Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fotball-VM

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-23, 12:15   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Og spenningen fortsetter

Panama har scoret mot Frankrike, og i så fall er ikke Frankrike videre heller. Dette er virkelig det verdensmesterskapet hvor Europa står for fall. Men det er jo veldig lenge igjen av kampen, så Frankrike har godt med tid på å hente seg inn igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 12:18   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Tja. Det varte jo ikke så lenge. Der utlignet Frankrike og da leder de faktisk gruppa. Men da er det i hvert fall veldig mye på spill i de to kampene som pågår nå; Panama - Frankrike og Jamaica - Brasil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 12:18   #63
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.752
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Klassisk cup ja, med en del totalt uventede resultat. Det gjør i det minste at Norges tap mot NZ ikke ser fullt så ille ut. Du skal se vi ikke kommer så alt for ille ut av det! Tenk om Sverige slår ut USA (ikke det at jeg tror vi kan slå Sverige altså).

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 12:35   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Tenkte jeg faktisk skulle se en kamp. Jeg innse at jeg ikke kan ett eneste navn på en nåværende kvinnelig spiller, men helt ufrivillig kan et par mannlige, så nå må jeg se en kamp for å rette opp i det. Norge-Japan? Høres gøy ut? Eller?

Og wtf, NRK? "VM i kvinnefotball" og "VM i fotball"?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 12:43   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Tallulah: Det er med god grunn at denne tråden heter fotball-VM og ikke noe mer.

Fotball er jo min "greie". Jeg kan navn på mange spillere - av begge kjønn.

Som introduksjon vet jeg ikke om Japan - Norge er den aller beste fotballkampen, men der vil det jo være med spillere du kanskje har hørt om. Den går kl 10 på lørdag morgen.

Sånn sett burde du heller sett Norge - Filipinene. Det morsomme der var at det var norske spillere på begge lag , og i retrospekt var det godt med mål og en kamp med nerve. Det vet man jo aldri helt på forhånd. Colombia - Tyskland endte også opp som en sånn kamp, men det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 12:54   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Å, så gøy med norske spillere på begge lag! Jeg tenker det er lurt å lære seg norske spillere og se dem, først og fremst.

Tips gjerne om andre kommene kamper som kan være interessante å se på, også. Jeg har sett fotballkamper i mitt liv, liksom. Jeg var sammen med en proffspiller i ungdommen, faktisk. Det ble slutt da han i fullt alvor mente at jeg skulle prioritere å se alle hans hjemmekamper. OG jeg så Argentina vinne VM way back when.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-08-23 kl 13:01.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 13:00   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Tja. Det er duket for en skikkelig toppkamp på søndag kl 11 når Sverige møter USA.

Megan Rapinoe kan jo være en spiller man har hørt om. Mest fordi hun er relativt politisk. Etter at USA vant VM sist gang havnet hun i krangel med Donald Trump. Det er kanskje ikke så overraskende at de to ikke var helt enige.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 13:02   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Hun har jeg hørt om. Og hørte faktisk en podkast om at USAs vinnerstil ikke passer resten av verden. Sier man sånn om mannlige fotballspillere også?

Er det slik at USA kommer til å vinne VM?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 13:05   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.752
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Det er vel også sagt at det er Rapinoes siste mesterskap, så litt oppmerksomhet pga det også.

Ellers så er vel spanske Alexia Putellas (Barca) en av de aller største stjernene, hun har jo vunnet Ballon d'Ore de to siste årene. Og Sveits har ei som visstnok er veldig kjent, ikke fordi hun er så god (hun sitter mye på benken tror jeg), men fordi hun er stor på Tiktok og Insta. Jeg hadde aldri hørt om henne før jeg leste om det i avisa, men guttungen hadde full kontroll.

Edit: Måtte google, hun heter Alisha Lehmann, og internett sier at hun vanligvis spiller på West Ham.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-08-23 kl 13:19.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 13:12   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.098
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

En av mine favoritter er dansken Stine Ballisager Pedersen. Hun vant prisen for beste kvinnelige fotballspiller i Danmark i fjor, og det er ikke ofte at det skjer med forsvarsspillere. Hun spilte inntil for få dager siden for "min" klubb. På banen fremstår hun som SVÆR og en bauta det er vanskelig å komme seg rundt, men jeg har møtt henne fysisk og egentlig er hun bare på min høyde og ganske spinkel. Det er IKKE sånn hun fremstår på banen.

I tillegg er hun litt lettere å kjenne igjen i farta siden hun har stort og rødt hår. Ellers er det mye blondiner på de skandinaviske lagene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 14:02   #71
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotball-VM

Sverigekampen i dag, var litt kjedelig og tam. Spent på hvordan Sverige gjør det i neste kamp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 20:12   #72
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.866
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Jeg engasjerer meg kun i Norges lag og spill, kan lite om de andre lagene. (Både herrelag og damelag).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 09:47   #73
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Sitter klar for å se kamp, og det er en ting jeg virkelig ikke skjønner. Roman Haug spilte strålende sist kamp, og skal få starte, fint. Men… hvorfor i all verden kan ikke Ada Hegerberg, verdens beste spiller (?), spille en annen plass? En av midtbaneplassene f.eks, kunne ikke det funke? Er det virkelig så spesifikt at man ikke kan spille på en annen plass enn der man pleier. Jeg ville prøve å make it work. :ekspertkommentator: (Fullstendig klar over at jeg forstår ingenting av fotball altså, jeg bare synes det virker teit. I håndball omskolerer man ofte spillere til f.eks ving på landslaget, selv om man er back på klubblaget).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 09:52   #74
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.866
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Hun er vel ikke frisk nok, er det offisielle svaret?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 09:53   #75
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hun er vel ikke frisk nok, er det offisielle svaret?

Åja. Jeg trodde det bare var en unnskyldning, «dessuten er hun ikke frisk nok». Hvordan ville de løst det om hun kunne spille da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 10:14   #76
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Hva i huleste GJØR Syrstad Engen ute på den banen? Vi sa det helt siden lagoppstillingen kom - og til nå har det vært HELT katastrofalt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 10:17   #77
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotball-VM

Uff, vet ikke om jeg orker å se ferdig denne kampen, selv om de fikk et mål nå.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 10:31   #78
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotball-VM

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Sitter klar for å se kamp, og det er en ting jeg virkelig ikke skjønner. Roman Haug spilte strålende sist kamp, og skal få starte, fint. Men… hvorfor i all verden kan ikke Ada Hegerberg, verdens beste spiller (?), spille en annen plass? En av midtbaneplassene f.eks, kunne ikke det funke? Er det virkelig så spesifikt at man ikke kan spille på en annen plass enn der man pleier. Jeg ville prøve å make it work. :ekspertkommentator: (Fullstendig klar over at jeg forstår ingenting av fotball altså, jeg bare synes det virker teit. I håndball omskolerer man ofte spillere til f.eks ving på landslaget, selv om man er back på klubblaget).

Hun er skadet , eller kjenner på en gammel skade.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 10:35   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Jeg begynte å se nå, og så ikke de to målene. Vet ikke helt hvem jeg heier på, men Japan vinner hos motejuryen. Lekre drakter!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-23, 11:49   #80
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.752
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM

Jeg ble litt distrahert av A-finalen J19 på Norway cup (følger med litt der også, siden tidligere lagvenninner av både eldstejenta og guttungen spiller på det ene finalelaget) men antar Norge er ute nå. Sveits også. Forventet, men kjedelig. I det minste var det en ganske underholdende kamp da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-08-23 kl 11:57.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no