Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-10, 18:18   #61
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Kan ikke tro at folk har med seg duk på ferie.

Min tante er også en av dem som alltid har med seg en duk på ferie

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 19:10   #62
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Jeg tror jeg skal begynne å sette opp en liste....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 19:25   #63
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Dette var en herlig tråd. Duk og telys og knekkebrød! Så kult.

Jeg tror ikke jeg har noen slike ting jeg må ha med. Eller, medisiner i tilfelle sykt barn må med, men det er vel rimelig standard at folk har med i kofferten.

Når vi skal til India tenker min mann å ha med makrell i tomat og knekkebrød i store nok mengder til å leve på det i 7 døgn. Jeg er spent på om tollerne slipper den kofferten gjennom.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:17   #64
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.570
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Må ha med de du nevner kokosbolle.

Noen som forresten har sett disse tomme reiseflaskene noe sted? Jeg har leiat men finner ikke noe sted.

Jeg kjøpte på Lindex for noen uker siden. 50,- for 4 flasker.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:31   #65
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Jeg glemte knekkebrød. Knekkebrød er alltid med. Uansett!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:33   #66
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Knekkebrød og telys er med i sydenkofferten her.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:41   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

I år tror jeg faktisk at jeg skal ha med noen pakker med Fiberrik solsikke eller hva den heter. Så har jeg noe skikkelig å spise til frokost. To uker på kjipt brød vet jeg ikke om jeg orker. Ellers har vi vel ikke med noe som er veldig spesielt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 23:51   #68
Muffe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 26
Muffe er litt kul
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Mitt geniale klestips: Pakk først alt du tror du må ha med, og ta deretter ut halvparten!

Ellers liker jeg å ha med en liten blokk hvor jeg skriver litt løst og fast om hva vi har gjort om dagene... Kommer dessverre aldri lengre enn at de blir liggende som litt krøllete notater da.. Kommer liksom ikke helt videre

For de av dere som har småbarn , så anbefaler jeg den oppblåsbare stellematta til Ikea! Den veier ingenting i kofferten og er super å ta med, blåse opp i en fei også har man stelleunderlag der det trengs.

Brødposer el. lignende til flyet, kjekt å bare snurpe sammen og kaste om man må skifte på flyet

Ellers så er jeg dessverre fæl til å ha med maaaange sånne " i tilfelle" ting.
Hvordan er det på sunving hotellene? Pleier det å være såpedispenser og den slags der? Eller er greia at man tar med selv?

Muffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 23:54   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Jeg har tenkt å bare ta med meg 5-6 kjoler denne gangen. Da blir det mye mindre pes enn med skjørt og shorts og t-shirt som må passe sammen. Vi må prøve å pakke litt lett for to uker. Vi er ikke spesielt flinke til å pakke lite. Denne gangen har mannen lovet å ikke ta med masse bukser og andre "varme" klær, jeg tror jeg har klart å overbevise han om at det ikke er behov for det på Kanariøyene om sommeren.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:10   #70
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Hørte en gang om de tre p-er. Penger, pass og prevensjon. Alt annet kan skaffes på nytt. :-)

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 03:00   #71
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe du bare MÅ ha med på ferie?

Strikketøy, bok, iPod, kamera, solkrem og luktfri hurtigtørkende deodorant som jeg bare har funnet i USA (begynner å gå tom ... ). Alt annet kan kjøpes hvis jeg glemmer det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no