Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kroppsfasong - hvordan er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 11:06   #61
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Som en planke; flat på alle sider.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:14   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg blir med Skremmern i formløs-klubben. Eller nei, en del mer hofter og lår nå enn sist jeg vurderte kroppsfasongen min på forum.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:24   #63
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg ble da:
"You are a Racy Ruler!
Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun. Racy Rulers can suffer a little lack of the curvaceousness."

Tunikaer med skjæring rett under puppene kler jeg ikke, gravid liksom...eh.. Men rette tunikaer med belte i livet går fint!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:25   #64
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Elinblu du har timeglass figur. Du har fin figur.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:39   #65
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg ser sånn ut bakfra, og aner virkelig ikke hva slags kroppsfasong jeg har. Kanskje jeg finner det ut nå?


Sist redigert av Fruktflua : 01-05-10 kl 14:50.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:48   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.330
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Elinblu: Du er et nydelig og veldig nett timeglass. (Og jeg har sett deg i virkeligheten også, så dette er Sannheten)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:07   #67
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Elinblu: Om du er en pære, så er du iallefall ikke en kjøttfull og herlig en - hadde jeg sett en pære i butikken med så lite variasjon mellom toppen og bunnen, så har jeg vært skeptisk. Jeg har definert det som et timeglass tror jeg. Du er iallefall ikke en tyyyypisk pære. Kanskje et timeglass som tangerer en pærefasong

Uansett: Vi har alle våre demoner.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:24   #68
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Litt sånn firkantet timeglass tror jeg vil være rett og si.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:28   #69
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg ser sånn ut bakfra, og aner virkelig ikke hva slags kroppsfasong jeg har. Kanskje jeg finner det ut nå?

Du ser høy og slank ut, Fruktflua, samtidig som du har fin midje - var det ikke en betegnelse på et litt høyt, smalt timeglass i den typologien, tro?

Takk for tilbakemeldinger på bildet mitt, damer. Pæretendensene er nok enda mer påfallende bakfra, ser jeg, men det stemmer at jeg ikke har særlig smale skuldre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:29   #70
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er litt sånn michelinmannenaktig. Litt mindre overarmsmuskulatur, en god del større brystparti.



Beveger meg sakte men sikkert over mot type Keiko/badeball da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:35   #71
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

av Elinblu sine tegneferdigheter. Jeg vil ikke kalle deg en helt pærete pære. Du er mellom timeglass og pære synes jeg, for skuldrene dine er omtrent som hoftene ser det ut til av bildet. Om man har små pupper får så være, de vokser jo ikke i bredden (før de blir gigaschvære da).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:38   #72
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg har forresten smal midje og bredere hofter og skuldrene er omtrent som hoftene. Har små pupper da, så blir vel ikke helt timeglass, mer som en x egentlig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 13:17   #73
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Fruktflua, bildet ditt var litt mørkt men det ser ut som at skuldrene dine er omtrent like brede som hoftene? I så fall er alternativene timeglass (som har en markert midje) eller rektangel (som ikke har markert midje), eller et sted i mellom. Ut fra bildet vil jeg tippe at du ligger i mellom. Jeg ser kurver hos deg, men det går ikke fullt så mye ut og inn som f.eks. hos Elinblu. Stemmer det, synes du?

(Jeg ligger midt mellom timeglass og rektangel, og det ser ut som du har mer markert midje enn meg, så du ligger sikkert nærmere timeglass. Det er litt vanskelig å se på bildet).


Sist redigert av konsulenten : 27-04-10 kl 13:31.
  Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 13:18   #74
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er nok en pære ja. Rumpe og lår dame. Mangler pupper etter amming.
Får ta bilder senere i kveld.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 13:38   #75
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Fruktflua, bildet ditt var litt mørkt men det ser ut som at skuldrene dine er omtrent like brede som hoftene? I så fall er alternativene timeglass (som har en markert midje) eller rektangel (som ikke har markert midje), eller et sted i mellom. Ut fra bildet vil jeg tippe at du ligger i mellom. Jeg ser kurver hos deg, men det går ikke fullt så mye ut og inn som f.eks. hos Elinblu. Stemmer det, synes du?

(Jeg ligger midt mellom timeglass og rektangel, og det ser ut som du har mer markert midje enn meg, så du ligger sikkert nærmere timeglass. Det er litt vanskelig å se på bildet).

Det stemmer ganske bra, ja. Jeg merker jeg er fullstendig blind på å skulle beskrive meg selv kroppslig, jeg synes det er veldig vanskelig, så synspunkter er jeg glad for i forhold til f.eks kjolekjøp til sommeren.

Her er et (elendig og mørkt) bilde forfra, og selv jeg kan se at jeg bare ser lang og henglsete ut på det bildet.


Sist redigert av Fruktflua : 01-05-10 kl 14:50.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 16:30   #76
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er vel et timeglass. Jeg hadde hatt perfekt kropp til kjoler "fra gammelt av", med stramt korsett og strutteskjørt. Jeg er smal oventil/midja, har litt pupper, brede hofter, sprettrumpe og ganske formfulle lår.

Litt som figuren helt til venstre her. Synes ikke det var stor forskjell på timeglass og pære da men.



(Timeglass - eple - pære eller høy/tynn)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 16:31   #77
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det stemmer ganske bra, ja. Jeg merker jeg er fullstendig blind på å skulle beskrive meg selv kroppslig, jeg synes det er veldig vanskelig, så synspunkter er jeg glad for i forhold til f.eks kjolekjøp til sommeren.

Her er et (elendig og mørkt) bilde forfra, og selv jeg kan se at jeg bare ser lang og henglsete ut på det bildet.

Du er vel rimelig "høy og tynn" vil jeg tro?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 16:36   #78
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg tror jeg er pære, sånn under alt det andre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 16:48   #79
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vel, testen det var linket til her mente jeg så ut som Nicole Kidman, så da trenger jeg vel ikke utdype? / Jeg er usikker på hvilken frukt jeg minner mest om. Jeg har liksom de samme problemområdene som alle andre, det er typisk mage og rompe/lår som ikke vil samarbeide. Men sånn generelt er jeg spedbygget, men har altså lært meg å samle på fett med årene.

Nicole her også.

Og jeg er også spedbygget, men har lært meg å samle fett med årene. Irriterende nok

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 16:51   #80
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eller glem det, ingen badeball. Derimot bewitching butterfly. Oh yeah, come to mama.

Jeg ble en sommerfugl jeg også. Jeg og Tyra Banks, liksom.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no