Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du hjemme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 19:36   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg har en blanding av fransk landstil og shabby, men ikke chic, dvs. jeg liker ikke fjollete blondekanter på alt som er av puter og pledd, ei heller sløyfer og hjerter på alt og ikke noe. Jeg har mye hvitt tre, sølv, fattigmannssølv,noen få helt mørke koloni-møbler, fil a fer, gjennomsiktig glass, lykter, grønne planter, olivenkranser, marine detaljer i form av noe Lexington-flagg-greier osv. m.m. Skal se om jeg får tatt og lagt inn bilder etter hvert.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:38   #62
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Noen flere bilder.

Den kommoden passet ikke der. Selge?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:44   #63
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg vet ikke helt. Noe i retning maximalisme, men men noen uventede møbler. Har hvite vegger i gang, stue, kjøkken og oppgang + gang oppe. Gulvet nede er kirsebær. Stuebord er kirsebær m/smijernsføtter. Mye snurr og dilldall på dem. Liker snirklete ting, elegante ting. Liker sort og hvitt. Kontrast. Har hvite gardiner med store sorte blomster nå. Liker blondeduker, snirklete vasker og skåler med føtter og snirklete lokk. Arvede ting er supert. Loppemarked likeså. Liker ikke enkle ting. Ønsker meg en gedigen smijernslampe over spisebordet. Badet er dog i enklere stil. Lys isblått og møbler i mørkebrunt. Barnas rom skal bli litt sånn i bondestil. Holder på med dem. Så det er litt av hvert, men trives i det. Håper bare på ny kjøkkeninnredning etter hvert. Da blir det nok noe som er lett å rengjøre, men samtidig litt klassisk og stilig. Glasskap og diverse.

Vi har nok som en del andre her også mye rot her og der. Jeg tar noen tak stundom, men i det daglige preges huset av at vi bor her. Barna har veldig mye leker i stua, og selv om vi rydder så er de jo absolutt synlige. Spisestuebordet brukes sjeldent, og er derfor Barbieleir eller Ponnypark, alt etter som hva storesøster leker med. Men det skal ryddes til jul. Vi har ikke noe pyntehjem. Skulle nok hatt det mer strigla, men det fungerer. Synes likevel vi har en slags stil, selv om den ikke er 100% som andres. Så lenge vi trives, så er det jo greit.

To bilder fra stua. Hadde det ganske ryddig, da det var bursdag på gang.


Sist redigert av Dronningen : 26-10-07 kl 20:14.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:47   #64
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Her er det nok den enklere stilen som råder, men likevel ikke kaldt. Bøker, kunst betyr mye for meg. Det gir varmen i stuen vår.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:51   #65
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Ingen stil, dessverre.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:51   #66
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Den kommoden passet ikke der. Selge?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:57   #67
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har en blanding av fransk landstil og shabby, men ikke chic, dvs. jeg liker ikke fjollete blondekanter på alt som er av puter og pledd, ei heller sløyfer og hjerter på alt og ikke noe. Jeg har mye hvitt tre, sølv, fattigmannssølv,noen få helt mørke koloni-møbler, fil a fer, gjennomsiktig glass, lykter, grønne planter, olivenkranser, marine detaljer i form av noe Lexington-flagg-greier osv. m.m. Skal se om jeg får tatt og lagt inn bilder etter hvert.

Mye av det høres ut som slik jeg liker. Vil gjerne se bilder!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:10   #68
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Her er noen bilder av min stil: Satser på litt mer innslag av fransk landstil ettehvert







__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:12   #69
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Ikea og arv. Og bøker. Og det har gått bra med meg. Kjøkkenet mitt er fint, og badet er på gang til å bli fint, og etter vi fikk vaskehjelp er det i hvertfall ganske rent og fint.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:21   #70
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg har en gammel mørkegrønn salong fra ekornes. Stockholm. Svart veggseksjon med dekor i naturfarget eik. Den er helt enkel. Et spisebord som jeg har hatt siden barna var små, med merker etter små tenner, og gafler og kniver. (skulle tro de tenkte å spise bordet. Salongbordet er en utskiftbar sak i lys bjørkefolie. Kjøpt bare for å ha et bord. Hvitt gulvteppe. Hvite vegger. Pynten som fins er noen malerier jeg har arvet, og noen jeg har fått i gave.Ellers står det masse grønnplanter her, to flasker vin, to elefanter, 7 telysestaker i rødt og sort, en statue av Tutankahmon, og en diger gulvurne kjøpt i Malaysia. Og så ligger det bøker over alt. Det vil si, det som fins av veggplass på soverommet mitt og i gangen er fylt opp med bøker, og ellers ligger de i stabler rundt omkring. Ønsker meg en større leilighet. Et helt hus helst. Med bibiliotek.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:23   #71
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Ikea og litt annet. Kjøpt mye brukt. Har gjort det til en greie å få det finest mulig for minst mulig penger.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:25   #72
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ikea og litt annet. Kjøpt mye brukt. Har gjort det til en greie å få det finest mulig for minst mulig penger.

Pastill har vist fram heimen før, og jeg synes hun har det skikkelig lekkert hjemme!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:28   #73
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Har fortsatt studentmøblene vi, salongbord og 70-talls stressless fra Fretex, ikea møbler og teak møbler som pappa hadde i ungkars redet sitt. På en eller annen merkelig måte syns jeg det er koselig, og vi har en plan om å lage en lav hylle i leka stein med plank over, under skråtak på stua, tror det vil bli bra.

Har egentlig ikke noen stil, liker lyse møbler, hater furu, elsker gamle teak møbler og alt som er billig/arvegods/gratis (sunnmøring...)

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:28   #74
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

En blanding av mye rart, vil jeg si. De mange bøkene våre har fått en sentral plass, og det gir nok et litt rotete inntrykk. Vi liker - og har til en viss grad prøvd å følge - en minimalistisk stil, men den er langt fra rendyrket. Jeg er svak for sterke farger, og det bærer også interiøret preg av. Som basis har vi hvitmalt panel, eikegolv, og sterke innslag av mur og stål.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:32   #75
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Pastill har vist fram heimen før, og jeg synes hun har det skikkelig lekkert hjemme!

Takk..
Prøver overbevise venner og kjente om at man ikke trenger bruke masse penger for å få det koselig.... Prislappen skal jo kastes liksom.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:34   #76
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Vi har det praktisk og funksjonelt med rene linjer og ryddige flater. Det er mer minimalistisk enn maksimalistisk, uten at minimalismen i seg selv er et mål. Det eneste som er et mål er å ha et hus som er lett å holde presentabelt, og foreløpig ser det ut til at vi har klart å få til det.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:51   #77
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Den kommoden passet ikke der. Selge?

Hvis du er interesert i den og den passer bedre hos deg, så kan du få kjøpe den for vi har flere i butikken vår.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:54   #78
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Pris, pris, pris, pris.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:04   #79
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg er minimalist av natur og har alltid vært det. Jeg elsker luft, rom, struktur og orden. Jeg bare er sånn. Det er ikke bare positivt, men jeg sliter ikke akkurat med det heller. Jeg synes tingene kommer best til sin rett når de ikke er omgitt av for mange andre ting, og dessuten virker det ryddigere og det er lett å holde rent.

Det er ikke dermed sagt at det trenger å være upersonlig og kaldt. Jeg kan ikke tenke meg å bo i et hus som virker helt sterilt, med mye svart og hvitt og stål. Jeg liker stål, men i avgrensede mengder. Svart er ikke tingen for meg. Vi har lyse vegger og parkett, men vi har f.eks. brun sofa, kunne ikke tenke meg svart. På den andre siden er ikke trepanel noe for disse husene heller.

Rekkehuset vi bor i er veldig funkisinspirert og fra 1975. Det er et stort felt med hus av samme type vi bor i, og i området her er husene både elsket og hatet. Feltet har fått en arkitekturpris, men veldig mange i byen synes det ser latterlig ut.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:21   #80
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Salg på ikea.. Men snart ny stue

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no