Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har "alle" her vært på SM og NM?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 13:20   #61
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg fant SG som fersk interentbruker og veldig verpesyk i 2001. Jeg kan takke Elsie og andre på SG for at vi fikk til nr.2 uten hormonbehandling !
Så ble det SM med både nr. 2 og nr.3 og også NM. Trivdes godt på NM,men ble etterhvert ganske forsynt av å snakke om unger og savnet litt morsommere diskusjoner. Ble tipset av min venninne Trixie om FP og her virkelig stortrives jeg

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 13:22   #62
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Har ikke vært inne på noen av de overnevnte foraene. Men har vært inne og kikket på Mammanett. Er det et FP- wannabe eller??? Aner ikke hva som kom først jeg, altså! Jeg syntes det virket veldig rotete og uoversiktlig....
Har som dere skjønner ikke noe særlig å sammenligne med, men jeg synes at FP er veldig bra!!!! Må innom hit hver gang jeg sitter ved laptop'en!!!

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Ikke vært innom en eneste en av de sidene. Flere har jeg ikke hørt om før jeg kom innom hit.

Utrolig, vi er i alle fall 3 stykker som ikke har vært innom SM og NM!
Jeg har vel snappet opp at misnøye der har ført mange hit...

StiBy og Libra, hvordan fant dere frem hit?
Jeg klarer nemlig ikke huske helt hvordan JEG fant frem hit
Vet jeg meldte meg inn i september etter å ha kikket noen uker (og prøvd å pønske ut et nick, når jeg ikke kunne hete PrinsesseSjefen ...), men hvordan jeg fant frem første gangen har gått i glemmeboka...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 13:33   #63
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg har vært på SG - SM - NM, og så runden en gang til. Min intro til forumverden var BiM, men der sluttet jeg å være fort.

Nå er jeg ikke så mye på NM lenger, bortsett fra på Hus og hjem og lese morsomme pinlige innlegg på "Pinlige". Barselgruppen min har flyttet på et lukket forum.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 13:52   #64
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.665
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Sg->sm->nm->fp

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:08   #65
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Dol, nm,sm og hit

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:34   #66
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Før jeg ble gravid og mens jeg var gravid var jeg vel og leste de fleste plasser (BiM, SG, SM, NM, MN), men jeg skrev aldri noe.

Jeg er aktiv her og på BV. På BV har jeg fulgt barselgruppen min fra vi var gravide, og selv om barna begynner å bli litt eldre nå så er det fortsatt mye liv der. Det er først og fremt pga barselgruppen jeg forsatt er aktiv på BV.

Ellers så trives jeg godt her da! Diskusjonene er på et helt annet nivå enn inne på Generell på BV, der det helst er krangling og folk som rotter seg sammen mot hverandre.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:44   #67
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Nm ja. Ikke sm.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:45   #68
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.556
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg er på SM, på NM, her og et par andre forum. Det varierer hvor aktiv jeg er på de forskjellige forumene.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:04   #69
Dama
Liten, sterk, smart
 
Dama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 33
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg har ikke vært på hverken SM eller NM.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 18:19   #70
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: har "alle" her vært på SM og NM?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har vært på SM og NM ja. Begynte min forum-karriere på BIM, men der likte jeg meg ikke. Bare sure, hormonelle kjerringer, drittslenging og krangling.

Akkurat sånn var det her og. Og så var jeg innom SG en stund da.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 18:20   #71
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:21   #72
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg har ikke vært på de forumene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:22   #73
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Har vært på NM siden 2002. SG og SM 2002/2003.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:59   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg begynte "forumlivet" mitt på SM, gikk over til NM og har planta meg godt her nå. Alle tre stedene under nicket Inagh.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:01   #75
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.582
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Ja. Dragen både her og der.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:10   #76
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Jeg var på SM og NM. Nå er jeg her Jeg liker med betydelig mye bedre her en på fascist-NM.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:15   #77
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Vært innom SM og NM jeg og, og FUB/Ønskebarn

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:21   #78
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Vært på SM og NM, BIM likte jeg meg ikke på.

Samme her

+ en liiiten sving innom SG etter jeg hadde hat to SA'er på ett halvår. Ble kort karriere siden jeg ble gravid på første pp etter det.

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:22   #79
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.818
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

DOL -> SG -> SM -> NM -> FP.
Nå er jeg kun på FP.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:38   #80
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Utrolig, vi er i alle fall 3 stykker som ikke har vært innom SM og NM!
Jeg har vel snappet opp at misnøye der har ført mange hit...

StiBy og Libra, hvordan fant dere frem hit?
Jeg klarer nemlig ikke huske helt hvordan JEG fant frem hit
Vet jeg meldte meg inn i september etter å ha kikket noen uker (og prøvd å pønske ut et nick, når jeg ikke kunne hete PrinsesseSjefen ...), men hvordan jeg fant frem første gangen har gått i glemmeboka...

En venninne tipset meg om FP, så jeg måtte jo inn å se va det var. I starten tittet jeg innom av og til når jeg kom på det- etterhvert har det blitt til at jeg må innom hver dag. Men jeg "kjenner" ingen her enda!! Virker som om mange her kjenner hverandre og støtter hverandre, men det er kanskje et resultat av FP- treff????????

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no