Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 13:19   #61
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Endel vogner har jeg jo hatt - alle kule å se på, noen også flotte i bruk. Dem som IKKE var det var definitivt Quinny Buzz og Mutsy 3-rider. Håpløse.

Og så har vi en sykkelfestegreie... ment å kunne hekte på en barnesykkel i "tog" med en voksen sykkel lett av og på i hhv nedover og oppoverbakker. Fikk helt angst av monteringsanvisningen (og jeg er ingen kløne, assa) så den ligger i esken fremdeles.

BebeConfort bilsetet vårt var egentlig genialt, kunne brukes for- og bakover og man kunne justere trinnløst både setevinkel OG setebredde... men hva hjelper det når setebeltespennen var HÅPLØS i bruk? Umulig å se hvordan den "hørte sammen" på en måte. Gud hvor vi fiklet med den greia.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:19   #62
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Coneheads vs. apeman?

Noe slikt, ja. Hva tror du vi får hvis vi parrer dem?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:40   #63
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Reima tec blir jeg aldri å kjøe igjen, ikke var det vanntett og så ble det hull i dressen etter 3 timer ute i barnehagen.

Kamik waterbugsene turbo hadde i fjor fungerte fint fra oktober til januar. Varme var de hele tiden, men når patsen mellom "sålen" og skaftet var slitt bort så lak de som en sil imellom gummi"sålen" og skaftet. Måtte imrignere de hver kveld.
Men skoene var jo varme, lette og gode. Men ikke mye vanntette. Vet flere her som klaget på de skoene. Kan ha vært dårlig parti... Hvem vet hehe

Skofus tex skoene hadde han første vinteren han gikk, da var han 1 1\2 år, greie sko, ikke så varme, foret ble fort slitt men vanntette, men veldig glatte såler. Turbo hadde problemer med å holde seg opprest på hardsnø.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 01:10   #64
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Ecco vintersko kjøpte jeg engang, de passet ikke i det hele tatt til min eldste sønn. Måtte jo ha spikerføtter for å få de nedi jo.

Bbybjørn bæresele ble brukt mye her i huset, til mellomste og minste. Hadde ikke til eldste.
Ikke fullt så lenge på minstens som gikk fra å gå ned i vekt når han var 3 mnd til å bli smørbukk på kort tid. Men den ble brukt til han var godt over 6 mnd.
Ammeputa mi var en befrielse å få i hus når jeg hadde mellomste hengende i puppen. Fant aldri god stilling og hadde nakker som var knallvonde. Elsket ammeputa mi,og fylte i flere kuler da jeg skulle ha minsten og den ble brukt maaaasse.

Stellevesker har jeg liten peiling på, for jeg har sydd mine egene for å få de akkurat som jeg vil ha de. Har sydd to (til meg selv og litt flere til andre) Denf ørste var sånn som jeg ville ha den når jeg sydde den, men etter en tids bruk fant jeg ut at det IKKE var sånn jeg ville ha den. Men kjekk som reserve på ferie var den.

Stelelkommoden med badekarog hjul var delvis et dårlig kjøp. Badekaret ble fort alt for lite pga den skrånende ryggen ( som var totalt ubrukelig i starten, og når den kunne vært grei var ungen for stor) Hjulene tålte ikke å stå på et bad med helling mot sluket... De knakk i tide og utide.
Men stellekomoden er i bruk den, uten hjul står den nå på rommet til minsten og er til oppbevaring av leker. Stellematta oppå måtte byttes etter unge nr 1, og den nye ble etterhvert sølvfarget av gaffateip i hjørnene.

Ellers har jeg vel ikke kjøpt så mange veldig dyre ting.
I allefall har det jeg har kjøpt holdt seg eller jeg har fortrengt de dårlige kjøpene.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:03   #65
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Alt fra nøstebarn. Jeg handler ikke der lenger. Etter å ha vasket tøyet HELT etter anvisningen krympet det fortsatt 1-2 størrelser, og ikke fikk jeg noen penger tilbake hos nøstebarn heller, for de påstod jeg måtte ha vasket det feil.

Jeg handler også alt ulltøy hos spar kjøp nå. Billig og bra.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:33   #66
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Geox kjøpte vi også til Lille B i sommer, og tenkte det ville være genialt med den hullete sålen. Etterhvert nektet han å gå med dem. Grunnen var at småstein satte seg fast oppi de små hullene og ramlet ikke ut når vi ristet skoene for sand. Til slutt måtte jeg ta ut sålen hver morgen og sitte med nål for å få ut steinene som stakk han under føttene. Kjøper ikke sånne igjen.

Høres kjent ut, har akkurat samme opplevelsen selv.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:37   #67
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg kjøpte en Janevogn i fjor sommer, og det er den verste vognen jeg har vært borti. Den er skikkelig skeiv og drar utrolig mye til venstre, uavhengig om jeg har framhjulet i fri eller låst posisjon. Understellet har blitt skiftet en gang, hjulet har blitt reparert tre ganger og kalesjen har blitt fikset en gang. Likevel så er den like ubrukelig nå som før de reparerte den. Jeg sa i fra sist gang jeg var der og hentet vognen at neste gang noe skjedde så skulle de få hele dritten i retur, og jommen meg må jeg ikke inn igjen. Heldigvis var det 40% på vognen da jeg kjøpte den, så den kostet meg ikke mye, men mye nok.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:14   #68
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg er veldig fornøyd med nøstebarnproduktene, jeg. Jeg vasker dem på håndvaskprogrammet i maskinen (Bauknecht) og setter dem jevnlig inn med lanolin. De av mine nøstebarnting som er blitt ødelagt er det min egen mor som har fått til. Hun har en sentrifuge som har 1600 omdreininger. Det var DEN ullfleece-lua

Nå kjøper jeg stort sett bare sokker, de stripete ullbuksene, ulltrøye og sånn der. Ellers går det i Troll-undertøy som jeg er kjempefornøyd med.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:25   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nå kjøper jeg stort sett bare sokker, de stripete ullbuksene, ulltrøye og sånn der.

Åh, de stripete ullbuksene er så fine! Også er det så greit at man kan kjøpe dem kjempestore og bare brette dem dobbelt. Lille B hadde brett helt opp til skrittet i fjor. I år går den vel til knærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:42   #70
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg ble skuffet over Nøstebarn pysjen (hel dress) som ble, etter kun kort tid, veldig vid i halsen slik at han nesten kom seg ut av pysjen om natta.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 17:36   #71
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Alt fra nøstebarn. Jeg handler ikke der lenger. Etter å ha vasket tøyet HELT etter anvisningen krympet det fortsatt 1-2 størrelser, og ikke fikk jeg noen penger tilbake hos nøstebarn heller, for de påstod jeg måtte ha vasket det feil.

Jeg handler også alt ulltøy hos spar kjøp nå. Billig og bra.

Er det lov å spørre hvordan du vasket det? Brukte du iskaldt vann til å skylle i? Jeg har aldri opplevd at denne ullen krympet, verken ved hånd- eller maskinvask.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 17:42   #72
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

*****


Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:02.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:21   #73
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Nei, skal man det? Det sto det ikke på vaskeanvisningen.

Nei, man skal ikke det. Det er liksom da man står i fare for å krympe plaggene. Jeg forstår ikke hvordan du har klart å krympe noe som helst ved å følge anvisningen "håndvask max 30 grader"?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:27   #74
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg ble skuffet over Nøstebarn pysjen (hel dress) som ble, etter kun kort tid, veldig vid i halsen slik at han nesten kom seg ut av pysjen om natta.


Det samme opplevde jeg med nøstebarn boddyene turbo fikk da han var pitte lten

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:20   #75
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Da jeg kjøpte Nøstebarn-klær var vaskeanvisningen håndvask. Det sto at man kunne vaske på ullprogram i maskin på eget ansvar. Siden jeg ikke er interessert i å ha klær i daglig bruk som må håndvaskes, prøvde jeg å ta en av bodyene i maskin. Den ble helt krympet og ødelagt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:45   #76
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Har hatt en nøstebarn pysj, den ble litt vid i halsen ja, men ellers var jeg kjempe fornøyd med den.
Noe jeg ikke har vært fornøyd med, kommer ikke på noe i farta

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:20   #77
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

*****


Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:58.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:38   #78
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Nei, ikke jeg heller. Det er derfor jeg er så skuffet over nøstebarn.

Du har kanskje et unikt talent.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:50   #79
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.915
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Teutonia Y2K/2 2003 modell! Ble ødlagt ganske fort!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:51   #80
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

*****


Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:58.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no