Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønskeliste!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 14:05   #61
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønskeliste!

Jeg ønsker meg, og trenger, for høsten/vinteren:

- en svart kåpe (kjøpte meg lang dunjakke i fjor så det er en litt finere kåpe jeg trenger i år)
- nye svarte støvletter. Med litt hæl, og som er enkle og fine.
- nye jeans (men det er en nesten umiulig oppgave å finne med min kropp)

- ellers en lekker ny kropp (i alle fall en ny fin mage) som jeg ikke trenger å skjemmes over når jeg skal gå i bikini på Mauritius i november

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 14:32   #62
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønskeliste!

Disse ønsker jeg meg:

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:12   #63
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønskeliste!

Åååå! Jeg har forelsket meg i disse støvlettene fra Acne:



Lurer på om jeg får leggene mine oppi de der? :drømme:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:13   #64
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønskeliste!

Ser jo nå at det er de samme som Claire viser i innlegg lenger opp.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:19   #65
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønskeliste!

De støvlettene fra Acne, er de litt platå eller bare ser det slik ut? :vil opp her i verden:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:22   #66
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskeliste!

I vinter skal jeg ha disse klassiske støvlettene fra ViaVai:

Jeg trenger også en ny dunkåpe/lang dunjakke. Fant ingen fine i fjor.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:23   #67
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskeliste!

Wow

Den var lekker Elinblu.
Hvor fant du den?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:29   #68
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den var lekker Elinblu.
Hvor fant du den?

Tror jeg bare søkte på bilder av "emerald dress", så jeg vet ikke engang om den er til salgs, dessverre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 14:20   #69
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

De støvlettene fra Acne, er de litt platå eller bare ser det slik ut? :vil opp her i verden:

Ja det er litt platå, ca 2 cm står det visst. 9 cm hæl så det blir 7 cm effektiv hæl.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:44   #70
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ja det er litt platå, ca 2 cm står det visst. 9 cm hæl så det blir 7 cm effektiv hæl.


De var rålekre!!!
Hvor får man kjøpt disse? Anelse om pris?

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:45   #71
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sv: Ønskeliste!

Ser de finnes på nett, men jeg liker best å handle i butikk.

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:49   #72
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Disse ønsker jeg meg:

Det gjør jeg også.
Eller de som har høy hel.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:57   #73
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskeliste!!

1. Sammenhengende søvn.
2. Alvekjole
3. Noen kule sorte høye støvler uten hæl, som er gode å gå i.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:57   #74
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Kaktus

Disse ønsker jeg meg:

Fiiiine!! Hva koster de?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:58   #75
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskeliste!

1500,-

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 18:12   #76
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskeliste!!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kjole frå SiriS eller Tulip står høgast på mi liste.

Og den er jaggu på vei i posten!

Kva skal eg ønske meg no skal tru? Jo, ei fin klokke! Har ikkje brukt klokke på 20 år, så ane ikkje kva eg skal gå for.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 18:12   #77
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskeliste!

Ønsker meg veldig denne jeg

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 18:47   #78
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.




Jeg ønsker meg den kroppen

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 19:43   #79
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg ønsker meg den kroppen

Og den koster bare 75 USD ser jeg nå. Hmmmm.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 20:39   #80
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.822
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

De var rålekre!!!
Hvor får man kjøpt disse? Anelse om pris?

Jeg har ikke sett de i noen butikk, men har heller ikke sett etter de enda. Acne har en shop i Grønnegaten her i Oslo. De har de nok sikkert der. Jeg kommer nok til å se etter dem når jeg skal finne meg støvletter om litt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no