Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Verste tv-program

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 08:29   #61
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verste tv-program

Paradise Hotel og Hotel Cæsar må være noe av det verste man sender på boksen.

  Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 09:08   #62
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det verste programmet må være Paradise Hotel. Har riktignok aldri sett annet enn klipp om programmet, men dog.

Ja, jeg får helt neller av å se reklamen, og må svitsje umiddelbart. Ellers kjenner jeg at jeg irriterer meg stort over reklamene for det nye programmet "med blanke ark". La oss lage underholdning av skolesvake elever, liksom. Usj!

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 11:29   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.801
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste tv-program

Ja, jeg lurte litt på den den "Med blanke ark". Jeg så bare reklamen så vidt. Hva går egentlig konseptet ut på?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 12:51   #64
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste tv-program

God kveld, Norge.

Og God morgen, Norge med disse to:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 14:21   #65
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg lurte litt på den den "Med blanke ark". Jeg så bare reklamen så vidt. Hva går egentlig konseptet ut på?

samle sammen en gjeng skolesvake elever og profilere "superlærere" som skal gi de en ny start og lære de det de ikke kan, og så kan vi sitte å se på å le henholdsvis av de dumme ungene som ikke greier å lese skikkelig engang, eller av de sjanseløse vanlige lærererne som ikke greier å lære de å lese, alt etter som hva som passer :fres:

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 14:24   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.801
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste tv-program

Ah, hvilket sjarmerende konsept.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 15:23   #67
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

samle sammen en gjeng skolesvake elever og profilere "superlærere" som skal gi de en ny start og lære de det de ikke kan, og så kan vi sitte å se på å le henholdsvis av de dumme ungene som ikke greier å lese skikkelig engang, eller av de sjanseløse vanlige lærererne som ikke greier å lære de å lese, alt etter som hva som passer :fres:

  Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 15:27   #68
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Mitt værste tv-program har ikke begynt å gå enda, men jeg bare vet at sjekkeprogrammet på TV3 med Pia Haraldsen og mora Jasmin kommer til å bli helt krise .

Huff ja!!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 16:23   #69
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verste tv-program

Paradise Hotel, Charterfeber, Hotel Cæsar, Karl & Co, Paris Hilton og Playboy girls eller hva det heter. Har ikke sett noen av seriene, men det holdt i massevis å se reklamen for programmene.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 16:51   #70
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.380
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste tv-program

Hotel Cæsar, Karl og co, Allsang på Grensen, God Kveld Norge (sladderen er Ok, programlederen er det ikke...) de aller fleste reality- serier. (Har fulgt med på Farmen og noen sesonger av Jakten på Kjærligheten- de går an.)
Ellers misliker jeg de fleste TV2-program der programlederen på en eller annen måte alltid havner i fokus, selv om h*n egentlig ikke skal gjøre det. Dorthe er et prakteksempel, men det finnes mange flere.
Alle disse fantastiske svisj-svajs (aner ikke hva de heter alle sammen) programmene på TV-Norge og TV3, med hjernedøde spørrekonkurranser og programledere som også er helt... , er også fryktelige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:03   #71
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

God kveld, Norge.

Ja, hvordan kunne jeg glemme! Hater sånn sladreprogrammer.

Jeg må også nevne Paradide Hotel og playboy mansion. Ellers er det vanskelig å komme på noe for jeg ser nesten aldri på tv. Ser heller en film eller leser ei bok. Det er så mye fordummende søppel som sendes, gidder ikke fylle hjernen med sånt hjernedødt skvip. Hvis jeg ser på er det som regel Discovery, National Geographic eller Animal Planet. Og så ser jeg litt på Hotel Cæsar Moro, for det er så fantastisk elendig!

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 17:04   #72
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verste tv-program

Enig med Skvetten...-og plusser på Charterfeber, Karl & co og Ungkaren 20 vs 40

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Paradise Hotel og Hotel Cæsar må være noe av det verste man sender på boksen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 22:24   #73
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.033
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verste tv-program

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

samle sammen en gjeng skolesvake elever og profilere "superlærere" som skal gi de en ny start og lære de det de ikke kan, og så kan vi sitte å se på å le henholdsvis av de dumme ungene som ikke greier å lese skikkelig engang, eller av de sjanseløse vanlige lærererne som ikke greier å lære de å lese, alt etter som hva som passer :fres:

Hårreisende på alle måter. På reklamen for programmet var det jo veldig unge barn som er med. Barneskolealder. Det skulle ikke vært lov..

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:33   #74
Kinita
Fullverdig medlem
 
Kinita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 36
Kinita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Verste tv-program

Hotell Cæsar!!!
Grøsser bare ved tanken.
Dårlig handling med hakkete dårlige norske skuespillere.


*grøsser igjen*

__________________
Kinita og guttungen 02.
Kinita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no