Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 10:34   #61
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg synes Shea-håndkremen luktet så mye at jeg ikke klarte å bruke den. Hos meg endte den i søpla etter å ha ligget lenge i en skuff pga. den gjennomtrengende, søtlige lukten. Nå skal det sies at jeg nok har sterkere luktesans enn mange, dessverre for meg.

Jeg liker best håndkremen fra Shiseido Essential Energy av den grunn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 12:15   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

De eldre damene i min slekt har gjerne mange porselensfigurer og sånt utstilt, så har de jo noe å tusle rundt og tørke støv av på lørdagskveldene!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 12:19   #63
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De eldre damene i min slekt har gjerne mange porselensfigurer og sånt utstilt, så har de jo noe å tusle rundt og tørke støv av på lørdagskveldene!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 21:36   #64
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.849
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De eldre damene i min slekt har gjerne mange porselensfigurer og sånt utstilt, så har de jo noe å tusle rundt og tørke støv av på lørdagskveldene!

Mens de drikker champagne. Ergo må damen få champagne, porselensfigurene har hun allerede.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 21:43   #65
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hva med å gå inn på en slik kaffebutikk å få dem til å pakke masse godt i en kurv. Er det kjipt?

Super ide! Det hadde jeg likt Men, så er jeg gammel da, nesten 40

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 07:24   #66
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg tror ikke masse digg i kurv ville fått fram den store entusiasmen hos meg. Heller ikke håndkrem fordi jeg ikke bruker det. Kompass, teknisk t-skjorte eller hasjpiper/chillums derimot.

Men så er jeg ikke 35 heller. Jeg står vel nærmest med ene beinet i grava og har løftet på det andre.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 07:26   #67
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg tror ikke masse digg i kurv ville fått fram den store entusiasmen hos meg. Heller ikke håndkrem fordi jeg ikke bruker det. Kompass, teknisk t-skjorte eller hasjpiper/chillums derimot.

Du må vel innrømme at det er litt sært, vel? Hvis en som ikke kjenner deg godt nok til å kjøpe de derre sære tingene til deg, kjøper en kurv med gode ting i, blir du ikke litt glad engang? Altså glad over at noen har tenkt på deg og vil deg vel?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 07:28   #68
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

hasjpiper/chillums derimot. .

Der har vi det. Da kan ingen beskylde deg for å være kjedelig og konservativ i gavevalget, i hvert fall. Og så kan hun gå alderdommen litt lystigere i møte (bokstavelig talt).

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 07:36   #69
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du må vel innrømme at det er litt sært, vel? Hvis en som ikke kjenner deg godt nok til å kjøpe de derre sære tingene til deg, kjøper en kurv med gode ting i, blir du ikke litt glad engang? Altså glad over at noen har tenkt på deg og vil deg vel?

At det er tanken som teller, mener du? Joda, jeg setter nok pris på tanken, men ikke nødvendigvis på gaven. Og jeg vil helst ha i pose og sekk. Fin tanke og fin gave.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Der har vi det. Da kan ingen beskylde deg for å være kjedelig og konservativ i gavevalget, i hvert fall. Og så kan hun gå alderdommen litt lystigere i møte (bokstavelig talt).

He he, lenge siden jeg har røyka noe som helst, men jeg samler på på disse små pipene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:33   #70
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Denne gamle damen drikker mye kaffe og lager mye spennende mat. Derfor er det kurven jeg er mest sikker på altså. Hun er sensitiv i huden, så kremer tør jeg ikke begi meg innpå.
Det blir nok en kurv med goood kaffe og noe godis i cellofan. Det hadde jeg blitt kjempeglad for. Hvis ikke det dukker opp en enda bedre ide her da. Mannen likte best champagne ideen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:37   #71
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Hva med en kurv med kaffe, godis og champagne? Det blir kanskje litt mye, ja... Jeg hadde blitt kjempeglad for kurv med kaffe, og godis er fint for de som tåler det. Og jeg er altså snart 35! :datapunkt:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:42   #72
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Og jeg vil helst ha i pose og sekk.

Så pose og sekk er greit, men ikke kurv?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 08:44   #73
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så pose og sekk er greit, men ikke kurv?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 09:06   #74
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så pose og sekk er greit, men ikke kurv?

Akkurat sånn er det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 13:59   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

j tror faktisk at jeg skulle klart å sette sammen ei kurv som Retz ville bli glad for.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no