Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 11:57   #61
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Minsten har arvet en del etter sin storesøster. Bla en lyseblå vårdress med rosa detaljer. Han er fin i den.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:02   #62
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Hadde guttene mine villet hatt noe rosa så hadde jeg kjøpt skjorte eller piquét. Synes det ser for dumt ut å la gutter gå i utpreget jentetøy.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:02   #63
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

:sporer av: Sko skal man vel være litt forsiktig med å arve?

Aller helst skal de ikke arves i det hele tatt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:03   #64
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hadde guttene mine villet hatt noe rosa så hadde jeg kjøpt skjorte eller piquét. Synes det ser for dumt ut å la gutter gå i utpreget jentetøy.

Er det tilsvarende dumt å la jenter gå i utpreget guttetøy? :snerpe:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:04   #65
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det tilsvarende dumt å la jenter gå i utpreget guttetøy? :snerpe:

Nei, det er mer akseptert. Jenter kan liksom gå i alt, de.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:07   #66
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nei, det er mer akseptert. Jenter kan liksom gå i alt, de.

Enig. Det er ikke bare akseptert, det er tøft og kult …

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:11   #67
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Enig. Det er ikke bare akseptert, det er tøft og kult …

Jepp. Når storesøster nekter å gå i kjole og heller vil ha genser med dødninghode på, får hun det. Vi får se hvordan jeg reagerer når lillebror blir stor nok til å mene noe selv - og om han da kommer til å ønske seg rosa ballettkjole...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:13   #68
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Enig. Det er ikke bare akseptert, det er tøft og kult …

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:17   #69
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Hadde gitt han rosa støvler jeg og.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:18   #70
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

[quote=Gaia;320665][quote=Trulte;320574]
Men de rødrosa ecco goretexene storesøster har i år tror jeg han sikkert arver, siden ikke de er så typisk rosa.

Sitat:


:sporer av: Sko skal man vel være litt forsiktig med å arve?

Det er sant. Særlig sko i skinn for de former seg etter foten. Støvler og vintersko som ikke er skinn er ikke sååå farlig. Men ideelt sett bør barna ha nye sko ja. Hos oss blir nok dette "reserveskoene" når hans er våte. For det skjer

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:19   #71
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jepp. Når storesøster nekter å gå i kjole og heller vil ha genser med dødninghode på, får hun det. Vi får se hvordan jeg reagerer når lillebror blir stor nok til å mene noe selv - og om han da kommer til å ønske seg rosa ballettkjole...

Tror jeg heller ville kjøpt rosa balletkjoler til guttene enn klær med dødningshode på, klær med dødningshode synes jeg er utrolig stygge, jenta har riktignok et tørkle med dødningshode på. guttene har aldri ønsket seg noen klær med dødningshode på,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:26   #72
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Macho-araber-exen min kjøpte rosa støvler til Sofiane da han var liten. Guttungen elsket de. Han var vel rundt 2 eller noe, tror jeg.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:31   #73
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.677
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Aller helst skal de ikke arves i det hele tatt.

Man har visst gått bort ifra det når det gjelder små barn. De greier ikke å forme skoene nevneverdig den tiden de bruker dem. Til det bruker de dem for kort tid og har for myke føtter og lav kroppsvekt.

Men de som selger sko er selvfølgelig veldig ivrige etter å hevde det motsatte.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:46   #74
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Joda, med mascara, kajal og enten pudder eller pudderkrem. Så det så.
Enkelte bruker til og med negllakk. Helt straighte normale karer.

Det har jeg sett en eneste gang i mitt liv, og det var for mangfoldige år siden, på en H&M-butikk i oslo. Men jeg må innrømme at jeg ikke springer så fryktelig mye ut på byen da. Mulig at sminkte mannfolk har blitt en trend, men da må jeg si at jeg er glad for at mine dager på byen er over.

For alvorlig talt, jeg ville ikke hatt en sminket mann om han ble kastet etter meg. Sorry. Likestilling eller ei, mannfolk skal ikke sminke seg. Og ikke kan jeg begripe at man kan kalle en mann med sminke straight og normal heller, for straighte, normale mannfolk sminker seg ikke per def . Men så liker jeg best mannfolk som ikke bruker like lang tid på badet som meg også da . Min kjære syntes han hadde strukket strikke langt da han kom hjem med ansiktskrem for et par år siden . Hadde han begynt å sminke seg hadde jeg fått alvorlige problemer med å holde meg alvorlig

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:50   #75
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hadde guttene mine villet hatt noe rosa så hadde jeg kjøpt skjorte eller piquét. Synes det ser for dumt ut å la gutter gå i utpreget jentetøy.

Enig med deg Eldstemann hadde en del litt guttete klær som hun hadde arvet, dette brukte hun i barnehagen. Men jeg tror aldri jeg kommer til å la minstemann gå i hennes typiske jenteklær i barnehagen.

Jeg er sikkert helt ut, men jeg er faktisk av den oppfatning at det er litt greit at det er forskjell på kjønnene. Jeg ville aldri hindret sønnen min i å kle seg ut i jenteklær, gå med rosa støvletter eller leke med dukker. Men jeg ville latt det være opp til ham, og ikke kledd ham i rosa og blonder fordi det er in å være metrofil.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:55   #76
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det tilsvarende dumt å la jenter gå i utpreget guttetøy? :snerpe:

Jeg synes ikke det er så mye tøy som er utpreget guttetøy, jeg. Men det er veldig mye tøy som er utpreget jentetøy. Det er vel den fordelen vi kvinnfolk har, vi kan gå i både skjørt og bukser og alle farger, mannfolk må holde seg til buksene, selv om Morten Harket gjorde et aldri så lite forsøk på å innføre skjørt for gutter

Jeg kunne helt sikkert funnet på å kjøpe en rosa genser til minstemann, men ikke en med blomster og blonder, om den hang aldri så mye på guttestativet i butikken.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:16   #77
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg er sikkert helt ut, men jeg er faktisk av den oppfatning at det er litt greit at det er forskjell på kjønnene. Jeg ville aldri hindret sønnen min i å kle seg ut i jenteklær, gå med rosa støvletter eller leke med dukker. Men jeg ville latt det være opp til ham, og ikke kledd ham i rosa og blonder fordi det er in å være metrofil.

Jeg liker også at det er en forskjell mellom kjønnene. Tross alt er jo det faktum at han er en mann en av de tingene jeg liker aller best ved mannen min.
Det jeg imidlertid er imot er den store aversjonen mot at gutter gjør "jenteting", mens det er helt naturlig og veldig sunt at jenter gjør det som oppfattes som gutteting.
Forferdelige signaler å gi barna, mener nå jeg...

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:23   #78
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg liker også at det er en forskjell mellom kjønnene. Tross alt er jo det faktum at han er en mann en av de tingene jeg liker aller best ved mannen min.
Det jeg imidlertid er imot er den store aversjonen mot at gutter gjør "jenteting", mens det er helt naturlig og veldig sunt at jenter gjør det som oppfattes som gutteting.
Forferdelige signaler å gi barna, mener nå jeg...

Hehe, det er faktisk en av de tingene jeg liker best med mannen min, jeg også . Forøvrig helt enig i at det blir tull at ikke gutter skal få gjøre jenteting, om de vil det. Men da må det være fordi de vil, ikke fordi vi foreldre synes at de skal . Kjenner til en pappa som tok fra gutten dukkevogna da han ville leke med den, det blir for dumt! Her i huset leker minstemann ofte med dukkevogna - vel å merke etter at han har kastet ut dukka, og han sier "vrom-vrom" når han kjører den

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:31   #79
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

En god venninne av meg fortalte litt lattermildt om da sønnen hennes løp fortvilet rundt i huset og ikke kunne finne strykjernet sitt. Pappaen var visst litt oppgitt

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:34   #80
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

En god venninne av meg fortalte litt lattermildt om da sønnen hennes løp fortvilet rundt i huset og ikke kunne finne strykjernet sitt. Pappaen var visst litt oppgitt

...men strykejern er da en gutteleke, er det ikke? Jeg har i alle fall klart å overbevise min kjære om at ekte mannfolk stryker skjortene sine selv (og ekte kvinnfolk kjøper kun klær som ikke trenger å strykes )

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no