Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 10:08   #61
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ok folkens. Vi vil ikke ha heksejakt her heller, vil vi vel?
Dette virker som det var ment som et hjertesukk fra en bruker som har vært her lenge, ikke veldig aktiv, men dog. Hun har lenge hatt tilgang til markedsplassen, fikk med seg at det ville komme endringer mtp kravene for å delta på markedsplassen, men rakk ikke sluttføre salgene sine før endringen trådde i kraft og endte opp med et hjertesukk.

Det burde absolutt være lov uten å bli slått tildels hardt nedpå med rødprikking og greier.

Helt klart. Det var heller ikke det ihvertfall jeg rødprikket for. Hjertesukk kan man komme med. Påstand om mobbing som følges opp med spydigheter fremfor en mer konstruktiv måte var det som for min del utløste en rød tilbakemelding. Jeg synes mobbing er et reservert ord. Bruker man det så skal det fungere som trumf - et mobbeproblem skal løses. Man slenger det ikke rundt for moro skyld. Og når det påpekes at det ikke var greit så kan man jo enten ta til etterretning at det ble visst gæli, eller så kan man kjøre på.

 
Gammel 24-06-11, 10:09   #62
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

(Jeg er ikke noen helgen selv altså. Men så får jeg min dose kjeft for det også, enda jeg er mye nyere her enn Nynne. )

 
Gammel 24-06-11, 10:18   #63
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.878
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Her er jeg faktisk helt enig med Nynne - skjønner ikke hvorfor hun får så mye pes i tråden her, jeg oppfattet henne ikke som prikketiggende i det hele tatt. Det var et hjertesukk, og ikke så mye annet.

Du gjør kankskje ikke det, men jeg hørte bare "sutre, sutre, sutre".

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:19   #64
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.504
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg merker at jeg personlig (og nå snakker jeg som privatperson, hvis noen skulle finne på å lure) blir litt småsur her.

Ledelsen besluttet å gjøre en generell endring i prikkesystemet på FP, og som en del av det var det å begrense tilgangen til markedsplassen. På grunn av at akkurat denne delen kom til å ha en effekt på flere av medlemmene på markedsplassen så valgte ledelsen spesifikt å si i fra om endringen i relativt god tid på forhånd, for å unngå at medlemmene opplevde et plutselig bortfall av rettigheter. Endringen ble godt og grundig diskutert i den tråden som var på markedsplassen, og flere av medlemmene som hjertesukker her fikk også rikelig anledning til å hjertesukke der inne, og sikkert skaffe seg en hel rekke sympatiprikker som følge av hjertesukkingen. At HI ikke har fått med seg omleggingen er jo dumt for henne, men det sier vel kanskje også litt om både det å være aktiv på forumet og det å virkelig ha behov for markedsplassen.

Ja, 500 i innlegg og 500 i rykte er en del, spesielt den siste delen kan virke uoppnåelig for enkelte, men vi har flere gullegode eksempler på brukere som har klart å få til dette i løpet av kort tid, og da ikke bare fordi de er poppis eller kjenner mange. Lille Meg (beklager om jeg trekker deg inn, du får si i fra om du vil at jeg skal slette) er et kanoneksempel på en bruker som tråkker inn på FP, hiver seg inn i diskusjoner og ikke akkurat er enig med flertallet i en del tråder. Likevel blir hennes engasjement belønnet med ganske mange ryktepoeng, til tross for at hun nok fikk en av de heftigste mottakelsene på FP i forhold til antall rødprikker i starten. Og vi har flere sånne eksempler, både en tid tilbake og i nyere tid. Hovedessensen er er engasjement, at man gidder prøve og gir av seg selv og sine meninger, og står han av.

FP er i all hovedsak et diskusjonsforum, et sted hvor man kan få diskutere mange ulike temaer og man kan også få svar på helt supersmale temaer om man vil. I tillegg har ledelsen valgt å ha et litt utvidet tilbud til sine aktive medlemmer, som for eksempel mer private områder (medlemssalong 1 og 2), pedagodforum og også en markedsplass.

Jeg vil også legge til at modereringen av forumet skjer på frivillig basis, dette er ikke noe vi får betalt for å gjøre, men noe vi gjør fordi vi trives godt på forumet og vil være med på å sikre at forumet fortsetter med å være et sunt og levende forum, og fordi vi helhjertet støtter oppunder admin sin målsetning med det å ha et forum.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:20   #65
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Beklager at jeg brukte ordet mobbing, det var ikke alvorlig ment.

Egentlig prøvde jeg å være koselig med å si at folk her inne stort sett er snille og greie noe jeg også synes. Men da fikk jeg jo himmlinger fra 007 og svar fra Huldra om "Men søte og greie, er vel ikke det jeg forbinder med FP.

Her er de brutalt ærlige og seriøse. "

Det var derfor jeg brukte ordet brutale, men mente det ikke seriøst. Var mest ment som en fleip som Huldra også gjorde.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:22   #66
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Her er jeg faktisk helt enig med Nynne - skjønner ikke hvorfor hun får så mye pes i tråden her, jeg oppfattet henne ikke som prikketiggende i det hele tatt. Det var et hjertesukk, og ikke så mye annet. Og det er helt åpenbart en annen takhøyde for en del av de etablerte aktive når det kommer til hva som er greit å skrive - og f.eks. hva dere tillater at Nynne skriver.

Ah! Det var akkurat noe sånt jeg hadde tenkt til å poste i denne tråden. Men siden Darth allerede har skrevet det, så bare signerer jeg og sier meg helt enig.

jane er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:25   #67
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg er også veldig enig med Darth og jane i grunn.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:26   #68
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Av oss to tror jeg ikke jeg er den spydigste. Innlegget du postet før jeg kommenterte er jo til dels hånlig. Hva er du ønsker å oppnå, egentlig?

Jeg beklager virkelig om innlegget mitt virket hånlig det var i allefall ikke meningen!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:26   #69
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.677
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Beklager at jeg brukte ordet mobbing, det var ikke alvorlig ment.

Mobbing er veldig alvorlig, og om du ikke mener det alvorlig bør du la være å bruke det i en ikke-alvorlig sammenheng.

annemede er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 10:31   #70
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Mobbing er veldig alvorlig, og om du ikke mener det alvorlig bør du la være å bruke det i en ikke-alvorlig sammenheng.

Ja jeg har sagt at jeg beklaget at jeg brukte det ordet og kommer ikke til å bruke det igjen!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:34   #71
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.677
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Ja jeg har sagt at jeg beklaget at jeg brukte det ordet og kommer ikke til å bruke det igjen!

Flott!

annemede er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 10:35   #72
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Beklager at jeg brukte ordet mobbing, det var ikke alvorlig ment.

Egentlig prøvde jeg å være koselig med å si at folk her inne stort sett er snille og greie noe jeg også synes. Men da fikk jeg jo himmlinger fra 007 og svar fra Huldra om "Men søte og greie, er vel ikke det jeg forbinder med FP.

Her er de brutalt ærlige og seriøse. "

Det var derfor jeg brukte ordet brutale, men mente det ikke seriøst. Var mest ment som en fleip som Huldra også gjorde.

Jeg reagerte på den kommentaren fra 007 og tenkte at det var da i overkant surmaget reaksjon på noe som tydelig var helt hyggelig ment.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:43   #73
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tenke før man snakker/skriver har vel egentlig alltid lønnet seg. Tenke, generelt, lønner seg.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg blåser i prikketigging, men jeg har heller ikke sett "erfarne brukere" ty til personkarakteristikker av den typen Nynne forfekter her i tråden. For så å mene at motparten har ømme tær. Ny eller ikke ny, jeg synes det er drøyt.

Jeg syns det første innlegget ditt her er noe av det drøyeste jeg har lest på lenge. Og innlegget du oppfattet som hånlig, leste jeg som "unnskyld". Det er greit å være uenig med folk, men man trenger virkelig ikke å gå til angrep på folk. Ihvertfall ikke gå til personangrep fordi de går til personangrep.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:44   #74
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg rødprikket for sutring. For det er akkurat det jeg synes det var.
Nynne svarte med PM om at slike som meg gjør at nybegynnere ikke tør være her, og det beklager jeg at du mener, Nynne.

Jeg rødprikker konsekvent prikketigging, det har jeg gjort alltid og kommer alltid til å fortsette med. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:51   #75
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hm. Nå har jeg sittet halve formiddagen og lurt på hvor jeg leste at vi ble enige om å belønne prikketigging med rødt. Nå tror jeg kanskje det var Ru som var en av de jeg fant ut at jeg var enige med i diskusjonen i det minste, selvom jeg fremdeles ikke husker hvor den står hen. Og Agenten tror jeg også at jeg var enig med. :kilder - nei, det har vi ikke sett :

 
Gammel 24-06-11, 10:55   #76
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg rødprikket for sutring. For det er akkurat det jeg synes det var.
Nynne svarte med PM om at slike som meg gjør at nybegynnere ikke tør være her, og det beklager jeg at du mener, Nynne.

Jeg rødprikker konsekvent prikketigging, det har jeg gjort alltid og kommer alltid til å fortsette med. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om.

Ja jeg sendte deg en pm i steden for å rødprikke deg tilbake for det blir for barnslig

Det var dumt av meg å nevne det med 13 poeng og jeg angrer. Jeg har nok vært for lenge borte herfra og ikke fulgt med nok i forbindelse med prikking/tigging/tilganger etc. Skal ikke gjennta seg, lover!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:57   #77
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.504
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det er overhodet ingen konsensus på forumet om at prikketigging belønnes med rødprikking, men det er noen her som gjør det og noen som ikke gjør det. Det har vært diskutert mange ganger før og er ikke noe ledelsen har lagt seg opp i, tror jeg.

Generelt sett så får en uansett mange flere grønnprikker enn rødprikker som følge av prikketigging, og jeg mener at man bør gå i seg selv og vurdere om det virkelig er noe man ønsker å belønne. På grunn av at ryktepoengene blir, blant annet, brukt til å gi tilganger til enkelte deler av forumet, så er man på en måte med på å undergrave tankegangen bak ryktepoengene, som er for å gi tilbakemeldinger på innlegg man liker eller ikke liker. Synes jeg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:57   #78
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.893
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg lot være å rødprikke, men var svært nær. Jeg er hjertens enig med Adrienne sitt innlegg og kjenner jeg blir alvorlig lei av "stakkars meg som har for få innlegg/rykte"-sutring. Faktum er at reglene er endret. Man kan sette seg ned og hyle om det, eller man kan gjøre noe aktivt for å få tilgang. (eller handle på Finn)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:59   #79
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

For et engasjement!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:07   #80
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg har ikke sett ledelsesuttalelse om å rødprikke, nei. (Har jeg sagt det? Isåfall, beklager.) Jeg husker at vi hadde en lang diskusjon om det hvor mange etterhvert ble enige om at det var en grei ting å være konsekvent på å belønne negativt. Fordi prikkene gir adgang til å bli kjent med andres mer private innlegg, og slik tilgang er ment å være tillitsbasert, og tillit igjen er ment å komme til uttrykk gjennom ryktet man opparbeider seg. Så å be om grønnprikker uten å reelt delta ble det enighet mellom flere om at er greit å slå ned på da det er litt som å be om å få komme tett innpå folk uten å åpne seg litt selv.

(Inntil da var jeg ikke noe konsekvent på det, det var der jeg fant ut at det var en smart måte å se det på. Jeg praktiserer det ikke hundre prosent konsekvent nå heller, men jeg mener ihvertfall konsekvent at det er sånn det skal være.)

 
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no