Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Navneliste

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 20:56   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneliste

Mye lekkert! Jeg fant ut at en mann på nye jobben min i dag faktisk heter Matz. Det er jo litt zphezyelth.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:58   #62
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

jeg var russ på Kongsbakken. (For øvrig i 1989.)

Det var jeg og. Kjenner vi deg, Zol?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:04   #63
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var jeg og. Kjenner vi deg, Zol?

Neppe. Men kusina mi var russ på Kongsbakken i 1989. Og i 1988. Og i 1991. (Det er tre forskjellige )
Jeg var russ på Tromsdalen noen år etterpå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:04   #64
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navneliste

Aldri og Addias , og kanskje en frøken Vilikke?

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:24   #65
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navneliste

Er det ikke påfallende mange Nordleninger i denne "rare-navn-tråden" til Mim? Vil det si at det i Nord Norge finnes flere spesielle navn, eller at vi er spesielt interessert?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:27   #66
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Jeg kan ikke komme med SÅ spesielle navn, men det er jaggu meg noen rare navn-kombinasjoner også her oppe..

jeg nevner:

Frank Odd
Kurt Sverre
Ole Bjørn
Harald Ove
Agdar Trond (som forøvrig er i nær slekt med Frank Odd)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:30   #67
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navneliste

"Navnet skjemmer ingen" er det vel noe som heter ... Vet nå ikke helt det.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:06   #68
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sier du det? Morsomt. Jeg har aldri sett Heismann Hå, men jeg vet hvem Stein Elvestad er. Teofelia, det gjør vel du også, hvis du husker ham?

Han vet jeg og av, han har bodd her i byen i mange år.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:19   #69
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Navneliste

Min skulle hett Aldri Jacobsen.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:34   #70
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Same husker jeg ikke, men det høres plausibelt ut. De hadde en revy som het ... hva i all verden var det? Elvestad, russeformannen, og bilreparatøren vår?

Rødbrusteateret, sammen med Elia.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:40   #71
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Rødbrusteateret, sammen med Elia.

Kom ikke Rødbrusteateret litt senere? (Og kjenner jeg deg, forresten?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:50   #72
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Her var det litt å ta tak i! Et tullenavn en venninne og jeg har brukt er Malthe Grevenpop så det er jo morsomt at de kom opp her. Vi har forøvrig en Hjalte i familien. Han er dansk, men født i 2005

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:57   #73
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kom ikke Rødbrusteateret litt senere? (Og kjenner jeg deg, forresten?)

Tror ikke du kjenner meg. Du må nok være 4 år eldre enn meg. Jeg var (rød)russ i Tromsdalen i 94.

Kjapt søk om Stein Elvestad: http://home.no.net/steinelv/Websted/...wegian%29.html

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:59   #74
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Tror ikke du kjenner meg. Du må nok være 4 år eldre enn meg. Jeg var (rød)russ i Tromsdalen i 94.

I så fall er jeg antagelig 5 år eldre enn deg. (Med mindre du begynte et år for tidlig på skolen eller tok videregående på bare to år, eller noe slikt.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:03   #75
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I så fall er jeg antagelig 5 år eldre enn deg. (Med mindre du begynte et år for tidlig på skolen eller tok videregående på bare to år, eller noe slikt.)

Uuuups! Skrivefeil, ikke regnefeil. Var russ... Nei. Faktisk tenkefeil. Tenkte 93, men var faktisk russ i 94... Snakk om å være trett!

Jeg har feil og du har rett.

Det med same - er det filmen Svidd Neger dere tenker på?

(Snakk om å kuppe en tråd...)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 06:47   #76
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navneliste

Seh der. Tromsdalen ja. Godt det er flere fra rett sida her.

:myse på:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:57   #77
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Seh der. Tromsdalen ja. Godt det er flere fra rett sida her.

:myse på:

zol: Vi har jo møttes, religiøs som vi er.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:04   #78
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneliste

Min tippoldefar het Osof!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:14   #79
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Zol: Er du også nordlending, eller? Hilmar og Andor og Pedrikka kan jeg ikke se for meg at man heter andre steder i landet.

Jeg kjenner en som heter Andor, og han er trønder

Har ofte lagt merke til at nordlendinger velger litt spesielle navn til sine barn. Om jeg leser i blad og jeg ser et merkelig navn, så må jeg med en gang sjekke hvor de kommer fra....og det er ikke sjelden at de faktisk er fra nordnorge Det kan jo være tilfeldig?

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:59   #80
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navneliste

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg kjenner en som heter Andor, og han er trønder

Har ofte lagt merke til at nordlendinger velger litt spesielle navn til sine barn. Om jeg leser i blad og jeg ser et merkelig navn, så må jeg med en gang sjekke hvor de kommer fra....og det er ikke sjelden at de faktisk er fra nordnorge Det kan jo være tilfeldig?

På en plass i Troms dukket det faktisk opp en hel del Chrystal, Blake og andre Dynasty-navn på 80-tallet. (Skrives Dynasty sånn?)


Red: Sjekket med SSB, men det var få som het Chrystal og Blake. Merkelig. Husker til og med at det var en avisreportasje om det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no