Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-09, 12:41   #61
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Åja, sånn ja... Vi får vel rapport?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 14:39   #62
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvor bestilte du den?
Bør jeg også ha en sånn?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 15:09   #63
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.405
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg vil gjerne høre om du var fornøyd eller ikke med modellen, smilefjes! Vurderer å herme etter deg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 17:41   #64
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Klart det blir rapport.
Nå sparer jeg til litt langt hår inntil den kommer i posten så ser vi hvordan det funker.
Jeg bestilte den på elkjøp med en plan om å levere den igjen hvis den er ubrukelig. Og fordi den kostet mye mindre der.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:41   #65
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Da har eg testa eppillatåren.

Jeg trodde sånn ca jeg skulle dø idet jeg for å se hva som skjedde bare satte den bortpå under armen. (Jepp - jeg var en sånn unge som måtte prøve alt - inklusive å sette tunga bortpå frosset metall. Gudskjelov hadde jeg en dum venninne så jeg slapp å teste med min egen tunge ihvertfall.)

Men denne gangen lærte jeg altså via egen kropp at epilering under armen ikke er min greie. Enda. Jeg har nå funnet ut at det er med en skånetopp på dingsen så neste gang skal vi se om det funker bedre med den.

Neste test var bena.
Det gikk kjempefint. Skvatt en halv meter mot taket med en gang, men etter å ha tenkt meg om kom jeg til at det var helt uproblematisk å epilere leggene. Ganske fint ble det også. De ble ikke like glatte som nybarberte høvlede legger, men til gjengjeld er de fremdeles ganske fine - to dager senere. Normalt skulle de vært litt borrelåsaktige nå. (Jeg håper ikke forumets herrer leser innpå her...)

Det er med masse ekstra deler - deriblant et eget hode som er barbermaskin. Den er oppladbar og kan skylles i vann. Den har skånetopp som jeg ikke har prøvd enda og ekstra-effektiv-topp som jeg heller ikke har prøvd enda. Den har massasjetopp som var den jeg prøvde. Jeg er nemlig sånn som tester først og sjekker bruksanvisning og sånt etterpå.

Så langt er jeg fornøyd og i morgen skal jeg prøve å bruke den sånn det sto i veiledningen at den skal brukes også.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:43   #66
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvilken modell var dette?

Epilere under armen??

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:46   #67
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Den er batteridrevet og kan brukes i dusjen? Er det spesifisert at du kan bruke den i dusjen? Hvor lenge varer batteriene? (Jeg har hatt alt for mange oppladbare dingsebomser som har kort levetid på batteriene.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:53   #68
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Det er denne:
http://www.braun.com/uk/female-groom...xpressive.html

Det står at det er wet and dry, men at man skal ta ut strømkabelen før man holder den under vann. En gammel elektroingeniør kan jo bifalle den anbefalingen igrunnen.

Med batteriene så skal denne kunne brukes 40 minutter.

Jeg har ikke hatt den lenger enn siden lørdag. Men jeg har Braun tannbørste i samme prisklasse. Dersom man vedlikeholder batteriet ok - ikke bare lar den stå i laderen bestandig - så er mitt like fint etter halvannet år ihvertfall.

  Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 14:43   #69
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Til dere som er plaget med inngrodde hår på leggene.

Jeg kom nylig over dette produktet, og det virker lovende!

http://veet.no/veet-anti-ingrown-hair-cream.php

Har brukt det i bare 3 dager, men jeg synes jeg merker forskjell allerede!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 15:07   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Abonnerer på denne. Har lurt på å kjøpe det lenge, men tror jeg vil få inngrodde hår.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 15:08   #71
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Til dere som er plaget med inngrodde hår på leggene.

Jeg kom nylig over dette produktet, og det virker lovende!

http://veet.no/veet-anti-ingrown-hair-cream.php

Har brukt det i bare 3 dager, men jeg synes jeg merker forskjell allerede!

Jaggu, den skal jeg jammen prøve. Får av og til noen inngrodde hår i bikinilinja.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 18:01   #72
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg får så mye inngrodde hår uansett metode og sted på kroppen at det strengt tatt er langt penere med mine lyse hår. Den eneste gangen jeg har prøvd epilator hadde jeg førti i feber og en skikkelig heftig streptokokkinfeksjon. Ikke å anbefale, influensafølelsen gjorde ikke noe for å bedre opplevelsen.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 19:27   #73
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hva gjør lettlurte meg i denne tråden - igjen?

Jeg vil ikke ha en epilator!?!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 20:58   #74
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.873
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Dette er en super ting og jeg er helt avhengig av den. Har brukt det i 15 år.

Minnes at det var grisevondt på begynnelsen men det blir mindre hår etterhvert og de blir også tynnere. Husker at jeg hadde endel inngrodde hår på begynnelsen men priket de ut før det ble blemmer. Nå er det ikke noe problem.
Jeg bruker min på leggene og lårene/bikinilinjen men har aldeles ikke prøvd den under armene!! Gærne damer!!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 21:41   #75
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Prøvde for andre gang i dag - nå med effektivitetshodet. Kongebra!!! Det gjorde ikke vondt heller denne gangen, så jeg klinte like gjerne til med bikinilinjen jeg. Det var eh ... merkbart? (Det er det vi kaller rier til de som ikke har født selv enda, ja?)

  Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:34   #76
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Au au au, under armene og bikinilinjen.
Men jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en, bør barbere meg på leggene nå, men det er så kjedelig. Epilering er sikkert ikke gøyere og sikkert en god del vondere, men det må ikke gjøres så ofte, vil jeg tro...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:57   #77
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hmmm, blir jeg liksom overbevist nå eller? Har litt lyst samtidig som jeg ikke har lyst.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:25   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg hadde heller fjerna galleblæra uten narkose, enn å prøve epilator!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 21:33   #79
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har drukket vin og tatt bikinilinjen i kveld.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 21:38   #80
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg hadde heller fjerna galleblæra uten narkose, enn å prøve epilator!

Signerer. Er bare inne og ser hvor gale folk kan bli.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no