Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-13, 21:56   #61
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.259
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvorfor det? Hvis han ikke hadde bestilt/betalt for setet er det vel like sannsynlig at han sjekket inn før dere, sånn at setet ikke var tilgjengelig da dere kom?

Hvis han ikke hadde bestilt sete, så vil det bety at da hadde Norwegian mulighet for å plassere meg og mitt reisefølge på disse to "ledige" setene (ledige, i den forstand at de ikke var betalt for).

Ja, selvsagt kunne han kommet og valgt seg dette setet av egen fri vilje. Men jeg tviler VELDIG på det. Jeg lurer mer og mer på at Norwegian med vilje har ønsket å splittet opp reisefølge for å tvinge fram at folk skal betale for å sitte sammen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 21:57   #62
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.259
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg pleier å sjekke inn på nett når jeg er ute og reiser alene, slik at jeg får sitte slik jeg vil, dvs i midtgangsete.

Såvidt jeg veit har ikke Norwegian mulighet for dette. Der må du til flyplassen for å sjekke inn og velge sete.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:00   #63
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.014
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg ville reservert for å være sikker. Jeg er enig med de som sier det er en uting å ikke ville betale for reservering, men samtidig forvente at andre som faktisk har betalt for dette (uansett om de selv reiser alene, med bare partneren eller hele familien) skal flytte seg for deg og din familie.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:00   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.898
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Såvidt jeg veit har ikke Norwegian mulighet for dette. Der må du til flyplassen for å sjekke inn og velge sete.

Nå tror jeg at jeg reiste med SAS/star alliance sist jeg reiste og gjorde dette, ja.

Hor mye tar Norwegian seg betalt for setereswrvasjon, da?

Jeg fløy med dem til Tenerife i fjor høst, og tror ikke vi betate ekstra for tildeling av sete, men vi to som reiste sammen, satt sammen da ihvertfall.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:00   #65
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg har ikke lest alt. Men vi ordner seter når vi er på selvsjekkinn, det har stort sett ikke vært nødvendig å endre noe. Men i år fikk jeg litt å jobbe med da barna mine satt sammen på rad 25, kusina på rad 25 motsatt side av mine, og jeg på rad 6. Jeg tror de av oss med samme etternavn ble plassert sammen.

Og setereservering koster, er det 40,- pr pers på innland og 60,- pp utland? Jeg har aldri betalt det gebyret.

Luksus med SAS sin innsjekk på telefon 48 timer før. Og Air Berlin.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:02   #66
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.906
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg byttet sete på innsjekkingsmaskinen til Norwegian seinest på søndag. Og jeg betaler aldri for setereservasjon på Norwegian, og har aldri noensinne hatt problemer med splitting, og vi har reist mye med barn på Norwegian. (Derimot har jeg ganske ofte overhørt grinete medpassasjerer som har forhåndsbooket plasser, men av forskjellige tekniske grunner ikke fått dem, f.eks. fordi et annet fly har blitt satt inn. De er alltid frådende rasende. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:04   #67
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Toffskij, var det innenlands eller utenlands? Sist jeg reiste var det nemlig til Oslo, og det er ikke så mange måneder siden. Da fikk jeg byttet sete. Nå fikk jeg ikke, det var til London.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:06   #68
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.906
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Innenlands.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:10   #69
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.259
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg har reist masse innenlands med Norwegian før. Dette var første gangen jeg opplevde å ikke få sitte sammen med den jeg reiste med.

Jeg har ingen problemer med å forstå at man ikke vil flytte fra et sete man har betalt for, altså! Det hadde jeg selv protestert på. Men det kan da ikke være slik at "alle" nå betaler for sete? Gjør de virkelig det?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:21   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.691
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvis han ikke hadde bestilt sete, så vil det bety at da hadde Norwegian mulighet for å plassere meg og mitt reisefølge på disse to "ledige" setene (ledige, i den forstand at de ikke var betalt for).

Ja, selvsagt kunne han kommet og valgt seg dette setet av egen fri vilje. Men jeg tviler VELDIG på det. Jeg lurer mer og mer på at Norwegian med vilje har ønsket å splittet opp reisefølge for å tvinge fram at folk skal betale for å sitte sammen.

Eh, nei. Si at det var tre ledige seter på flyet, to av de ved siden av hverandre og det siste for seg selv. Mannen ved din side sjekket inn før deg, og fikk tilfeldig setet ved siden av deg, så sjekket du og din venninne inn og fikk tildelt de siste to ledige setene. Det skjer ganske ofte at folk kjøper biletter de ikke bruker, derfor ville det vært merkelig, synes jeg, dersom den automatiske seteplasseringen skulle gå gjennom alle biletter som var bestilt til flygningen før den plasserte noen på et sete.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:31   #71
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg reserverer ikke sete. Aldri opplevd at jeg ikke får sitte sammen med de jeg reiser med.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 00:31   #72
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg ble plutselig i tvil om jeg likevel skal betale de x antall hundrelappene det koster meg å booke seter når jeg og Minstemor skal fly charter med SAS til Kreta snart. Tenker som flere her at de neppe splitter meg og en 3-åring, men ser jo at jeg muligens er i overkant naiv.

Mulig jeg får meg flere overraskelser etterhvert, all den tid jeg aldri tidligere har flydd utenlands.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 07:50   #73
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg ble plutselig i tvil om jeg likevel skal betale de x antall hundrelappene det koster meg å booke seter når jeg og Minstemor skal fly charter med SAS til Kreta snart. Tenker som flere her at de neppe splitter meg og en 3-åring, men ser jo at jeg muligens er i overkant naiv.

Mulig jeg får meg flere overraskelser etterhvert, all den tid jeg aldri tidligere har flydd utenlands.

SAS tar ikke betalt for seter, ihvertfall ikke rutefly. Men du kan bestille sete og f.eks. barnemat dersom det er måltid med i billetten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:20   #74
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.089
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

At flyselskapene sprer familier rundt på enkeltseter i flyet for å presse folk til å kjøpe setebillett syns jeg er en uting. Det er en form for salgspress som jeg setter lite pris på.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:25   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg synes det er så hakkandes irriterende at Norwegian, som Katta sier, forlanger at det skal være en voksen med et barn (eller betale for UM), men ikke garanterer at man får sitte sammen. Det er i realiteten en ekstraskatt på barnebilletter, og gjør at jeg aldri drar med Norwegian hvis jeg kan slippe.

På en tilfeldig tur til Bergen, utgjør seterreservasjon og bagasje for fire personer tur/retur så mye at SAS nesten alltid er konkurransedyktig på pris.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:35   #76
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg betaler selvsagt for ungenes seter utenlands og sørger selv for at vi blir sittende sammen. Det er ikke andre passasjeres ansvar eller plikt å få til slike ting på våre vegne. Ikke orker jeg å starte en firetimers flytur med "unnskyld, toåringen min vil gjerne sitte sammen med oss og siden jeg er en gnitalus og ikke gidder å betale for å booke sete, så synes jeg du skal flytte deg".

Jeg har to barn som ikke kan sitte alene foreløpig og da må jeg sørge for at de ikke gjør det. Om et par år tar jeg glatt sjansen på at de enten ikke plitter oss eller de greier seg selv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:50   #77
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Enig med Harriet, det må en ta ansvar for selv når systemet er sånn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:54   #78
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Når jeg reiser innenlands så reserverer jeg aldri seter på Norwegian, og har alltid opplevd at reisefølget sitter sammen.
Når vi reiser utelandsk, så reserverer jeg gjerne.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 08:57   #79
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Det kan jo også være voksne som har litt special needs når det gjelder plassering i flyet, og ikke sånn umiddelbart elsker å måte flytte seg fra det setet de har bestilt for at en familie som ikke har reservert seter skal få sitte sammen. Kan nevne flyskrekk, veldig lange bein og sikkert andre ting også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 09:07   #80
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.259
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Enig med Harriet, det må en ta ansvar for selv når systemet er sånn.

Poenget er at tidligere har ikke systemet vært sånn. Tidligere har man alltid sørget for at folk i samme reisefølge havnet sammen. Dette er noe nytt!

Jeg syns mange i denne tråden diskuterer som om det er opplest og vedtatt at man kan bli spredt for alle vinder om man ikke betaler for plass på flyet, og at man følgelig er en kjiping om man ikke har betalt for å få en bestemt plass. For meg er dette helt nytt. Derfor blir jeg sjokkert.

Jeg lurer på at det ikke blir Norwegian for meg i framtiden.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no