Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper?
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe 2 1,48%
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår 1 0,74%
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) 1 0,74%
Jeg har lyst på en PJS jakke 12 8,89%
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke 21 15,56%
Jeg aner ikke hva du snakker om 76 56,30%
Jeg har sett en fallskjermhopper 22 16,30%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 09:21   #61
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men er det bare jeg som virkelig IKKE syntes de var særlig fine? Ikke finere enn de fleste andre jakker? Og er de så mye varmere enn feks. en Bergans til 3500,-?

Enig. Faktisk synes jeg mange er i overkant jålete. Jeg er helt klar for å bruke penger på varmt vintertøy, men disse har jeg ikke lyst på.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:01   #62
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Også var jeg innom nettbutikken til PJ i stad, og der kostet ene jakka 13999,-

Da bør den være laget av edderdun fra lykkelige ærfugler som lever i frihet og bare gir fra seg de duna de ikke trenger selv.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:01   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Edderdun hørtes creepy ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:03   #64
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Edderdun hørtes creepy ut.



..åja, edderkoppfobi...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:04   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Bilder i hodet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:20   #66
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bilder i hodet.



En jakke fyllt med edderkopphår burde forresten også være ganske dyr og eksklusiv.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:44   #67
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.



En jakke fyllt med edderkopphår burde forresten også være ganske dyr og eksklusiv.

Tenk på alle de små forfrosne edderkoppene som må gå rundt i kulden med barberte hoder.


Sist redigert av Schnuppa : 07-12-10 kl 11:56. Årsak: Flere skriveleifer enn vanlig. :flau:
Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:46   #68
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg ser mange av de her i hooden min, ja. Har ikke, kommer ikke til å få.

Jepp.

Jeg syntes den er fin men altfor dyr.
Har forøvrig både sett fallskjermhoppere og vært en selv.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:54   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Tenk på alle de små forfrosne edderkoppene som måtte gå rundt i kulden med barberte hodet.

Man får da nesten ikke hår fra edderkoppene her til lands, pft. Man må bruke de svære hårete beistene lenger sør, de kommer nok til å klare seg helt fint uten pelsen sin.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:59   #70
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man får da nesten ikke hår fra edderkoppene her til lands, pft. Man må bruke de svære hårete beistene lenger sør, de kommer nok til å klare seg helt fint uten pelsen sin.

HÅ! Jeg aner at du ikke har vært nede i kjelleren vår. Jeg skal love deg edderkopper med hår så langt at selv den mest ihugga rastafanen er misunnelig.
Iset, du som er så glad i skrekkfilmer burde komme på besøk til oss ... en mørk natt, alene. Du risikerer å bli kvitt både skrekkfilmhangen og edderkoppfobien.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 12:18   #71
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg har sett mange fallskjermhoppere. Og jeg kjenner dessuten flere som er fallskjermhoppere (som jeg etter hvert skjønte var det du ikke lurte på. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 12:18   #72
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg synes de er fine, men kommer ikke til å kjøpe meg den. Jeg synes det er for dyrt og i tillegg er det veldig mange som har jakkene her i byen iallefall. Jeg holder meg til Bergans (jada, "alle andre" har det også )

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 12:19   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

HÅ! Jeg aner at du ikke har vært nede i kjelleren vår. Jeg skal love deg edderkopper med hår så langt at selv den mest ihugga rastafanen er misunnelig.
Iset, du som er så glad i skrekkfilmer burde komme på besøk til oss ... en mørk natt, alene. Du risikerer å bli kvitt både skrekkfilmhangen og edderkoppfobien.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 12:58   #74
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Nå ser jeg plutselig fallskjermhoppere overalt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 14:16   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig både Monclair og Moose Knuckles er gode kandidater hvis man vil ha en jakke ikke så mange har.

Syns du? Jeg syns jeg har sett Monclair overalt i flere år. Moose Knuckles tror jeg er et vestkantfemomen, med all struttepelsen. Du vet hva moose knuckles er, ja? Den mannlige versjonen av camel toe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:39   #76
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du? Jeg syns jeg har sett Monclair overalt i flere år. Moose Knuckles tror jeg er et vestkantfemomen, med all struttepelsen. Du vet hva moose knuckles er, ja? Den mannlige versjonen av camel toe.

Og om Moose Knuckles er et vestkantsfenomen i år blir vel jakka allemannseie til neste år...

Corbeille er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:23   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Og om Moose Knuckles er et vestkantsfenomen i år blir vel jakka allemannseie til neste år...


Næh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:29   #78
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg kikket meg diskret rundt på min vestoverkjørende t-banevogn i dag, og det var en elgknokkel, en kanadisk gås, to nordfjes og ett par Bergans i umiddelbar nærhet, ingen fallskjermhoppere. Men en av de som sto i midtgangen hadde kul "umerket" dunkåpe med pels som jeg gjerne skulle visst hvor hun hadde kjøpt.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:36   #79
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns du? Jeg syns jeg har sett Monclair overalt i flere år. Moose Knuckles tror jeg er et vestkantfemomen, med all struttepelsen.

Jeg har sett dunjakkene til Monclair en god stund, men parkasen var ny for meg i år. Men det kan veldig godt være jeg bare ikke har lagt merke til det.


Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Næh.



Candy! :roper:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:39   #80
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Det er ikke slik at alle trender starter på vestkanten altså, selv om navnetrendene og voksen mote gjør det. Canadian Goose startet f. eks. I hiphopmiljøene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no