Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Fonter/skrift/farge

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 11:50   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fordi man hadde lyst, fordi man likte fonten, fordi man er lei av Verdana, fordi man synes en annen font hadde stått bedre til resten av siden, et.c.


Og det kan man selvfølgelig gjøre, men å sutre over at det da ikke appellerer like mye til det brede publikum blir for dumt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:52   #62
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fordi man hadde lyst, fordi man likte fonten, fordi man er lei av Verdana, fordi man synes en annen font hadde stått bedre til resten av siden, et.c.

Ja, det er sånne grunner som jeg blir irritert over.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:09   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Åkkei, da greide jeg ikke styrE meg meR.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:17   #64
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Åkkei, da greide jeg ikke styrE meg meR.

HÆ?! :hypnotisert:

Stekira: nå må du ikke ta deg nær av dette, altså. Nå er vi over på fjase-stadiet. Vi vet vi overdriver fullstendig. Dessuten: jeg er helt enig med deg i at Verdana er en kjedelig font.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:04   #65
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, kjære deg, det var da heller ikke det jeg sa. Jeg er ikke sint eller noe som helst - jeg tror ikke egentlig noen andre er det heller. Tvert imot sier jeg at du ganske riktig har lov til å si hva du reagerer på, men at da har andre også lov til å svare på din reaksjon. Det var hverken en irettesettelse eller klage jeg kom med, og jeg synes i grunnen jeg var ganske saklig også?

Det er helt fint at du lager en tråd når det er noe du lurer på eller reagerer på. At folk svarer i tråden og engasjerer seg i den betyr ikke at alle er sinte på deg eller kritiserer deg, det er temaet folk er engasjert i, ikke deg personlig. Ikke tolk dette som massiv kritikk, nå da. Se heller på det som at folk er interessert i temaet du tok opp. Det må jo være bra?

Unnskyld meg men har jeg sagt at alle er sinte på meg og alle kritiserer meg? Har jeg ikke takket alle for hjelpen og engasjementet, og har jeg ikke lagt meg flat? Jeg har KUN sagt til motmæle angående det at "ingen gidder lå lese innlegget diitt hvis du endrer font" og der har jeg sagt at det føltes jo litt "brutalt" Jeg har ikke kritisert noen eller nektet noen å komme med sin mening, jeg føler meg ikke kritisert, eller at noen er sinte på meg tvert i mot, jeg skjønner ikke hvor du har det fra. Tror du oppfatter meg feil der.-) Ja de som vil kan gjerne kritisere meg OM de ønsker det som du sier folk må da ha lov å si noe til meg som er negativt, om de føler noe jeg gjør eller sier er negativt. Jeg har absolutt tatt til meg ALT jeg har fått, og til deg også, har jeg takket for innspill. Jeg føler meg både velkommen og vel her inne. Dette er på ingen måte noen personlig diskusjon selv om jeg brukte ordet brutalt,så var det min måte å sette ord på det på. og som jeg har sagt, det kan føles brutalt at "ingen" vil lese innlegget mitt om jeg endret fonten litt.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:05   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

På meg virker det som du kunne hatt nytte av å lese andres innlegg med et litt annet tonefall. Det virker som du tar mye som angrep og kritikk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:19   #67
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Jeg må bare bryte sammen og tilstå, at jeg ønsket en debatt om dette, fordi jeg aldri noen gang i nettverdene har irritert meg over hverken fonter eller skrifter eller tykkelse eller farge. Det som har irritert meg er innlegg som er lange uten avsnitt.

Innholdet i innleggene er alltid det jeg sluker til meg og har aldri TENKT på at forskjellige fonter kan virke provoserende på enkelte, irriterende på noen, og forstyrrende for andre.

Nå har jeg fått god innsikt i hvordan forumskikken er her inne, og at jeg ikke har lest lenge nok i forumet før jeg registrerte meg eller begynte å skrive skjønner jeg er en litt mindre høflig måte å entre forumet på.

Jeg burde lest meg opp og sjekket ut litt bedre hvordan man har det her inne og ikke bare kastet meg inn i det og stilt åpne spørsmål til noe som er HELT naturlig for alle og som ingen før meg egentlig har hengt seg opp i.

Jeg har fått noen svar som jeg har stusset over, og gitt noen svar tilbake som sikkert andre har stusset over, jeg pleier å kalle en spade for en spade men prøver å ikke såre noen eller tråkke over noens grenser.

Hvis jeg har, uten viten og vilje, gått over streken så beklager jeg det sterkt. Jeg har ikke ment å være slem eller nesevis, jeg har bare stilt et spørsmål og ikke helt forstått alle svarene jeg har fått. Jeg er uansett, klar over nå, at her holder jeg meg til både de skrevne og uskrevne reglene helt uavhengig av mine egne overbevisninger eller behov. Jeg vet nå hvordan jeg skal gjøre det, og sier bare TUSEN TAKK FOR ALLE INNSLAG, vi er alle ulike og har alle våre måter å si ting på, men uansett jeg setter pris på alle dere som har tatt dere tid til å svare.

Om jeg fremdeles har satt fyr på noen, har irritert noen, eller har såret noen, så vær så snill å ta det i en privat melding så kan vi ta det derfra. Jeg ønsker på ingen måte å gjøre meg til uvenns med folk her. Dere virker greie alle sammen her.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:35   #68
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På meg virker det som du kunne hatt nytte av å lese andres innlegg med et litt annet tonefall. Det virker som du tar mye som angrep og kritikk.

Okey :-) da beklager jeg det menes ikke slik fra min side. Unnskyld

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:45   #69
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.113
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ellers er vel dette noe av den mest stilfulle entringen av forumet noensinne, muligens bare slått av Winall Youget - eller hans uvitende arvtager Drammeprinsen.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=74223

Kuleste entringen ever!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det viktigste å få med seg er at ikke er snill, ikke i nærheten en gang.

Den er faktisk den slemmeste av de slemme. Mye slemmere enn og , som egentlig er litt småmorsommobbende slem.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På meg virker det som du kunne hatt nytte av å lese andres innlegg med et litt annet tonefall. Det virker som du tar mye som angrep og kritikk.

Ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:58   #70
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

Jeg må bare bryte sammen og tilstå, at jeg ønsket en debatt om dette, fordi jeg aldri noen gang i nettverdene har irritert meg over hverken fonter eller skrifter eller tykkelse eller farge. Det som har irritert meg er innlegg som er lange uten avsnitt.

Innholdet i innleggene er alltid det jeg sluker til meg og har aldri TENKT på at forskjellige fonter kan virke provoserende på enkelte, irriterende på noen, og forstyrrende for andre.

Nå har jeg fått god innsikt i hvordan forumskikken er her inne, og at jeg ikke har lest lenge nok i forumet før jeg registrerte meg eller begynte å skrive skjønner jeg er en litt mindre høflig måte å entre forumet på.

Jeg burde lest meg opp og sjekket ut litt bedre hvordan man har det her inne og ikke bare kastet meg inn i det og stilt åpne spørsmål til noe som er HELT naturlig for alle og som ingen før meg egentlig har hengt seg opp i.

Jeg har fått noen svar som jeg har stusset over, og gitt noen svar tilbake som sikkert andre har stusset over, jeg pleier å kalle en spade for en spade men prøver å ikke såre noen eller tråkke over noens grenser.

Hvis jeg har, uten viten og vilje, gått over streken så beklager jeg det sterkt. Jeg har ikke ment å være slem eller nesevis, jeg har bare stilt et spørsmål og ikke helt forstått alle svarene jeg har fått. Jeg er uansett, klar over nå, at her holder jeg meg til både de skrevne og uskrevne reglene helt uavhengig av mine egne overbevisninger eller behov. Jeg vet nå hvordan jeg skal gjøre det, og sier bare TUSEN TAKK FOR ALLE INNSLAG, vi er alle ulike og har alle våre måter å si ting på, men uansett jeg setter pris på alle dere som har tatt dere tid til å svare.

Om jeg fremdeles har satt fyr på noen, har irritert noen, eller har såret noen, så vær så snill å ta det i en privat melding så kan vi ta det derfra. Jeg ønsker på ingen måte å gjøre meg til uvenns med folk her. Dere virker greie alle sammen her.

Også må du venne deg til å miste fullstendig kontrollen over tråden du starter og at ting tar av. Vi gjør det hele tiden mot alt og alle.

Men det at tråden fortsetter betyr ikke at man nødvendigvis fremdeles vil diskutere eller krangle med HI - det kan vel så gjerne være at den bare får sitt eget liv.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:58   #71
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.171
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

Unnskyld meg men har jeg sagt at alle er sinte på meg og alle kritiserer meg?

Neida, neida. :lister seg stille og rolig ut av tråden igjen, baklengs, mens hun gjør beroligende bevegelser med hendene:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:04   #72
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

i den ene enden så blir jeg pepra og i den andre enden så blir jeg gjort narr av. Jeg gir meg her og lister meg enda mere stille bakover og sier takk for meg . Dette er bare ikke noe for meg. Jeg skjønner at jeg ikke passer inn på forum. har lagt meg flat flere ganger her men alikevel så er det noen som påstår at jeg tåler ikke kritikk. Jeg gir helt opp.

Så ber jeg om at tråden enten blir stengt eller sletta.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:06   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Dette ble en veldig absurd tråd.

Stekira, det er ingen som gjør narr av deg. Men vi tuller litt med deg. Akkurat som jeg blir tullet med, Skilpadda blir tullet med eller Joika blir tullet med. Vi liker å tulle. Hvis du prøver å lese alle innleggende du mener peprer eller gjør narr med glad, blid og lystig stemme så kanskje de ikke høres så krasse ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:28   #74
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

i den ene enden så blir jeg pepra og i den andre enden så blir jeg gjort narr av. Jeg gir meg her og lister meg enda mere stille bakover og sier takk for meg . Dette er bare ikke noe for meg. Jeg skjønner at jeg ikke passer inn på forum. har lagt meg flat flere ganger her men alikevel så er det noen som påstår at jeg tåler ikke kritikk. Jeg gir helt opp.

Så ber jeg om at tråden enten blir stengt eller sletta.

Jeg tror kanskje du misforstår årsaken til at folk fortsetter å svare i tråden. Det har ingen ting med at vi ikke tror du har tatt poenget eller fortsatt pøver å irettesette deg. Tråder lever sitt eget liv på et forum, og når hovedinlegger (HI) har fått svar på det h*n lurte på, slik du fikk i de første innleggene, så slutter tråden å handle om HI. I alle fall når vedkommende sier "javel" og "takk for svarene", slik du gjorde.

Etter det blir tråden generell, og ingen av de nye innleggene i tråden "handler" om deg lenger. De er bare en del av en generell diskusjon nå. Ingen som har svart i de siste 30-40 innleggene, eller så, tror at du ikke har tatt poenget. Man skriver ikke lenger svar til hovedinnlegget; man skriver fordi diskusjonen er interessant i seg selv.

På FP eier ikke HI en tråd som h*n har startet. Du kan derfor ikke be om at tråden stenges eller slettes fordi du er ferdig med den. Det er for øvrig uhyre sjelden tråder stenges eller slettes i det hele tatt på FP.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:39   #75
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Også må du venne deg til å miste fullstendig kontrollen over tråden du starter og at ting tar av. Vi gjør det hele tiden mot alt og alle.

Men det at tråden fortsetter betyr ikke at man nødvendigvis fremdeles vil diskutere eller krangle med HI - det kan vel så gjerne være at den bare får sitt eget liv.

Ja, jeg bare gjentar meg selv jeg altså.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:43   #76
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Teofelia sier det bra. Jeg svarte f.eks. i tråden nå fordi jeg tenkte at mine argumenter for å bruke Verdana kunne være interessant for andre også. Sånn at når andre nye brukere kommer og lurer på dette med fonter, så kan de finne igjen denne tråden og reflektere litt over det, f.eks.

Og som andre her også har understreket, så har du aldri tråkket over noen grense, eller gjort noe "galt". Det er faktisk opptil flere "gamle" brukere her som bruker annen font, og det skjer jo ikke noe annet med dem, enn at sånne mysere som meg ikke alltid tar meg tid til å lese innleggene deres. Sånn er det bare.

Og at du har fått i gang en debatt om font-type er jo bra i seg selv! Samt en side-debatt for lærere...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:53   #77
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Det var da veldig som dere skulle stryke denne jenta på ryggen for at hun skulle forstå og bli værende. Om hun ikke tålte denne tråden får hun vel bare dra da?

Kan ikke huske så mye puselusing her inne på lenge.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:54   #78
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det var da veldig som dere skulle stryke denne jenta på ryggen for at hun skulle forstå og bli værende. Om hun ikke tålte denne tråden får hun vel bare dra da?

Kan ikke huske så mye puselusing her inne på lenge.

Man blir sånn om sommeren.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:14   #79
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Tråden trenger vel ikke å bli slettet? Bare endre litt på font og farge, så er det ingen som gidder å lese den.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:16   #80
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.444
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no