Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jesper Juul - hva synes dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 13:07   #61
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.


Når noen spør er det jo fordi det virker litt som om mange av de som har JJ i vrangen kommer med argumenter som virker som de ikke har lest bøkene hans.

Jeg føler meg ikke truffet.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:09   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Så du har lest bøkene, Line*?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:09   #63
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Men han har jo ikke "en løsning", det er jo latterlig å påstå. Det hans bøker gir er snarere en avlæring av å følge slike generelle løsninger, for heller å finne egne måter å gjøre ting på som er best mulig for alle parter i familien.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nettopp, og han stiller en del spørsmål som får deg til å se ting litt andrerledes.

Akkurat det med best mulig for alle parter er det essensielle synes jeg. At det må være levelig for alle. Er det en ting jeg ikke finner hos Juul er det enkle svar. Det er mere spørsmål som får meg til å se situasjonen anderledes, og da også finne andre svar.

Ja, her er vi ved sakens kjerne.
Det kan jo til og med av og til være frustrerende å lese i bøkene hans nettopp fordi han ikke kommer med konkrete løsninger eller trylleformularer man kan bruke. Det han har fokus på er det overordnede ( som gjensidig respekt innad i en familie) også må man jobbe med å dra det ned på det konkrete plan selv.

Mange går nok også i forsvar fordi han åpenbart stiller store krav til vår bevissthet som voksne i en familie.

Jeg har lest "Ditt kompetente barn" to ganger, og kommer til å lese den enda flere ganger. Det skjerper bevisstheten min. Og jeg har stor respekt for hans menneskesyn.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:39   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Kanskje det han skriver virker mer bastant når man ikke har lest noen av bøkene først? Jeg har ikke reagert på noen av lørdagsinnleggene hans, og jeg tror jeg har fått meg med de fleste. Ofte så svarer han generelt også, ikke bare til akkurat den som spør. Han bruker jo ofte bare spørsmålet som et eksempel på problemstillinger han ofte har møtt på ellers.

Det synes jeg er veldig interessant. Kan jeg spørre hvordan du reagerte på den artikkelen jeg nevnte? Selv så jeg bare en helt normal, men litt usikker mamma som skulle ønske hun aldrialdri ble sint og følte seg mislykket når hun ble det. Jeg synes ikke svaret til JJ hjalp hverken barna eller moren. Men det er mulig det er mine triggerpunkter som snakker nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:11   #65
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Så du har lest bøkene, Line*?


Du gir deg ikke?

Jada, jeg har lest to av dem. Det holdt.
Jeg er så lite stuerein at jeg foretrekker Anna Wahlgren, ser du.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:13   #66
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

OG jeg har diskutert med svorne JJ-fans i tillegg til å ha lest to av bøkene hans.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:14   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.


Du gir deg ikke?

Jada, jeg har lest to av dem. Det holdt.
Jeg er så lite stuerein at jeg foretrekker Anna Wahlgren, ser du.



Jeg MÅTTE jo spørre rett frem, måtte jeg ikke? Har ikke lest noen av bøkene selv, forresten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:17   #68
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Jeg MÅTTE jo spørre rett frem, måtte jeg ikke? Har ikke lest noen av bøkene selv, forresten.

Jeg sa jo indirekte at jeg hadde det, da. Hehe

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:28   #69
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Når noen spør er det jo fordi det virker litt som om mange av de som har JJ i vrangen kommer med argumenter som virker som de ikke har lest bøkene hans.

Jeg har nok JJ litt "i vrangen" etter å ha lest innleggene i A-magasinet, og jeg kommer ikke til å lese bøkene hans. Jeg synes ikke det er en forutsetning for å ha meninger om og argumenter for eller mot det JJ sier.
3

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:31   #70
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Jesper Juul har jeg lite til overs for. Jeg har tro på at de fleste klarer seg med bakkekontakt, sunn fornuft og litt logikk.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:31   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg sa jo indirekte at jeg hadde det, da. Hehe


Njah, det kunne også tolkes som "jeg vil gjerne at dere skal tro at jeg har lest bøkene, men jeg har nok kanskje egentlig ikke gjort det og prøver å vri meg unna så godt jeg kan".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:33   #72
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, her er vi ved sakens kjerne.
Det kan jo til og med av og til være frustrerende å lese i bøkene hans nettopp fordi han ikke kommer med konkrete løsninger eller trylleformularer man kan bruke. Det han har fokus på er det overordnede ( som gjensidig respekt innad i en familie) også må man jobbe med å dra det ned på det konkrete plan selv.

Mange går nok også i forsvar fordi han åpenbart stiller store krav til vår bevissthet som voksne i en familie.

Jeg er veldig enig med deg. Mannen får oss til å tenke over våre handlinger.

Jeg hadde litt om JJ på førskolelærerutdanningen, og det var ett ord som brente seg fast hos meg - anerkjennelse. Det har vært et viktig ord å ha med seg videre på reisen min som førskolelærer og mamma - og som Tuneland.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:35   #73
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Njah, det kunne også tolkes som "jeg vil gjerne at dere skal tro at jeg har lest bøkene, men jeg har nok kanskje egentlig ikke gjort det og prøver å vri meg unna så godt jeg kan".

Så nå som jeg har fortalt at jeg har lest bøkene, er du sikker på at jeg har det?

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:37   #74
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Jeg har lest alle bøkene av JJ, og jeg er ikke spesielt begeistret for ham. Jeg startet med å lese "Ditt kompetente barn" og likte den veldig god - jeg likte den faktisk så godt at jeg begynte å lese en masse annen litteratur som omhandlet dette med selvtilit kontra selvfølelse. Og da oppdaget jeg at det var en masse andre som hadde skrevet om nøyaktig det samme og før JJ. Slik jeg oppfatter det per i dag, så har JJ gjort denne type litteratur mer tilgjengelig for "folk flest", ikke "funnet opp kruttet" - og det synes jeg merkes i rådene han gir.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:39   #75
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har lest alle bøkene av JJ, og jeg er ikke spesielt begeistret for ham. Jeg startet med å lese "Ditt kompetente barn" og likte den veldig god - jeg likte den faktisk så godt at jeg begynte å lese en masse annen litteratur som omhandlet dette med selvtilit kontra selvfølelse. Og da oppdaget jeg at det var en masse andre som hadde skrevet om nøyaktig det samme og før JJ. Slik jeg oppfatter det per i dag, så har JJ gjort denne type litteratur mer tilgjengelig for "folk flest", ikke "funnet opp kruttet" - og det synes jeg merkes i rådene han gir.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:43   #76
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Så nå som jeg har fortalt at jeg har lest bøkene, er du sikker på at jeg har det?

Ikke så furten nå da. Det var noe humoristisk ment.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 14:49   #77
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har nok JJ litt "i vrangen" etter å ha lest innleggene i A-magasinet, og jeg kommer ikke til å lese bøkene hans. Jeg synes ikke det er en forutsetning for å ha meninger om og argumenter for eller mot det JJ sier.
3

Signerer den. Jeg har lest nok av og om JJ til å vite at jeg ikke trenger å lese bøkene hans. Og jeg har lest nok i A-magasinet til å innse at jeg bare kan hoppe over det som står der også. Ikke føler jeg for å lese andre bøker om barneoppdragelse heller. Jeg tror rett og slett at jeg har nok sunn fornuft til å oppdra ungene mine selv. Ut fra egne erfaringer, og ut fra samtaler med andre foreldre jeg kjenner. Hadde jeg hatt virkelige problemer ville jeg søkt hjelp hos et menneske. Ikke i en bok eller i en spørrespalte i en avis

Kall meg gjerne hovmodig, men jeg tror rett og slett ikke at jeg trenger å lese bøker for å oppdra ungene mine. Og jeg tror at hvis jeg skal spørre om råd i mindre alvorlige saker, så får jeg bedre svar om jeg spør mennesker i familien, eller i omgangskretsen som kjenner både meg og ungene.

Så ok, jeg skal ikke kritisere bøkene til Jesper Juul. Men jeg kan kritisere det jeg har lest av ham, og jeg kan kritisere det faktum at noen synes at det faktisk finnes bøker om barneoppdragelse som er mer eller mindre et must for foreldre. Jeg begriper ikke hallelujastemingen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:07   #78
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke så furten nå da. Det var noe humoristisk ment.

Jeg trodde du begynte å bli LITT kjent med meg, jeg.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:13   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.352
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg trodde du begynte å bli LITT kjent med meg, jeg.


Joa, men den smileyen ---> er så skummel at jeg ikke tør å yppe videre.

Forøvrig vil jeg bare få legge til at jeg slett ikke ser på Juul som noen oppdragelsesgud på noen måte, men at han kommer med det som for meg var forfriskende input på hvordan man kan bli en bedre forelder, og det ser jeg ikke noe galt med.

Milfrid: Jeg tror ikke at jeg trenger en bok for å oppdra barna mine jeg heller, men å lese (eller høre, for den del) andres syn på ting og tang kan være lurt, når man stamper avgårde i de samme gamle rutinene som man kanskje ikke selv ser kunne vært pusset opp litt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 15:15   #80
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Joa, men den smileyen ---> er så skummel at jeg ikke tør å yppe videre.


Godt man har satt seg i respekt.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no