr bare for glassene. Progressive glass med prismer og annet tull er visstnok kjempedyrt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 18:31   #75
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Eg har progressive kvardagsbriller, men tok kun avstandsbrille i solbrillene, fordi progressive glass blei veldig dyrt. Mitt behov er først og framst til bilkøyring, men eg bruker solbrillene heile tida.

Beskjeden eg fekk på Brilleland var at det var langt større fleksibilitet med solbrilleglass i vanleg innfatning enn med solbrille med styrke i glassa. Eg kunne ikkje hatt det siste, på grunn av korrigering for skeive hornhinner.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 18:41   #76
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg kjøpte noen til 25 kr på TGR i fjor, turkise hjerter, funket utmerket.
Og så fikk jeg noen gratis på Brilleland da jeg opprettet linseabonnement, de var verdt 1100,- Har aldri hatt så dyre solbriller før.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 18:45   #77
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.047
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

De forrige solbrillene mine kostet nok 1500,- tror jeg. Oakley briller. Klagde på et eller annet etter noen år og fikk splitter nye. Disse hadde jeg i et tiår tror jeg.
De jeg har nå kostet 3000,- mener jeg å huske, men de er med styrke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 21:22   #78
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.641
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg har et par jeg kjøpte da jeg bodde i Florida. Tror de kostet rundt 80 dollar. Det var mye penger for en student, det. Så har jeg et par jeg betalte rundt 700 kr for hos optiker. Ønsker meg egentlig noe annet, for ingen av de sitter godt nok på synes jeg med det resultat at jeg ikke bruker solbriller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 23:21   #79
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Mitt siste par kostet 3.400 (uten styrke) tror jeg. Men jeg går inn i tredje sommeren med dem.
Jeg har hatt dyre solbriller i 24 år, siden jeg begynte å tjene penger selv.
Startet med Ray Ban og Arnette briller på tidlig 90 tall.
Har alltid hatt venner som er optikere, og da er det ingen vei tilbake.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 23:52   #80
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.751
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Eneste grunn til at mine er dyrere enn sånn hm-briller er fordi jeg er avhengig av å ha briller. Jeg har derfor slike litt store polariod-solbriller som er meningen å ha utenpå briller, som ikke akkurat er moteriktig vil jeg tro, men det er mine første solbriller etter de fiiiiine rosa jeg hadde den sommeren jeg ble 9 og fikk briller så jeg er glad til. Takket være at de kostet litt tar jeg greit godt vare på dem også. Guttungen har samme type, og de varer jo, i motsetning til søstra som sikkert har 5 par av sånn billig-utgave, og det blir jo ikke billigere samlet sett... Mannen er også av typen som har mange. Jeg og guttungen tar vare på våre

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no